Malin Jeppsson

Malin Jeppsson

Malin Jeppsson är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Väster

Malin Jeppsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-08. Malin Jeppsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Jeppsson har haft 10 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-04

Läs vad 15 Läs vad Malin Jeppsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Högaholm
    2022-05-10 Verifierad kund
    Hej jag kände mig jätte trygg och säkert med mäklaren
    Väldigt bra bemötande och kunnig om allt jag tycker att hon ska vara chef
    Jag är glad att jag har haft henne och har redan rekommenderat henne till mina kompisar
    • Slottsstaden / Erikslust
    2022-04-24 Verifierad kund
    Bra bemötande och en smidig affär.
    Tack Asima för ditt fina omdöme. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad! Malin Jeppsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Slottsstaden / Erikslust
    2022-04-16 Verifierad kund
    Med sitt driv, engagemang och positivitet har Malin överträffat våra förväntningar gällande försäljningen av lägenheten.
    Tack så mycket för det fina omdömet. Önskar er all lycka till med flytten! Malin Jeppsson
    • Lindeborg
    2022-03-26 Verifierad kund
    Meget sød og i mødekommende mægler. Hun oversteg forventninger. Er meget grundig og hjælpsom.
    Tack snälla för ert fina omdöme! Hoppas ni kommer trivas i Lindeborg. Önskar er all lycka till! Malin Jeppsson
    • Lindeborg
    2022-03-25 Verifierad kund
    I had the pleasure of having Malin Jeppson as my real estate agent for selling my apartment. And i am glad to highly recommend her to others because
    - She is very professional and hardworking.
    - Always on top of the things and available to answer questions.
    - Has really good communication skills and work ethics.
    - Good knowledge of all the rules and regulations as a broker.
    - Very friendly and kind person.

I would say that she is among the best brokers in town.
    Thank you Raza for your nice review. It made me very happy! Looking forward to working with you in the future and hope that you will enjoy your new home. Malin Jeppsson
    • Triangeln
    2022-03-18 Verifierad kund
    Malin gav ett otroligt bra intryck och ingav en känsla av förtroende direkt. Kunnig och lyhörd. Väldigt nöjd.
    Tusen tack för det fina omdömet Malin, Så glad att du är nöjd. Önskar dig all lycka till! Malin Jeppsson
    • Triangeln
    2022-03-17 Verifierad kund
    Malin gav ett trevligt bemötande innan, under och efter visningen. Hon kunde med hög säkerhet svara på frågor angående objektet och var dessutom mån om att man kunde kontakta henne så fort det fanns några frågor. Den tydliga kommunikation och höga grad av service som Malin besitter gjorde köpet till en väl fungerande process.
    Tack snälla Axel för ditt fina omdöme och gratulerar till den fina lägenheten! Hoppas vi hörs igen. Malin Jeppsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Videdal
    2022-02-23 Verifierad kund
    Enkel och smidig hantering av kunnig, trevlig och förtroendeingivande mäklare.
    Tack så mycket för det jättefina omdömet. Önskar dig all lycka till och hoppas vi hörs igen! Malin Jeppsson
    • Lugnet
    2022-02-22 Verifierad kund
    Otroligt professionell med ett varmt och ödmjukt bemötande! Hjälpsam och väldigt effektiv kommunikatör.
    Tack så mycket för det fina omdömet, det gjorde mig väldigt glad. Hoppas ni kommer trivas på Lugnet! Malin Jeppsson
    • Limhamn
    2022-02-21 Verifierad kund
    Malin har varit väldigt hjälpsam i processen och ett stort plus är hon varit så tillgänglig!
    Tack snälla för ert fina omdöme! Hoppas ni kommer trivas i den nya lägenheten! Malin Jeppsson