Joachim Grufstedt
Registrerad mäklare sedan 2019-01-10
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 10 Läs vad Joachim Grufstedt

• Petra A köpte sin lägenhet med hjälp av Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-06-26

Vita Höja
    Jag köpte en 3:a och blev bra bemött av Joachim.
    Joachim är lugn och sansad som jag tyckte var bra. Läs mer
    Joachim G gillar detta
  • Veysel I köpte sin lägenhet med hjälp av Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-04-13

Högaholm
    Alt var godt.
    Det hele gik som der skal.
    Vi var glad for Joachim.
    Vi takker. Läs mer
  • Rolf H
    Rolf H sålde sin lägenhet med hjälp av Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-03-09

Högaholm
    Bra information och bemötande!
    Vi har stort förtroende av honom!
    Vi rekommderar honom gärna till andra köpare! Läs mer
    Joachim G gillar detta
  • Magnus S sålde sin lägenhet med hjälp av Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-12-22

Nobeltorget
    Tog in några mäklare inför försäljningen av min lägenhet, när jag träffade Joachim så fick jag en bra magkänsla direkt. Han är öppen, tillmötesgående, snabbt att svara på mina frågor
    Kan varmt rekommendera honom. Tvekar inte vem jag anlitar när jag skall sälja nästa gång. Läs mer
    Joachim G gillar detta
  • Per-Erik Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-10-23

Slottsstaden/Erikslust
    Bra bemötande.
    Effektivt handlag.
    Noggrann och hjälpsam.
    Trevlig. Läs mer
    Joachim G gillar detta
  • Agneta E sålde sin lägenhet med hjälp av Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-10-12

Ribersborg
    Har blivit bemött på bästa sätt med lugn och kunnighet vid försäljningen av min lägenhet .Joachim kan jag verkligen rekommendera , har gjort ett proffsjobb. Är mycket nöjd!!👍🙂 Läs mer
    Joachim G gillar detta
  • Katarzyna F sålde sin lägenhet med hjälp av Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-09-13

4:a
    Söderkulla
    Hej

Jag har sålt min lägenhet på Kungsörnsgatan i Malmö och Joachim hjälpte mig med försäljningen. Samma lägenhet har jag köpt från Joachims kunder för 2 år sen.
    Mycke trevlig, hjälpsam, duktig och skötsam kille. Lyssnar på kundens önskemål. Visar intresse, alltid tillgänglig.
    Jag är mycket nöjd med Joachim och rekommenderar honom varmt till vänner, bekantar och andra.

Hälsningar

Katarina Läs mer
    Joachim G gillar detta
  • Marthina O sålde sin lägenhet med hjälp av Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-08-16

Slottsstaden/Erikslust
    Sålt en 2a, 58kvadrat på Köpenhamnsvägen vid Erikslust.

Joachim har varit väldigt professionell,
    hjälpsam och trevlig från första kontakt. Vi har bara positivt att säga om Joachim och han överträffade våra förväntningar. Läs mer
    Joachim G gillar detta
  • William S köpte sitt hus med hjälp av Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-06-12

Kristineberg
    The best, smooth and easy transition to the new home:) Läs mer
    Joachim G gillar detta
  • Tobias S sålde sitt hus med hjälp av Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-05-11

Kristineberg
    Sålt en bostadsrätt!
    Joachim hade redan från första kontakten ett väldigt proffsigt beteende o bemötande.

Vi hade goda förväntningar av mäklaren och han överträffade dem med råge!

Vi var mycket nöjda med allt som rörde försäljningen. Kan inte klaga på någonting alls. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Väster

Johanna Olsson