Läs vad 2 Läs vad Fanny Mäkelä

• 2020-12-18
    Affär: köpt bostadsrätt med delat ägande i Malmö

Bemötande: uppmärksamt lyssnade på oss köpare, korrekt och tydligt informerande. Fanny har varit noggrann med att förbereda alla dokument och möten. Hon har hållit kontinuerlig kontakt under processen och gett oss viktiga upplysningar (t ex att bli godkända av BRF-föreningen, att bank alltid ska ha 14 dagar). Dokument och checklista har varit på plats. Fastighetsbyråns dokumentstruktur har varit bra stöd och följts.

Förväntningar: att vi skulle lyckas genomföra köp av bostadsrättslägenhet med rätt kravbild inom lämpligt område i Malmö. Här hjälpte objektbeskrivningen till (tillgänglig på nätet-bra, även tryckt vid visning).
    Visning på tillräckligt säkert sätt m a p COVID19-smittrisk.

Sammanfattning: Vi är så nöjda med att ha gått i mål med denna affär. Fanny Mäkelä har bidragit till detta genom sitt noggranna arbete. Fanny har lyckats kombinera det professionella säljuppdraget med ett trevligt personligt bemötande på ett mycket bra sätt.
    Jag önskar Fanny lycka till med fortsatta uppdrag inom branschen./Gunnel H
    Gunnel H
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Östra Sorgenfri/nobel
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fanny Mäkelä en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
  • 2020-12-11
    Fanny var mäklare för säljaren av lägenheten som vi köpte. På visningen var hon inte bara professionell och kunnig utan även sympatisk och öppen. Det var en positiv skillnad till många andra visningar vi var på, från andra byråer.

Under budgivningen och såväl före som efter tillträdet var hon fortsatt kanon, hörde av sig och kollade att allt gick bra och hjälpte till med allt. Det kändes som om det var vi lika mycket som säljaren som anlitat henne, allt kändes smidigt och vid frågor klarade hon upp allt. Det ger en extra god känsla vid en så stor affär som ett bostadsrättsköp.

Rekommenderas varmt, om/när vi väl säljer eller letar nytt är Fanny en självklar mäklare för oss att anlita!