en del av Fastighetsbyrån Malmö

4.6 / 5 i betyg — 55 rekommendationer

Läs vad 55 användare tycker om Kenan Hasanoglu

• Peter H
    Peter H skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Jeg har haft en meget positiv oplevelse fra start til næsten slut.
  • Lars S
    Lars S skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    jag är mycket nöjd med Kenans insats,upplevdes som proffesionell.
  • Maija H
    Maija H skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Fick väldigt bra bemötande och han ansträngde sig verkligen att affären blev så bra som möjligt.
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Det har fungerat mycket bra. Det har varit lätt att få kontakt med honom och få svar på våra frågor. Han är kunnig och mycket service inriktad.
  • Rebecca P
    Rebecca P skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Kenan är engagerad och välinformerad, fick superbra hjälp med allt. Rekomenderas!
  • Wilhelm J
    Wilhelm J skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Kenan gav ett mycket bra och säkert intryck. Genom hela processen visade han på tålamod och noggrannhet, detta skapar trygghet för mig som kund!
  • Jacob H
    Jacob H skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Helt okej tycker jag. Han gjorde vad som krävdes även om kroppsspråket kunde varit lite bättre.
  • Eva M
    Eva M skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Bra bemötande och svarade snabbt på alla mail och frågor.
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Fantastiskt bemötande och ett professionellt utfört arbete. Mäklaren levde upp till våra förväntningar med råge.
  • Dennis J
    Dennis J skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Super kompetent, bra kundregister och snapp försjälvning
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    En kommunikativ och strukturerad mäklare. Sålde min lägenhet snabbt till vad som blev ett nytt rekord per kvadratmeter för området. Rekommenderas starkt! / J
  • Ylva P
    Ylva P skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Ett trevligt och öppet bemötande.
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Kenan är en mycket bra fastighetsmäklare som verkligen arbetar hårt för att få sitt objekt sålt. Han uppdaterar kunden kontinuerligt om vad som händer och har väldigt bra kännedom om de områden han verkar i. Han är en väldigt positivt inställd människa och ser möjligheterna framför problemen. Jag är väldigt nöjd med hans arbete och kommer både själv anlita honom i framtiden igen såväl som att rekommendera honom till andra kunder. Ett stort tack Kenan!!!
  • Louise Å
    Louise Å skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Mycket kompetent mäklare som har svar på alla frågor och är lättillgänglig!
  • Albin J
    Albin J skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Kenan var en mycket trevlig, kunnig och en bra stöttepelare i mitt köp utav en lägenhet.
  • Matilda O
    Matilda O skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Väldigt kunnig, påläst och engagerad. Trevlig och lätt att komma överens med. Fick min bostad såld snabbt och hjälpte mig på ett bra sätt, då jag aldrig sålt en bostad förut. En bra mäklare helt enkelt som jag trivdes jättebra med.
  • Caspar N
    Caspar N skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Proffsigt och genuint bemötande. Han såg till att det blev en ömsesidigt bra affär
  • Martin A
    Martin A skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    bra och seriös och han såg till att det blev en snabb affär, även om det blev strul så var det han som tof hand om det och skötte det på ett bra sätt
  • Maria F
    Maria F skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Trevligt bemötande och bra service!
  • Flemming F
    Flemming F skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Kenan är en super trevlig ung mäklare. Han följer upp allt och ser till att allt går rätt till. Han ar lätt att ha med att göra och mycket kundfokuserad.

Jag skulle utan tvekan använda mig utav Kenan igen!
  • Bo A
    Bo A skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Kenan var trevlig och hade ett positivt bemötande, men jag får ett oengagerat och oärligt intryck av honom, några punkter:

1. Får en stark känsla av att budgivningen inte gick rätt till. Öppningsbudet var ifrån en annan mäklare, och när jag påpekade detta för Kenan så blev han märkbart nervös. Helhetsintrycket av honom gör att jag tror att hans mäklarkompis gick in och lade första budet, och några bud till (som den budande mäklaren gjorde i budgivningen) för att få igång budgivningen.

2. Jag bad specifikt om att få flytta in tidigare då föregående ägare redan lämnat lägenheten. Vad jag vet så gjorde inte Kenan någonting alls för att få tidigare inflytt, och jag satt i en ganska jobbig boendesituation (som jag berättade för Kenan).

