Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö Väster Johanna Olsson
Johanna Olsson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Såklart är det att få 100% nöjda kunder! För mig är det viktigt att ha roligt och jag har oftast ett leende på mina läppar, det alltid är ett vinnande koncept.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är uppvuxen och bor i Malmö och har koll på allt från gator till hörn här. Dessutom anpassar jag varje affär efter kundens behov och ser varje möte som unikt. Jag blev Årets Rookie 2014 och Årets Mäklare 2016.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har alltid regelbunden kontakt med alla parter. Det är viktigt att säljare och köpare ska kunna känna sig trygga. Efter affären ska de även känna att jag varit både engagerad och tillförlitlig. Läs mer

Läs vad 119 Läs vad Johanna Olsson

• Emma O köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-08-07

Limhamn
    Trevlig, proffsig, tydlig och noggrann. Skulle rekommendera Johanna Olsson som mäklare och själv vända mig till henne igen. Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Susanna A köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-08-07

Pildammarna
    Köpte bostadsrätt. Kunnig och professionell hjälp, trevligt bemötande. Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Christina S köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-07-24

Ön
    Köpte bostadsrätt. Mäklaren var lätt att nå och ringde alltid tillbaka som överenskommet. Lite minus att man ss att tillträdet först var ett datum vilket gjorde att jag accepterade ett pris med säljaren för att spara en månadshyra. Den ändrade tillträdesdagen meddelades inte förrän innan kontraktsskrivningen och om jag fått veta det tidigare kunde jag haft mer is i magen då ingen annan budgivare fanns. Dock skötte Johanna försäljningen bra trots strulig säljare. Läs mer
  • Eva-Lotta A
    Eva-Lotta A sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-07-22

Slottsstaden
    Duktig, ambitiös, bra att ha och göra med. Har nu både köpt och sålt min bostadsrätt genom Johanna och allt har fungerat utmärkt! Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Else B sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-06-24

Limhamn
    Sålt en bostadsrättslägenhet .
    Blev mycket väl bemött av mäklaren. Hon hade höga förväntningar på försäljningen och hennes förväntningar på försäljningen föll väl ut.
    Mäklaren gav förslag om vettiga och bra tips som skulle gagna min försäljning. Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Sophie O sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-06-07

Ribersborg
    Vi sålde vår trea i slottstaden. Professionellt bemötande från första värderingen till signering av köpekontrakt. Trevlig och lättsam. Tydlig genom alla moment, snabb på att återkoppla. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Annelie A köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-06-07

Limhamns Sjöstad
    Johanna förmedlade en bostadsrätt till oss. Hon hade ett professionellt och trevligt sätt genom hela processen, vi är nöjda! Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Sebastian O sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-06-05

Ribersborg
    Sålde en bostadsrätt.
    Väldigt duktig mäklare. Tiydlig, bra kommunikation, jobbade snabbt (då det var lite bråttom för vår del). Och återkopplade intensivt hela tiden så vi kände oss trygga i vad som hände. Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Elisabeth S sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-06-05

Erikslust
    Johanna har varit lyhörd, tillgänglig, pedagogisk, hjälpsam och allt man kan förvänta sig från en professionellt duktig mäklare. Rekommenderar gärna Johanna vidare! Läs mer
  • Eva W
    Eva W köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-05-17

Hästhagen
    Varm, vänlig, kunnig mäklare. Visar stort engagemang. Hon har brett nätverk vilket känns tryggt. God kännedom om området pga personlig erfarenhet.
    Hon visste dessutom precis var vi skulle lägga oss prismässigt, trots mina protester. Tack för det! :)
    Kommer att rekommendera henne till alla som frågar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Väster

Johanna Olsson