Ellinor Ivarsson

Ellinor Ivarsson

Ellinor Ivarsson är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Väster

Ellinor Ivarsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-03. Ellinor Ivarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 144 omdömen med ett betyg på 4.9. Ellinor Ivarsson har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

144 omdömen om Ellinor Ivarsson

Sedan starten hos Reco 2020
Victor Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Slottsstaden

Trots kort framförhållning från vår sida fick vi snabb hjälp med tydlig kommunikation. Ellinor var både pedagogisk i sina svar och lätt att kommunicera med.

Sarah L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Slottsstaden

Ellinor är mycket trevlig och kommunikativ. Hon höll mig hela tiden uppdaterad och var behjälplig när jag hade frågor och funderingar. Fick en snabb och smidig säljprocess med ett pris jag var nöjd med.

Svar från Ellinor Ivarsson

Tack för de fina orden. Det betyder mycket för mig att du känner dig nöjd :) Varma hälsningar Ellinor på Fastighetsbyrån.

Viktor P
Dalaplan

Mycket professionellt och korrekt - kändes väldigt tryggt att välja via Ellinor!

Axel M
Ribersborg

Trevligt bemötande. Pedagogiskt förklarande för oss som förstagångsköpare. Allt som allt mycket bra!

Johan L
Ribersborg

Ett fantastiskt samarbete från start till slut! Ellinor är en mäklare som vet vad hon gör och hade överlägset bäst strategi och produkt för våran försäljning. Rekommenderas starkt!

Svar från Ellinor Ivarsson

Tusen tack för de mycket fina orden. Det var verkligen trevligt att få hjälpa er. All lycka till med det nya boendet och skulle det vara något så vet ni att jag alltid bara är ett samtal bort. Varma hälsningar Ellinor Ivarsson Fastighetsbyrån

Jan L
Triangeln

Ellinor är en mycket professionell, engagerad och duktig mäklare. Hennes trevliga, lugna och ödmjuka sätt gör också att man känner sig extra trygg under hela försäljningsprocessen. Vi är jättenöjda med Ellinor och vi kan varmt rekommendera henne.

Svar från Ellinor Ivarsson

Tack så mycket Jan och Irene. Det har varit fantastiskt trevligt att få hjälpa er med försäljningen av er unika bostad. Massa lycka till med ert nya boende och ni vet att jag alltid bara är ett samtal bort om det skulle vara något. Med vänliga hälsningar Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån

Emma L
Ribersborg

Lyhörd, seriös, har gott om kontakter och förmedlar din bostad på bästa sätt.

Svar från Ellinor Ivarsson

Tack så mycket för de fina orden! Det betyder mycket för mig att ni känner er nöjda :)

Rosemary D
Ribersborg

Ellinor lyssnade på alla våra behöv och hjälpte oss hitta vårt nya hem som matchade våra önskemål perfekt. Hela upplevelsen var trygg och smidig. Hon är mycket kunnig, en helt fantastisk mäklare!

Svar från Ellinor Ivarsson

Tack för den fina rekommendationen :) Det betyder mycket för mig att ni känner er nöjda. Massa lycka till med nya lägenheten! Varma hälsningar Ellinor

Frida S
Slottsstaden / Erikslust

Ellinor har med hög kompetens, seriositet och lyhördhet tagit hand om processen genom vår bostadsförsäljning. Förutom ett trevligt bemötande och god återkoppling har hon verkligen gjort det lilla extra för oss som kunder. Kan inte annat än varmt rekommendera henne till alla som går i försäljningstankar.

Nicolina B
S:t Knut

Ellinor har varit ovärderlig som mäklare vid försäljningen av min lägenhet! Jag uppskattade verkligen Ellinors strukturella och strategiska mindset av försäljningen, då jag kände mig väldigt trygg med att Ellinor hade stenkoll på allt som rörde lägenheten och de olika stegen samt hennes råd för hur vi skulle lägga upp den mest fördelaktiga och strategiska planen. Förutom hennes kompetens och ambitiösa inställning till sitt yrke så är hon även otroligt trevlig och positiv, vilket gjorde det väldigt enkelt för oss att samarbeta...