6 rekommendationer

Jenny Eriksson
en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

Regementsgatan 13
217 53 Malmö — Visa karta

Vad tror Jenny att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 6 kunder tycker om Jenny Eriksson

• Therese K
    Therese K skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag sålde min bostadsrätt i Malmö med Jennys hjälp. Tyvärr stötte vi på problem på vägen på grund av en läcka i lägenheten och ohygieniska andrahandshyresgäster.

Jenny har under hela tiden varit mån om mig som säljare, gett mig information och har alltid varit tillgänglig. Hon har haft ett trevlig bemötande och ett trevligt sätt.

Jag rekomenderar gärna Jenny och använder gärna henne igen. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Danijel M
    Danijel M skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har köpt lägenhet, jag är glad för det. Läs mer
  • Joel M
    Joel M skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Duktig, trevlig, snabb på att svara och alltid tillgänglig. Läs mer
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag sålde en lägenhet i centrala Malmö med Jenny. Hon var genom hela processen tillmötesgående för mina önskemål, aktiv med att föreslå egna lösningar och "taggat" för att sälja.

Jenny är en ung, charmig och hungrig mäklare som har stöttat och hjälpt oss i hela säljprocessen från första kontakt. Hon är ärlig och uppriktig och lever verkligen upp till alla förväntningar man kan ha.

Jag rekommenderar verkligen Jenny som mäklare! Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Anders D
    Anders D skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny är en Stjärna ! Hon är lyhörd, professionell och sätter ett bestående intryck av tillit.
    Jenny besitter en positiv säljande approach och är mycket bra kommunikativt. Hon presenterade ett mycket bra upplägg av bostadsaffären med alternativ för flexibilitet. Jenny vet hur man tar hand om sina kunder och tar till sig av information så att köpare och säljare blir nöjda.

Vidare var Jenny tillgänglig under hela bostadsprocessen när det uppkom frågor samt snabb på att återkoppla.
    Jag är mycket nöjd med Jenny som mäklare vid försäljning av min bostad och rekommenderar henne till framtida kunder. Läs mer
  • Nikolce S
    Nikolce S skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Bra bemötande och driven säljare Läs mer
Vesna Vulic
Johanna Olsson