Oliver Norking

Oliver Norking

Oliver Norking är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Väster

Oliver Norking har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Oliver Norking har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.6. Oliver Norking har haft 18 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 14 Läs vad Oliver Norking

• sålde sin lägenhet med hjälp av Oliver Norking en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Almhög
    2022-06-25 Verifierad kund
    En mycket trevlig och positiv kille. Han berättade sakligt om allt som kommer att ske. Har aldrig anlitat en mäklare förut, så har inget att jämföra med. Allt flöt bra, från fotografering till visning och pappersarbeten. Vi är mycket nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Oliver Norking en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2022-06-21 Verifierad kund
    Olivers bemötande var öppet och vänligt. Han förmedlade det lugn och den trygghet jag behövde i min roll som köpare inför ett stort beslut och jag rekommenderar honom varmt.
    • Blekingsborg
    2022-06-02 Verifierad kund
    Oliver är mycket proffsig, lyhörd, personlig har gjort flera affärer med honom. Kan varmt rekommendera honom :)
  • köpte sitt hus med hjälp av Oliver Norking en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Bulltofta
    2022-05-26 Verifierad kund
    Oliver was an absolute DREAM to work with. He was knowledgable, professional, and quick to help answer to any of our questions. As first time home buyers in Sweden, we were very new to the home buying process and were in need of a bit more reassurance. Oliver made us feel so comfortable and confident in our home buying adventure and I can not recommend him enough. We had the best experience working with him!
    • Hyllie
    2022-03-26 Verifierad kund
    lugnt och sansat kille men mål medveten. engagerad. I helhet är jag nöjd.
  • 2022-03-13 Spontant omdöme
    Ja... Vart ska man börja?

I skrivande stund har jag väntat i ca 3,5h på ett samtal som enligt mäklaren skulle ske vid 11:20. Detta efter att jag själv behövt kontakta mäklaren vid separata tillfällen för att ens få mina bud registrerade (vilket inte ens ska behövas eftersom budgivningen skulle ske med hjälp av bankID men uppenbarligen ej fungerade). Utöver det fanns information på hemsidan om objektet som motsade sig själv i olika delar av texten, informationen som delades med sig under visningen stämde inte överens med vad som fanns på hemsidan samt mäklaren bad mig kontakta bankman för signering av kontrakt utan att budgivningen ens var färdig.

Överlägset sämsta upplevelsen jag någonsin haft med en mäklare, om jag kunde ge lägre än 1 hade jag gjort det.
    2022-03-05 Verifierad kund
    Bra från första början till slutlig affär!
    2022-03-04 Verifierad kund
    Hej
    Grymt bra , bra service , bra återkoppling .
    Kan rekommendera honom .

Mats och Pernilla
    • Blekingsborg
    2021-12-06 Verifierad kund
    Oliver är oerhört trevlig.
    Det blev en snabb affär.
    • Triangeln
    2021-10-23 Verifierad kund
    Han var professionell och tillgänglig. Han svarade gärna på alla våra frågor.