3. Kenan sa hela tiden att papper fanns på att badrummet var renoverat av fackperson, har sedan inflyta bett om att få papperna, Kenan säger att dom är hos säljaren och säljaren säger att dom är hos Kenan... Kenan säger sedan att dom låg i en möbel som jag sa till honom att jag skulle göra mig av med. Plötsligt dyker ändå papperna upp ifrån ingenstans, dom är osignerade och hänvisar till ett nummer där ingen svarar. Vem som helst hade kunnat skriva de papperna snabbt och det skulle inte förvåna mig om Kenan skrivit dom själv.
  • Hans W
    Hans W skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Hej Jag fick köpa min lägenhet två gånger, trotts att jag mäklaren och säljaren var överens om hela köpet på eftermiddan, sedan startade allt om igen dagen efter på morgonen. Vilket gjorde att vi fick betala 30 000:- till. I mina ögon så är ett handslag
    giltigt !! I övrigt var det inte städat när vi kom med flyttlasset, och det visade sig att fläkten inte var godkänd och felmonterad. Det saknades en nyckel mm. Allt detta fick jag sköta själv utan hjälp. jag är inte nöjd.
  • Sara G
    Sara G skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Kenan, var en väldigt bra och ambitiös mäklare, där man kände sig väl omhändertagen och hela tiden fick uppdateringar med hur allt gick och gav bra tips under tiden, som var guld värda för mig. Man märker att han bryr sig om sina kunder och jobbar hårt för att vi ska bli nöjda! Kan inte annat än rekommendera honom till alla. Hade absolut använt mig av kenan igen om det hade blivit aktuellt!
  • Jane O
    Jane O skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    jag tyckte att det gick bra förutom att det inte kändes som att han la tillräckligt mycket krut på de första visningarna (som är de allra viktigaste för en lyckad affär) för när jag frågade hur många som anmält sig, sa han "inte en enda" hmmm så det slutade med att jag tog ett bud från EN budgivare och priset kom inte upp i det vi kom överens om som var mitt minimum belopp att acceptera... synd..

