Läs vad 124 Läs vad Jenny Eriksson

• 2021-01-18
    Jenny är mycket hjälpsam och har ett trevligt sätt. Vi har köpt en enplansvilla med henne som mäklare. Våra erfarenheter av henne som mäklare i denna affären är mycket positiva.
    Jan T
    • 126.0 m²
    • Kulladal
    köpte sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Tack Jan för er fina rekommendation. :-)

Visa svar
  • 2020-11-12
    Köpt bostad. Fick mycket hjälp och info, vilket jag kände var nyttigt eftersom det var mitt första bostadsköp. Tydligt hur processen gick till och vad jag behövde ordna. Bra kontakt och hörde av sig snabbt om uppdateringar osv.
    Emma W
    • 1:a
    • 39.5 m²
    • Persborg/västra Kattarp
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
  • 2020-09-02
    Hon var mycket professionell och hjälpsam.
    Sanchari D
    • 53.0 m²
  • 2020-09-01
    Jenny sålde vår drömlägenhet till oss, i hjärtat av Slottstaden!
    Hon är en fantastisk mäklare på alla sätt!
    Hon ger en genuin och personlig service och allt går så smidigt och effektivt när hon är involverad.
    Caisa M
    Gunnar A
    • 61.6 m²
    • Limhamn
  • 2020-08-17
    Extremt duktig mäklare. Kände mig trygg under hela processen.
    Desiree A
    • 50.0 m²
    • Ribersborg
  • 2020-08-05
    Jag har just såld min lägenhet med hjälp av Jenny´s fantastiska bemötande och Jenny´s knowhow.
    Jag hade ganska stora förväntningar, men jag viste också att Jenny var rätt mäklare att anlita, eftersom hon har såld våre kompisars lägenheter också, därför kände jag mig trygg.
    Det ble en snabb affär tack vara Jenny.
    Michael M
    • 3:a
    • 64.5 m²
    • Lönngården
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
  • 2020-07-27
    Jenny hjälpte mig sälja min lägenhet på Ribersborg. Jag blev väl bemött och vi hade daglig kontakt under hela säljprocessen så vi tillsammans diskuterade nästa steg. Jag skulle rekommendera Jenny till mina vänner om de ska sälja sin lägenhet då jag kände mig trygg genom hela processen. Mycket nöjd.
    Clara M
    • 41.0 m²
    • Ribersborg
  • 2020-07-16
    Mycket professionell och engagerad igenom hela processen. Rekommenderar att anlita Jenny för framtida försäljningar
    Claus L
    • 61.6 m²
    • Limhamn
  • 2020-07-13
    Sjukt imponerad av Jennys hängivenhet, professionalitet och driv. En fantastiskt trygg upplevelse och snabb affär - även när jag som säljare befinner mig utomlands genom hela processen.
    Rekommenderar Jenny varmt!
    Freja J
    • 53.0 m²
    • Lönngården
    Tusen tack Freja för din fina rekommendation. Så glad jag blir av att höra det!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte