Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö Väster Johanna Olsson
Johanna Olsson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Såklart är det att få 100% nöjda kunder! För mig är det viktigt att ha roligt och jag har oftast ett leende på mina läppar, det alltid är ett vinnande koncept.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är uppvuxen och bor i Malmö och har koll på allt från gator till hörn här. Dessutom anpassar jag varje affär efter kundens behov och ser varje möte som unikt. Jag blev Årets Rookie 2014 och Årets Mäklare 2016.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har alltid regelbunden kontakt med alla parter. Det är viktigt att säljare och köpare ska kunna känna sig trygga. Efter affären ska de även känna att jag varit både engagerad och tillförlitlig. Läs mer

Läs vad 84 kunder tycker om Johanna Olsson

• Savo D köpte sin bostad med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt en mindre lägenhet i Malmö. Mäklaren kunde vara lite tydligare med vad hon visste man kunde renovera i lägenheten eller vad hon trodde gick att göra. Läs mer
  • Lin P sålde sin bostad med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna har ett intresserat, engagerat och jordnära bemötande! Fick precis den hjälp jag önskade vid försäljning av min bostadsrätt. Kunde med trygghet lämna över alla detaljer och bara bestämma när det var tid att sälja. Läs mer
  • Ulf H köpte sin bostad med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Har köpt en lägenhet.
    Allting har fungerat smärtfritt och smidigt. De problem som uppstått har Johanna hjälpt till att fixa på ett enkelt och proffesionellt sätt.
    Johanna har ett trevligt sätt mot oss kunder, och hon har alltid varit väl förberedd inför kundmöten. Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Emelie Q köpte sin bostad med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi gick på en privat visning och tittade. Vi har alltid fått snabb återkoppling från Johanna! Vilket är tacksamt när man åker en bit för att titta på lägenheter. Sen att allt gick snabbt och smidigt. Super trevlig och avslappnad!

Kärlek vid första ögonkastet. Läs mer
  • Anett N skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har både köpt hus och nu sålt hus via Johanna och är mycket nöjd. Proffsig i sitt framtoning och återkopplar hela tiden så man känner att man är uppdaterad under hela processen.
    Jag har höga förväntningar på mäklare och Johanna har efterlevt dessa.
    Fastighetsbyrån producerar mycket fint säljmaterial - en eloge till er! Läs mer
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har sålt min 3a, 76kvm på fosiedal. Köptes för 1 150 000kr Juni 2017. Såldes knappt ett år senare via Johanna Olsson för otroliga 1 335 000kr. Jag hittade Johanna på Malmömässan och fick redan då ett väldigt bra intryck. När hon sa att Fastighetsbyrån var bäst i Sverige så hann jag inte tveka en sekund. Jag anlitade Johanna strax därefter och har fått all hjälp jag behövt när jag behövt det. Mina förväntningar var lika med 0 eftersom jag hade fått lägenheten besiktigad av ett annat bolag och räknade inte med att tjäna någonting på affären.
    Jag lämnade allt mitt förtroende och litade till 110% på Johanna vilket lönade sig i slutändan. Min helhetsupplevelse är väldigt professionell och strukturerad. Jag rekommenderar Fastighetsbyrån till alla jag känner. Det enda negativa är väl att arvodet är väldigt högt, men Johanna förtjänade sin provision efter sitt arbete. Läs mer
  • Sven M skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålt enrummare i Malmö.
    Johanna är en trevli alert kunnig och engagerad mäklare som skött alla detaljer på ett oslagbart bra sätt. Med andra ord hade jag en väldig tur då jag lyckades engagera henne. Hon får mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • Leonard G skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpte objektet Erikslustvägen 42H, lgh 388. Johanna har varit god hjälp hela vägen, och har alltid ställt upp med att svara på frågor och varit kontaktbar närsomhelst. 5/5 Läs mer
  • Oscar L skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Alltid tillgänglig, personlig och lyhörd för mina önskemål Läs mer
  • Kajsa R skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Snabbt och lätt fick jag min fina bostad tack vare Johanna! Mycket nöjd! :) Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Väster

Johanna Olsson