Patricia Menger är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Väster

Patricia Menger har varit registrerad mäklare sedan 2019-11. Patricia Menger har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.7. Patricia Menger har haft 3 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 20 Läs vad Patricia Menger

• sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Möllevången
    2022-04-30 Verifierad kund
    Jag har fått ett mycket professionellt och positivt bemötande av Patricia.
    Hon överträffade mina förväntningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • City
    2021-10-19 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och gjorde hela processen enkel och rolig!
    • Slussen
    2021-06-12 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och kommunikativ, har dock aldrig träffat henne då en annan mäklare höll i visning och kontraktsskrivning.
    • Slussen
    2021-05-04 Verifierad kund
    Sålt bostadsrätt, Patricia var tillgänglig, proffsig och ärlig. Hon jobbade även efter vårt snabba önskemål och från foto till signering tog det 8 dagar.
    Kan varmt rekommendera Patricia!
    Vad kul att höra att ni känner att era behov blev uppfyllda! Jag såg verkligen framemot att få förmedla er bostad redan från första gången då jag var hemma hos er, så är väldigt glad att allt gick så smidigt. Tack för att du tog dig tid med att lämna ett fint omdöme och rekommendation. Jag hoppas på att ni hittar ert drömhus längst med Österlen! Patricia Menger
    • Almvik
    2021-04-05 Verifierad kund
    Världens bästa mäklare . Super engagerad, super snäll, pålitlig.
    hjälpsam.
    Tack Jimmie!
    Vad bra att du känner dig nöjd och hoppas verkligen att du ska trivas i lägenheten med den häftiga utsikten över Malmö! Tack också för att du tog dig tid att svara på detta, uppskattas varmt :D Trevlig dag! Mvh Patricia
    • Bunkeflostrand
    2021-04-04 Verifierad kund
    Köpte en större 2:a och bemötandet av Patricia var utmärkt, hon kunde svara på mina frågor, var lätt att prata med och hjälpte till med alla papper och kontakt så jag var mer än nöjd med allt
    Vad kul att det kändes bra! Jag hoppas du ska trivas i din nya bostad. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta mig. Ha det bra! Patricia Menger
    • Bulltofta
    2021-02-24 Verifierad kund
    Jag sålde lägenhet efter min mamma. fick ett mycket trevligt och seriöst bemötande av Patricia. Höll mig kontinuerligt uppdaterad om hur det gick.
    Rekommenderar mer än gärna Patricia!!!
    Vad härligt att läsa! Det är viktigt för mig att få feedback då man vill utveckla sin kompetens som mäklare hela tiden. Patricia Menger
  • köpte sitt hus med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Kulladal
    2021-01-18 Verifierad kund
    Vi har köpt en villa Jag har blivit bemött på ett bra sätt .
    Vi hade ett stort problem med banken och vissa dagar ringde jag mäklaren mycket men ibland svaret hon inte . Men I allmänhet fungerade det bra.

Der var bra att köpa ett hus men våra upplevelse med banken var fruktansvärt och jag och min man var jättestress i tre veckor.
    M v h
    Hozan
    • Blekingsborg
    2021-01-15 Verifierad kund
    Patricia är en riktig klippa till mäklare, väldigt duktig och driven! Bemött på bästa sätt, anpassade försäljningen efter vår tidsram, kommunicerar väl och snabbt. Sålde vår lägenhet på förhand, mitt under rasande pandemi! Vi är fantastiskt nöjda med hela processen :)
    Vad fint omdöme och vad härligt att ni kände så! Hoppas vi kommer att samarbeta igen i framtiden :D Patricia Menger
    • Bunkeflostrand
    2020-12-10 Verifierad kund
    HEJ, PATRICA SOM SÅLDE MIN LÄGENHET JAG TYCKER ATT DET VAR BRA MÖTE JAJ HADE.ALEMI