känner mig inte 100% nöjd.
  • Anna O
    Anna O skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Kenan har varit väldigt hjälpsam och tillmötesgående före, under och efter försäljningen av vår lägenhet. Skulle absolut rekommendera honom vidare.
  • Douglas A
    Douglas A skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Mycket trevligt bemötande, samt kunnig fastighetsmäklare.
    Alltid lätt att komma i kontakt med, även efter "office hours"
  • Therese L
    Therese L skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår lägenhet. Både under försäljningsprocessen men också efter. Kenan gjorde ett bra jobb & jag använder mig gärna av honom nästa gäng jag ska sälja min nya lägenhet.
  • Elin A
    Elin A skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Vår lägenhetsförsäljning gick smidigt och bra, och vi fick ett bra pris. Han hjälpte oss verkligen bra. Vi stötte mest på ett bekymmer; kontakten med köparen; exempelvis ville vi tydligt påtala för alla intressenter att det blev blött på badrummet efter duschning, vilket var ett bekymmer i badrummet, och det gjorde Kenan. Ändå kontaktade köparen oss i efterhand och klagade över att det blev blött på golvet efter dusch. Troligen var det alltså köparen som inte hade lyckats ta in informationen. Köparen kontaktade oss ganska mycket både innan och efter överlåtelsen om allt möjligt, från att vilja köpa möbler av oss och få tips på vilka kokkärl hen borde köpa till att hen ville ha tillträde tidigare eller inte var nöjd med fönsterputsningen (det var första gången hen flyttade hemifrån). Först ville vi gärna hjälpa och rätta till det som köparen inte var nöjd med (t ex fönsterputsningen mm) men till slut, när köparen fortfarande kontaktade oss relativt ofta långt efter överlåtelsen började det bli ganska jobbigt och vi ville bara bli färdiga med försäljningen. Då hjälpte Kenan oss att avsluta kontakten med köparen, vilket vi är mycket tacksamma för, det gick verkligen smidigt. Så vi rekommenderar absolut Kenan Hasanoglu.
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Trevligt bemötande, raka besked och ärlighet gjorde att jag kände mig trygg genom hela processen från första mötet till försäljningsdagen.
  • Mladen R
    Mladen R skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Kenan är en diktig mäklare, snäll som person, är alltid mättesgående och hjälper gärna till med allt som behövs. Bästa rekomendationen
  • Olof K
    Olof K skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Påläst, kompetent, trevlig och med god kunskap om området i vilket vi sålde vår lägenhet. Kenan gjorde en prisbedömning som visade sig stämma väldigt väl, han kom med bra rekommendationer och bistod på alla sätt med de frågor vi kunde tänkas ha.
  • Patricia M
    Patricia M skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Kenan ör väldigt professionell och engagerad !
  • Felipe L
    Felipe L skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    att ha att göra med va Kenan väldigt bra. men det hände nått när jag skulle få tillträde som försenade det hela med ca 5 dagar, detta tog ingen ansvar för. jag hade bokat hantverkare som avbokades i sista sekund. och jag vart tvungen att flytta in utan att ytskitken hade fått sig en genom gång vilket i sin tur har försvårar mina renoverings planer ända tills nu 4 månader senare. men visst jag skulle väll vända mig till honom om jag ska sälja.
  • Valentine A
    Valentine A skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Trevlig och seriös mäklare som verkligen ansträngde sig för att svara på alla frågor och göra affären till den allra bästa möjliga för båda parter.
  • Sara S
    Sara S skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Trevlig mäklare som lyssnade på mina önskemål och sålde till högsta pris. Alltid tillgänglig på telefon.
  • Martin S
    Martin S skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Seriös och driven Mäklare som gör sitt yttersta för att få till en bra affär för alla parter.
  • Viktor N
    Viktor N skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Mycket kunnig och tog sig tid att svara på alla frågor, även sådana som jag kanske egentligen borde ha frågat någon annan. Geniunt intresserad av våra behov och vänligt bemötande. Det kändes väldigt tryggt att ha Kenan som mäklare och jag kommer att rekommendera honom till vänner och bekanta.
  • Suzana A
    Suzana A skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Kenan är en proffsig, och förtroendeingivande mäklare. Är mycket nöjd!
  • Olof J
    Olof J skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Hej Kenan Hasanoglu är en bra mäklare jag skulle rekommendera till andra.
  • Anna L
    Anna L skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Kenan hade ett kunnigt, professionellt och positivt bemötande. Kändes tryggt och bra på alla sätt.
  • Malin G
    Malin G skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Jag fick omedelbart ett mycket gott intryck av Kenan. Lugn och behaglig att prata med.Tydlig i sina förklaringar och mycket hjälpsam. En flexibel person med glimten i ögat. Jag och min dotter var mycket nöjda med Kenan som mäklare från visningen av lägenheten och genom hela processen tills vi fick nycklarna.
    Kan verkligen rekomendera honom till andra kunder.
  • Henrik T
    Henrik T skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Hej, Kenan har varit korrekt och det känns som att han lagt ner mycket tid under försäljningen. Jag har känt mig delaktig hela vägen och vi har tagit beslut tillsammans.
    Det strulade lite med bilderna och p.g.a. det kan jag inte ge högsta betyg.
  • Maria D
    Maria D skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Bra bemötande . Kunnig och korrekt . Rekommenderar gärna!!
  • Srdjan V
    Srdjan V skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Bra bemötande, saklig, pålitlig och tillmötesgående.

Srdjan Valka
  • Ulla W
    Ulla W skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Professionell, kunnig,noggrann,trevlig
    Rekommenderar varmt Kenan
  • Tommy Å
    Tommy Å skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Kenan är saklig ock kan sin sak, har ett stort nätverk att tillgå
  • Suzana A
    Suzana A skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Kenan är en mycket professionell och förtroendeingivande mäklare. Kan varmt rekommendera honom.
  • Therese R
    Therese R skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Tillgänglig, tydlig, okomplicerad (positivt!!!), trevligt bemötande, vänligt sätt, något slarvig i text - i beskrivning av lägenhetsobjekt - korrekturläs!!! Men då detta påpekades ändrade Kenan sin text vilket vi tycker tyder på lyhördhet.
    Vi är mer än nöjda och vid ev försäljning så är det Kenan vi kommer kontakta.
  • Johan E
    Johan E skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Kenan Hasanoglus bemötande i samband med försäljning av min mindre bostadsrätt i Malmö hösten 2015 kännetecknades av vänlighet och korrekthet. Han agerade raskt vid alla de tillfällen vi hade kontakt under försäljningsprocessen från det jag kontaktade mäklarbyrån till dess affären avslutades.
  • Kickie S
    Kickie S skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Kenan var mycket tillmötesgående och serviceinriktad.
Vesna Vulic
Johanna Olsson
Ericka Nguyen
Jessica Johansson
Anna Melefors (fd Peterson)
Maria Tillgren
Emma Zacharian