Carolina Samuelsson
en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

Regementsgatan 13
217 53 Malmö — Visa karta

Vad tror Carolina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 15 kunder tycker om Carolina Samuelsson

• Katarina C skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde min bostad via Carolina och kan varmt rekommendera henne. Hon levde upp till förväntningarna och sålde lägenheten till utlovat pris. Läs mer
  • Susanne S skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt en Bostadsrätt!Blev mkt väl bemött av Carolina S ,hon är en underbar människa tog sig tid o lyssna förklara,svarade alltid när man ringde o ingen fråga från mig till henne var dum,hon stöttade mig genom mitt köp ,kunde inte få en bättre Mäklare❤️Tack för all hjälp Carolina .kram Sussie på Mölledalsgatan i Malmö! Du är bäst💐💐💐💐💐 Läs mer
  • Josefin L skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Carolina gjorde ett utmärkt jobb under mitt köp av min första lägenhet! På ett genuint, tillmötesgående och proffessionellt sätt har hon hjälpt till med min bostadsaffär. Ett stort tack till henne! Läs mer
  • Simon H skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    En mycket bra totalupplevelse! Carolina besitter alla bra egenskaper som man kan önska sig av en mäklare! Läs mer
    Carolina S gillar detta
  • Christian P skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Hon gjorde ett jätte bra jobb när hon hjälpte mig att sälja min lägenhet så kan rekommendera henne till fler. Läs mer
    Carolina S gillar detta
  • Zinedine B skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Mycket duktig mäklare som alltid hade ett positivt och trevligt bemötande. Efter att ha träffat cirka 10 mäklare blev det att jag valde Carolina. Hon hade bättre energi och var mer engagerad. Det var lätt att kommunicera med henne och hon lyssnade på mina funderingar och vi bollade flera ideér tillsammans, vilket jag uppskattade. Det gjorde att jag kunde följa med i bostadsaffären hela vägen.
    Jag har rekommenderat Carolina till fler personer och de som valt henne har också varit nöjda! Läs mer
  • Jenny W skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete. Läs mer
  • Malin M skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    jag är super nöjd med Carolina som mäklare. Skulle inte tveka en sekund med att sälja med henne igen:)! Läs mer
  • Linnéa L skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Trevlig, hängiven till sitt arbete, vill kundens bästa. Noggrann. Tillmötesgående. Läs mer
  • PärOle L skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har köpt ett objekt via Carolina Samuelsson.
    Som köpare har jag funnit Carolina mycket förtroendefull,
    serviceminded och trevlig att ha att göra med.
    Hennes sätt att agera vid visningen av bostaden bidrog starkt till att jag på stående fot la ett bud på objektet.
    Jag kan varmt rekommendera Carolina som mäklare -
    hon torde vara en mycket viktig tillgång för en mäklarbyrå.
    Pär Ole Lewin Läs mer
  • Andreas J skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Carolina är mycket trevlig, hjälpsam och engagerad i arbetet. Vi är mycket nöjda med samarbetet. Läs mer
  • Ingrid L skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Carolina är en trevlig, engagerad och kunnig mäklare. Hon är snabb och jag kände mig väldigt trygg när hon sålde min lgh och ger henne de bästa rekommendationerna! Läs mer
  • Fredrik G skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi föll för Carolina pga att hon sålde in er på ett okomplicerat sätt och kunde låsa affären på plats. Jag hade träffat fyra andra mäklare innan och sen dök Carolina upp och gjorde ett så gott intryck att jag fattade beslut på plats Läs mer
    Carolina S gillar detta
  • Alexander M skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Fantastisk på alla sätt och vis! Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Carolina hanterade vår försäljning mycket bra. Hon är glad och positiv och uppdaterade oss hela tiden vad som hände. Vi är supernöjda med vårt samarbete och kan verkligen rekommendera Carolina. Läs mer
Johanna Olsson
Alexandra Visekruna