Läs vad 12 Läs vad Patricia Menger

• 2021-01-15
    Patricia är en riktig klippa till mäklare, väldigt duktig och driven! Bemött på bästa sätt, anpassade försäljningen efter vår tidsram, kommunicerar väl och snabbt. Sålde vår lägenhet på förhand, mitt under rasande pandemi! Vi är fantastiskt nöjda med hela processen :)
    Stefan T
    • 68.0 m²
    • Blekingsborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vad fint omdöme och vad härligt att ni kände så! Hoppas vi kommer att samarbeta igen i framtiden :D

• 2020-12-10
    HEJ, PATRICA SOM SÅLDE MIN LÄGENHET JAG TYCKER ATT DET VAR BRA MÖTE JAJ HADE.ALEMI
    Mahboub A
    • 2:a
    • 70.0 m²
    • Bunkeflostrand
  • 2020-11-08
    Jag hittade lägenheten på hitta se, men annons har inte lagt ut än. Då kontaktade jag Patricia och hon lovade hon ska kontakta mig när lägenhet ska komma ut till försäljning. Men tyvärr så har hon nog glömde mig, jag fick ringa henne istället och fick reda på att lägenhet har visning på samma dag. Jag gick dit, trots detta blev jag bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Hon är tydligt med vad som gäller och berätta tydligt allt angående om lägenhet. Fixade och förlängde datum innan jag fick lån.
    Mendy Z
    • 83.0 m²
    • Söderkulla
    köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
  • 2020-06-22
    mycket bra mottagande ,glad ,energisk,pålitlig,
    Mohammad Reza B
    Tack! Hoppas att ni ska trivas! Vh Patricia

• 2020-06-20
    Stor lyhördhet runt önskemål, tankar och ett väldigt personligt och engagerat bemötande.
    Rekommenderar verkligen Patricia för dig som går i tankarna att sälja din bostad.
    Oliver P
    • 2:a
    • 43.5 m²
    • Ellstorp
    Tack för en fin rekommendation!

• 2020-06-18
    Sålt en 4:a , utmärkt bemötande. Förväntningarna var en snabb försäljning men till följd av rådande omständigheter med Covid19 blev det något fördröjt. Mäklaren gjorde utifrån hennes förutsättningar ett gott arbete.

Rekommenderar henne mer än gärna.
    Shima T
    • 4:a
    • 113.0 m²
    • Klagshamn
    Tack för möjlighet att rekommenderas, trots att det tog lite tid med försäljningen i dessa tider. Hoppas på ett samarbete igen. Trevlig Midsommar!

• 2020-06-17
    Hon var toppen, jätte professionellt, trevligt och kunnig , vi fick mycket information , alltid tillgängligt när vi behövde henne.
    Vi fick väldigt bra intryck och är jätte nöjda med hennes insats.
    Nasrin A
    • Ön
    Tack så mycket Nasrin! Vad bra att ni kände er trygga. Hoppas vi ses igen! Glad Midsommar!

• 2020-06-15
    Patricia återkopplar alltid, hon håller en hög klass. Enormt professionellt bemötande. Vi rekommenderar henne starkt/DB
    Daniel B
    • 4:a
    • 113.0 m²
    • Klagshamn
    Tack för ett fint omdöme! Det har varit superroligt att få ha er som kunder och att möjligheten gavs till mig att förmedla er bostad.

• 2020-05-16
    Patricia hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på Ön/Limhamn. Med sin energi, engagemang och positiva framtoning så löste hon denna utmaning trots rådande situation (Corona). Patricia gav inte upp utan fortsatte med visningar och förhandlingar.
    Jag är JÄTTENÖJD med Patricias insats🙌🏻👌🏻 och kan varmt rekommendera henne.
    Peter O
    • Ön
    Hej Peter! Tack för ett fint omdöme! Nu kan ni äntligen bo in er i er nya bostad. Mvh Patricia

• 2020-05-11
    Kompetent och engagerad mäklare som gjorde mig trygg i mitt första bostadsrättsköp.
    Jonathan S
    • 76.0 m²
    • Burlövs egnahem
    Hej! Vad roligt att du kände så. Hoppas du ska trivas i din bostad och du är alltid välkommen att kontakta mig om du har andra frågor. Trevlig dag!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte