Patricia Menger

Patricia Menger

Patricia Menger är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Väster

Patricia Menger har varit registrerad mäklare sedan 2019-11. Patricia Menger har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.6. Patricia Menger har haft 19 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 18 Läs vad Patricia Menger

• köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Slussen
    2021-06-12
    Trevligt bemötande och kommunikativ, har dock aldrig träffat henne då en annan mäklare höll i visning och kontraktsskrivning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Slussen
    2021-05-04
    Sålt bostadsrätt, Patricia var tillgänglig, proffsig och ärlig. Hon jobbade även efter vårt snabba önskemål och från foto till signering tog det 8 dagar.
    Kan varmt rekommendera Patricia!
    Vad kul att höra att ni känner att era behov blev uppfyllda! Jag såg verkligen framemot att få förmedla er bostad redan från första gången då jag var hemma hos er, så är väldigt glad att allt gick så smidigt. Tack för att du tog dig tid med att lämna ett fint omdöme och rekommendation. Jag hoppas på att ni hittar ert drömhus längst med Österlen! Patricia Menger
    • Almvik
    2021-04-05
    Världens bästa mäklare . Super engagerad, super snäll, pålitlig.
    hjälpsam.
    Tack Jimmie! Vad bra att du känner dig nöjd och hoppas verkligen att du ska trivas i lägenheten med den häftiga utsikten över Malmö! Tack också för att du tog dig tid att svara på detta, uppskattas varmt :D Trevlig dag! Mvh Patricia Patricia Menger
    • Bunkeflostrand
    2021-04-04
    Köpte en större 2:a och bemötandet av Patricia var utmärkt, hon kunde svara på mina frågor, var lätt att prata med och hjälpte till med alla papper och kontakt så jag var mer än nöjd med allt
    Vad kul att det kändes bra! Jag hoppas du ska trivas i din nya bostad. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta mig. Ha det bra! Patricia Menger
    • Bulltofta
    2021-02-24
    Jag sålde lägenhet efter min mamma. fick ett mycket trevligt och seriöst bemötande av Patricia. Höll mig kontinuerligt uppdaterad om hur det gick.
    Rekommenderar mer än gärna Patricia!!!
    Vad härligt att läsa! Det är viktigt för mig att få feedback då man vill utveckla sin kompetens som mäklare hela tiden. Patricia Menger
  • köpte sitt hus med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Kulladal
    2021-01-18
    Vi har köpt en villa Jag har blivit bemött på ett bra sätt .
    Vi hade ett stort problem med banken och vissa dagar ringde jag mäklaren mycket men ibland svaret hon inte . Men I allmänhet fungerade det bra.

Der var bra att köpa ett hus men våra upplevelse med banken var fruktansvärt och jag och min man var jättestress i tre veckor.
    M v h
    Hozan
    • Blekingsborg
    2021-01-15
    Patricia är en riktig klippa till mäklare, väldigt duktig och driven! Bemött på bästa sätt, anpassade försäljningen efter vår tidsram, kommunicerar väl och snabbt. Sålde vår lägenhet på förhand, mitt under rasande pandemi! Vi är fantastiskt nöjda med hela processen :)
    Vad fint omdöme och vad härligt att ni kände så! Hoppas vi kommer att samarbeta igen i framtiden :D Patricia Menger
    • Bunkeflostrand
    2020-12-10
    HEJ, PATRICA SOM SÅLDE MIN LÄGENHET JAG TYCKER ATT DET VAR BRA MÖTE JAJ HADE.ALEMI
    • Söderkulla
    2020-11-08
    Jag hittade lägenheten på hitta se, men annons har inte lagt ut än. Då kontaktade jag Patricia och hon lovade hon ska kontakta mig när lägenhet ska komma ut till försäljning. Men tyvärr så har hon nog glömde mig, jag fick ringa henne istället och fick reda på att lägenhet har visning på samma dag. Jag gick dit, trots detta blev jag bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Hon är tydligt med vad som gäller och berätta tydligt allt angående om lägenhet. Fixade och förlängde datum innan jag fick lån.
    • Limhamn - Ön
    2020-06-22