Jenny Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 91 Läs vad Jenny Eriksson

• Cecilia F sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-03-25

Slottsstaden/Erikslust
    Jenny är en kompetent, driven och proffsig mäklare som får mina varmaste rekommendationer. Mycket nöjd med hela hanteringen av min affär. Läs mer
  • Lise B
    Lise B sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-03-02

Gamla Väster
    Mycket professionellt bemötande.
    Bra bedömning av min bostadsrätt.
    Försäljningen blev på ett smidigt sätt, och alla inblandade , upplever jag, blev behandlade respektfullt .
    Det var en mycket trevlig upplevelse och jag vill tacka Jenny och rekommenderar henne som mäklare till andra säljare. Läs mer
  • Josefin H sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-02-29

Möllevången
    Jenny hjälpte mig sälja min tvåa. Hon har från dag ett haft en mycket hög servicegrad och jag har känt mig prioriterad som kund. Hon är dessutom en taktisk och bra säljare som verkligen kan känna av läget och handla därefter. Sist men inte minst är hon supertrevlig. Jag är nöjd och kan verkligen rekommendera Jenny som mäklare. Läs mer
  • Maher M köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-02-29

Högaholm
    Jag har köpt en lägenhet
    Hon jobbat mycket bra Läs mer
  • Ismar K sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-02-19

Gamla Staden
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Jenny. Hon visade sin professionalitet och hög kompetens redan vid första kontakten. Som mäklare är hon väldigt energisk , driven och håller en uppdaterad under hela processen även då hela försäljningen gick väldigt snabbt till. Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • Diana K köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-02-06

Pildammarna
    Jag har köpt bostadsrätt där Jenny var säljarens mäklare.

Jag tycker Jenny har ett gott bemötande och svarar på frågor. Har hon inte svar så tar hon reda på det. Jenny är väldigt trevlig och visar på att hon är duktig på sitt jobb! Jag tycker Jenny har varit tillgänglig för samtal och möten, samt svarat snabbt vilket underlättar mig som köpare. Jenny är en mäklare jag själv hade kunnat anlita vid försäljning av bostad då jag (av vad jag sett) gör ett bra jobb. Samt har jag fått rekommendation av andra. Läs mer
  • Ann-eva Z köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-02-05

Lönngården
    Har inte haft så mycket kpmtakr. Endast medköpare/finansiär Läs mer
  • Lovisa M köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-01-29

Västra Sorgenfri
    Tillgänglig, lätt att prata med, inlyssnande och trevlig Läs mer
  • Madeleine S köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-01-27

S:t Knut
    Jag sålde min bostadsrätt med Jenny. Allting gick väldigt snabbt och enkelt. Jag blev trevligt bemött, hon var positiv, närvarande och höll mig ständigt uppdaterad genom hela processen. Skulle absolut rekommendera henne! Läs mer
    Jenny E gillar detta
  • KIM J
    KIM J skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-01-26

Via en god vän fick jag rekommendation att anlita Jenny som mäklare, vilket visade sig vara det bästa valet jag kunde göra. En otroligt professionell mäklare med hög kompetens samt en härlig energi genom hela processen. Jenny gör hela säljprocessen otroligt avslappnad med mycket skratt. Dessutom är hon väldigt påläst och väldigt snabb på att återkoppla till en. En vanligtvis "jobbig" process med att sälja sin lägenhet, gjorde Jenny istället till en riktigt rolig en.
    Är det dags o sälja er lägenhet i Malmö, så finns det ingen annan än Jenny ni ska välja. Läs mer
    Jenny E gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Väster