Jenny Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2017-08-01
Aktiv på Reco.se sedan 2018-02-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 118 Läs vad Jenny Eriksson

• Michael M sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-08-05

Lönngården
    Jag har just såld min lägenhet med hjälp av Jenny´s fantastiska bemötande och Jenny´s knowhow.
    Jag hade ganska stora förväntningar, men jag viste också att Jenny var rätt mäklare att anlita, eftersom hon har såld våre kompisars lägenheter också, därför kände jag mig trygg.
    Det ble en snabb affär tack vara Jenny. Läs mer
  • Clara M sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-07-27

Ribersborg
    Jenny hjälpte mig sälja min lägenhet på Ribersborg. Jag blev väl bemött och vi hade daglig kontakt under hela säljprocessen så vi tillsammans diskuterade nästa steg. Jag skulle rekommendera Jenny till mina vänner om de ska sälja sin lägenhet då jag kände mig trygg genom hela processen. Mycket nöjd. Läs mer
  • Claus L sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-07-16

Limhamn
    Mycket professionell och engagerad igenom hela processen. Rekommenderar att anlita Jenny för framtida försäljningar Läs mer
  • Freja J sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-07-13

Lönngården
    Sjukt imponerad av Jennys hängivenhet, professionalitet och driv. En fantastiskt trygg upplevelse och snabb affär - även när jag som säljare befinner mig utomlands genom hela processen.
    Rekommenderar Jenny varmt! Läs mer
    2020-07-13 Jenny E svarar Freja J
    Tusen tack Freja för din fina rekommendation. Så glad jag blir av att höra det!
  • Elvira V köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-07-06

Lönngården
    Toppen att ha å göra med! Vi är jättenöjda Läs mer
  • Alexandra L köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-07-04

Dammfri
    Jenny har varit väldigt tydlig, noggrann och lätt att nå. Det har känts tryggt att genomföra sin första bostadsaffär med henne! Läs mer
  • Annica H sålde sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-07-02

Almåsa
    Jenny hjälpte mig att sälja min kollonistuga super snabbt till stor vinst. Alltid med väldigt vänligt bemötande.
    Jag är väldigt nöjd med vårt samarbete och rekommenderar Jenny varmt till andra. Läs mer
  • Knut N sålde sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-07-02

Kulladal
    Vi har köpt en lägenhet samt sålt en villa. Har i båda fallen blivit
    trevligt och positivt bemötta. Hon uppträder på ett professionellt
    sätt och uppfyllde alla våra förväntningar.
    Vi ger henne de bästa rekommendationer. Läs mer
  • Martin N köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-06-14

Lugnet
    Vi köpte en bostadsrätt på ca. 60 kvm i Lugnet, Malmö. Det var tydlig och smidig kommunikation genom hela processen. Jag hade inga förväntningar, men förhoppningar om att köpet skulle gå enkelt och inte dra för mycket energi, vilket Jenny löste på ett bra sätt. Läs mer
  • Johan K
    Johan K sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-06-12

Östra Sorgenfri/Nobel
    Sålde en tvåa på Nobel och Jenny satte genast upp ett högt tempo. Hon gav mig råd om vad som skulle göras för att göra lägenheten så attraktiv som möjligt och den såldes mindre än en vecka efter att den kommit ut. Detta dessutom efter budgivning. Det är inte dåligt under rådande pandemi och jag hade hela tiden en bra kommunikation med henne och hon var tillgänglig under hela processen .

Har inga problem att rekommendera Jenny! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Väster