Johanna Olsson

Johanna Olsson

4.8 i betyg av 173 omdömen

Johanna Olsson är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Väster

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Johanna Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 173 omdömen sedan 2015-05-13. Johanna Olsson har haft 69 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Såklart är det att få 100% nöjda kunder! För mig är det viktigt att ha roligt och jag har oftast ett leende på mina läppar, det alltid är ett vinnande koncept.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är uppvuxen och bor i Malmö och har koll på allt från gator till hörn här. Dessutom anpassar jag varje affär efter kundens behov och ser varje möte som unikt. Jag blev Årets Rookie 2014 och Årets Mäklare 2016.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har alltid regelbunden kontakt med alla parter. Det är viktigt att säljare och köpare ska kunna känna sig trygga. Efter affären ska de även känna att jag varit både engagerad och tillförlitlig.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 173 Läs vad Johanna Olsson

• Sålde en 3:a på 87 kvm. Johanna är en mäklare i världsklass. Hon får en att känna sig säker och trygg genom hela processen. Rekommenderar henne varmt.
    Sandra K sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2020-10-21
    • 87.0 m²
    • Rörsjöstaden
    2020-10-21
  • Johanna sålde vår lägenhet på S:t Knut. Vi hade en jättebra dialog under hela processen, Johanna hade ett mycket proffesionellt bemötande och upplevdes kunnig. Från första mötet till att lägenheten var såld tog endast 14 dagar. Vi kände oss trygga med Johanna som mäklare!
    Lina L sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2020-10-20
    • 77.0 m²
    • S:t Knut
    2020-10-20
  • Johanna är en riktig stjärna. Hon lyckades sälja min bostad snabbt och smidigt och till en bra vinst. Hon är även super trevlig och professionell. Jag rekommenderar stark att välja Johanna som er mäklare!
    Elin B sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2020-10-18
    • 53.0 m²
    • Pildammarna
    2020-10-18
  • Sålde min 2a på 58 kvadratmeter på Ribersborg. Johanna gjorde ett proffsigt intryck redan vid första mötet, och gjorde det där lilla extra för att jag skulle känna mig trygg i min försäljning. Fanns alltid där när jag behövde henne och gjorde ett fantastiskt jobb vilket resulterade i en snabb försäljning av min bostad. Kan varmt rekommendera!
    Sofia A sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2020-10-14
    • 58.0 m²
    2020-10-14
  • Vi sålde vår 2:s på 76 kvadratmeter i centrala Malmö. Johanna är öppen och proffsig. En top notch mäklare. Mkt nöjd med Fastighetsbyran också.//Annie D
    Anne-marie D sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2020-09-30
    • 76.0 m²
    • Triangeln
    2020-09-30
  • Vi är jättenöjda med Johanna vid försäljningen av vår lägenhet. Snabb, flexibel och proffsig. Vi träffade Johanna när vi var på visning och det var något annat än de andra vi stött på. Kan varmt rekommendera.
    Anna S sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2020-09-28
    • 76.0 m²
    • Triangeln
    2020-09-28
  • Seriös, kunnig och lyhörd mäklare som gör det där lilla extra för att jag som säljer ska känna mig trygg med min bostadsförsäljning. Mycket nöjd från början till slut.
    Tove N sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2020-09-12
    • 5:a
    • 115.0 m²
    2020-09-12
  • Alltid hjälpsam, tillgänglig, professionell och påläst. Inger förtroende och glädje till bostadsaffären. Vi rekommenderar verkligen att ni kontaktar Johanna om ni tänker sälja er bostad! /Gustaf och Tove
    Gustaf D sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2020-09-10
    • 5:a
    • 115.0 m²
    2020-09-10
  • Köpte en lägenhet i Malmö. Vi blev bra bemötta av mäklaren som hela tiden höll oss uppdaterade vad gäller budgivning, signering av kontrakt. Däremot tog det lång tid när vi skulle få tilläggsavtalet för ändrat inflyttningsdatum.
    Katarina S köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2020-08-18
    • 75.0 m²
    • Slottsstaden
    2020-08-18
  • Försäljning av bostadsrätt. Som jag upplevt Johanna : Förtroende ingivande Gott bemötande. Kunnig.Alltid tillgänglig. Återkopplar snabbt. Professionell. Alltid bra förslag.
    Geza M sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2020-08-14
    • 90.0 m²