Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö Väster Johanna Olsson
Johanna Olsson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Såklart är det att få 100% nöjda kunder! För mig är det viktigt att ha roligt och jag har oftast ett leende på mina läppar, det alltid är ett vinnande koncept.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är uppvuxen och bor i Malmö och har koll på allt från gator till hörn här. Dessutom anpassar jag varje affär efter kundens behov och ser varje möte som unikt. Jag blev Årets Rookie 2014 och Årets Mäklare 2016.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har alltid regelbunden kontakt med alla parter. Det är viktigt att säljare och köpare ska kunna känna sig trygga. Efter affären ska de även känna att jag varit både engagerad och tillförlitlig. Läs mer

Läs vad 110 Läs vad Johanna Olsson

• Eva W
    Eva W sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-05-17

Pildammarna
    Varm, vänlig, kunnig mäklare. Visar stort engagemang. Hon har brett nätverk vilket känns tryggt. God kännedom om området pga personlig erfarenhet.
    Hon visste dessutom precis var vi skulle lägga oss prismässigt, trots mina protester. Tack för det! :)
    Kommer att rekommendera henne till alla som frågar. Läs mer
  • Nellie F
    Nellie F sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-05-15

Ribersborg
    Johanna är en proffsig och förtroende givande mäklare som jag rekommenderar till 110 %
    Johanna sålde våran lägenhet på Ribersborg och uppfyllde alla våra förväntningar, och leverade ett högt försäljningspris! Läs mer
  • Saeed P
    Saeed P sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

Lorensborg
    Duktig, trevlig och organiserad 👌👍

Jag förväntade mig hög kvalité och "can do"-attityd och det var det jag fick. Lägenhetsförsäljningen gick snabbt och smidigt med bra resultat och användbar hjälp och stöd från Johanna, designer/stylist, fotograf & co. Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Marcus H sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

Fridhem
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Alexander L
    Alexander L sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

Ribersborg
    Johanna sålde vår lägenhet på Ribersborg och överträffade våra förväntningar både gällande service och resultat! Vi kommer definitivt använda oss av Johanna i framtiden. Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Åke S sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-05-09

Limhamns Sjöstad
    Bostadsrätt!
    Mycket bra mottagande o professionell beskrivning hur hon förmedlar sina objekt!
    Att sälja lägenheten!

Mycket nöjd med johanna!
    Hon är en suverän mäklare! Läs mer
  • Ingela A
    Ingela A sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-05-01

Limhamns Sjöstad
    Vi har sålt en lägenhet.
    Johanna har varit mycket trovärdig och professionell under hela säljprocessen.
    Vi rekommenderar henne varmt som mäklare. Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Veronica I sålde sitt hus med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-04-22

Mossängens Sommarstad
    Johanna har i ett inledande skede hjälpt mig sölja min koloni.
    Blev tipsad om henne via min bank. Jag upplever Johanna som en trygg, lugn, professionell, säker och ödmjuk mäklare! Läs mer
  • Ingegerd A
    Ingegerd A köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-04-08

Pildammarna
    Bra bemött av en rutinerad mäklare.Allting har varit bra. Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Sofie L sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-04-02

Almvik
    Sålde en lägenhet med Johannas hjälp.
    Smidig och snabb affär blev det tillslut, Johanna är noggrann och proffsig i sitt arbete.
    Uppdaterar regelbundet, följer upp, stöttar igenom hela processen.
    Skulle absolut rekommendera Johanna till alla jag känner. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Väster