Johanna Olsson
Registrerad mäklare sedan 2014-04-11
Aktiv på Reco.se sedan 2015-05-13
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Såklart är det att få 100% nöjda kunder! För mig är det viktigt att ha roligt och jag har oftast ett leende på mina läppar, det alltid är ett vinnande koncept.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är uppvuxen och bor i Malmö och har koll på allt från gator till hörn här. Dessutom anpassar jag varje affär efter kundens behov och ser varje möte som unikt. Jag blev Årets Rookie 2014 och Årets Mäklare 2016.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har alltid regelbunden kontakt med alla parter. Det är viktigt att säljare och köpare ska kunna känna sig trygga. Efter affären ska de även känna att jag varit både engagerad och tillförlitlig. Läs mer

Läs vad 159 Läs vad Johanna Olsson

• Fred H köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-07-05

Kirseberg
    Köpte en bostadsrätt. Johanna var trevlig och professionell. Snabb återkoppling på frågor via mail, sms eller telefon. Läs mer
  • Thomas J köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-07-03

Möllevången
    Har köpt en tvåa i BRF Stenbocken.
    Blev mycket väl mottagen av mäklaren med snabba återkopplingar utan några problem.

Mycket bra jobbat! Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Gustav M sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-06-24

Ribersborg
    Johanna känns väldigt erfaren och har hjälpt mig föredömligt trots en utmanande tid under Covid-19.
    Rekommenderas Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Emil M sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-06-08

Pildammarna
    Trots ett svårsålt objekt gav hon inte upp utan höll spekulanterna varma och lyckades till slut få till en deal som vi var nöjda med. Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Frida F köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-06-03

Ribersborg
    Köpt lägenhet i slottstaden, Malmö.
    Bra bemötande. Felaktiga förväntningar av mäklaren vid visning. Dagen innan visning bestämdes att jag skulle ensam komma på visning, samma dag dök ett annat par upp också.
    Kände mig lite lurad. men det blev ett bra avslut på affären. Läs mer
  • Henrik L köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-05-26

Värnhem
    Nöjd med allt, snabbt smidigt och trevligt bemötande Läs mer
  • Sofia K
    Sofia K köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-05-23

Ribersborg
    Som köpare är jag nöjd, Johanna är flexibel, höll mig uppdaterad, hade tålamod. Köpare tycks också väldigt nöjd. Snabb affär, inget krångel. Jättenöjd.
    Fastighetsbyrån är som mäklarfirma också bra är min erfarenhet. Känner mig trygg att köra via dem. Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Jan Eve N sålde sitt hus med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-05-22

Tygelsjö
    Vi har tidigare anlitat Johanna samt även rekommenderat henne då våra grannar sålt sina hus. Alla har vi varit mycket nöjda.
    Så därför var det inte svårt att anlita Johanna igen när det blev dags att sälja vårt hus. Det blev helt självklart. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-05-21

Erikslust
    Sålde min tvåa i Slottstaden, Malmö via Johanna. Bemötandet var över förväntan, och likaså servicen. Som mäklare är Johanna lyhörd samtidigt som hon kommer med bra input som visar att hon är väldigt kunnig på området. Jag är väldigt nöjd och skulle alla gånger rekommendera Johanna som mäklare. Läs mer
  • Helena L
    Helena L sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-05-21

Hästhagen
    Sålde 2:a på 44 kvm i hästhagen. Johanna är en redig tös med fötterna på jorden. Hon är mån om att hålla det hon lovar och ser till att alla blir nöjda med affären. Hon sålde min lägenhet efter första visningen i Coronatider. Rekommenderas! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Väster

Johanna Olsson