Johanna Olsson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Såklart är det att få 100% nöjda kunder! För mig är det viktigt att ha roligt och jag har oftast ett leende på mina läppar, det alltid är ett vinnande koncept.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är uppvuxen och bor i Malmö och har koll på allt från gator till hörn här. Dessutom anpassar jag varje affär efter kundens behov och ser varje möte som unikt. Jag blev Årets Rookie 2014 och Årets Mäklare 2016.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har alltid regelbunden kontakt med alla parter. Det är viktigt att säljare och köpare ska kunna känna sig trygga. Efter affären ska de även känna att jag varit både engagerad och tillförlitlig. Läs mer

Läs vad 140 Läs vad Johanna Olsson

• Eveliina V köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-02-23

Limhamn
    I bought an apartment from Limhamn. Johanna was very straightforward, friendly and answered all questions quickly. She also contacted me several times to check if I have any questions or anything she can help with. The buying went smoothly and comfortably. Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Kevin A sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-02-20

Lorensborg
    Jag sålde en tvåa i Lorensborg. Är väldigt nöjd med Johanna, hon var professionell och kunnig samtidigt som hon var glad och trevlig. Rekommenderas starkt! Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Tobias N sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-02-11

Slottsstaden
    Sålde min bostadsrätt, en 2a.
    Fick ett ärligt och jordnära intryck av mäklaren. Lovade inte guld och gröna skogar utan höll sig på en realistisk nivå.
    Hanterade en besvärlig situation med lugn och professionalitet. Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Simon R sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-02-01

Ribersborg
    Jag sålde en etta på Ribersborg. Har fått utmärkt service av Johanna. Hon ställer upp i alla lägen och tider utanför kontorstid. Väldigt imponerad.

Mina förväntningar blev väldigt väl mötta och mer därtill. Hade lätt rekommenderat Johanna till en vän. Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Nina E sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-01-26

Lorensborg
    Johanna är en naturlig, trevlig och lättsam person. Hon krånglar inte till saker och ger ett kunnigt intryck som gör att man känner förtroende för henne.
    Johanna gav ett mycket trevligt bemötande och uppfyllde absolut våra förväntningar.
    Jag tycker Johanna är toppen. Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Annelie N sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

Slussen
    Johanna är proffsig och inger förtroende hos både köpare och säljare. Jag är mycket nöjd med försäljningen av vår lägenhet.en visning, signering dagen därpå. Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Eva M köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

Erikslust
    Professionell, personlig,tydlig information! Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Adam N sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

Slussen
    Lägenhet 4 rum i Malmö

Trevlig bemötande, bra tåga och kommunikation från Johanna.
    Priset blev bra, så Johanna fick dit bra intressenter. Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Karin L köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-12-29

Slottsstaden
    Lugn och stabil. Kändes tryggt att ha henne som mäklare. Läs mer
    Johanna O gillar detta
  • Göran L köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-12-27

Slottsstaden
    Köpt en lägenhet. Bra bemötande av en mäklare som gav ett enkelt, vardagligt och rejält intryck. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Väster

Johanna Olsson