en del av Fastighetsbyrån Malmö

Östra Tullgatan 6, 211 28 Malmö — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 51 rekommendationer
Engagerad och trovärdig! Egenskaperna som beskriver mig och som ger mervärde vid försäljning. Mitt mål som fastighetsmäklare är att göra mina kunder nöjda, säljare som köpare. /Vesna Vulic

Läs vad 51 användare tycker om Vesna Vulic

• Kerstin L
    Kerstin L skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Vesna är toppenmäklare på alla tänkbara sätt!!!
    2016-11-17 Vesna V svarar Kerstin L
    Tack Kerstin! Hoppas att ni har det bra på Öland!
  • Alexandra Å
    Alexandra Å skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Positiv med energi, tillmötesgående som ger en känsla av att jag alltid kunde höra av mig till henne om det var något.Då det är mitt första bostadsköp så gjorde det jättemycket, känslan av att bli bemött tryggt och professionellt.
    2016-11-17 Vesna V svarar Alexandra Å
    Vad kul att du är nöjd Alexandra! Vi ses förhoppningsvis snart igen! :)
  • My L
    My L skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Kunnig, vänlig, omtänksam, seriös och ansvarstagande. Vesna ger ett intryck av att vara genuint intresserad av att både säljaren och kunden ska få en så bra upplevelse som möjligt. Vi har mött många mäklare i vår långa husjakt och upplevde ett stöd och ett engagemang utöver det vanliga när vi gjorde vår bostadsaffär med Vesna.
    2016-11-07 Vesna V svarar My L
    Tack för fina ord My! Jag gör mitt bästa för att vara hjälpsam och ansvarstagande och ibland önskar man så klart att man kunde göra mer! Ni är alltid välkomna att höra av er i framtiden!
  • Hana B
    Hana B skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Mycket bra. Lätt att få kontakt och svarar på alla ens frågor.
    2016-11-07 Vesna V svarar Hana B
    Tack Hana! Hoppas att ni trivs bra :)
  • Ahsan S
    Ahsan S skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Mycket bra och hjälpsam person hjälpte mig hela vägen
    2016-11-07 Vesna V svarar Ahsan S
    Hoppas att du trivs i lägenheten! :)
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Vesna Vulic har genom hela vårt fastighetsköp varit synnerligen trevlig, kompetent professionell och tillmötesgående.
  • Anette T
    Anette T skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Mycket trevligt bemötande, lugn och saklig.
  • Marléne L
    Marléne L skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Kan verkligen rekommendera Vesna till den som vill ha det bästa priset för sin bostad. Hon är otroligt kunnig, professionell och höll oss uppdaterade under hela processen. Toppbetyg ifrån oss!
    2016-11-04 Vesna V svarar Marléne L
    Tack Marléne, jätteroligt att ni är nöjda! Jag kommer gärna ut till nya huset när renoveringarna är klara :)
  • Laila N
    Laila N skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Vesna var proffesionell och kunnig men gav ändå ett varmt och mänskligt intryck. Jag hade en del fördomar om snobbiga mäklare men Vesna visade att det fanns en annan sort också. Jag är mycket nöjd med mäklartjänsten och anlitar gärna Fastighetsbyrån igen
    2016-11-04 Vesna V svarar Laila N
    Vad gulligt skrivet Laila, det gläder mig att du är nöjd! Jag letar för fullt efter ett nytt hus till dig, snart hittar vi det perfekta!
  • Johan P
    Johan P skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Otroligt proffsig mäklare med mycket kunskap och erfarenhet.
    2016-11-04 Vesna V svarar Johan P
    Tack Johan! Jag hoppas att vi kan jobba ihop för en tredje gång i framtiden!
  • Christian C
    Christian C skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Vesna var sinnesbilden av en god mäklare. Kunnig tillmötesgående och effektiv. En mäklare man gärna arbetar med fler gånger!
    2016-11-02 Vesna V svarar Christian C
    Wow, vad kul att höra! Hoppas att ni trivs i nya lägenheten! Hoppas vi hörs igen i framtiden!
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Trevlig och kompetent. Lätt att nå även under helger och kvällar
  • Andreas O
    Andreas O skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Trevlig, lyhörd och tillgänglig. Fick dessutom ut ett pris en bra bit över vad vi hoppats på.
    2016-11-02 Vesna V svarar Andreas O
    Andreas, tack för fina ord! Hoppas ni trivs bra i huset och att vi hörs igen i framtiden!
  • Felicia O
    Felicia O skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Jättebra! Snabb och smidig vid lägenhetsköp. Och en lgh som jag verkligen är JÄTTEnöjd med dessutom :)
    2016-11-02 Vesna V svarar Felicia O
    Vad roligt att du är så nöjd med lägenheten! Jag kommer gärna och ser hur den blev efter lite renovering :)
  • Frans H
    Frans H skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Mycket duktig och kunnig mäklare. Toppenbetyg
    2016-11-02 Vesna V svarar Frans H
    Tack Frans! Hoppas du trivs i Trelleborg :)
  • Oskar E
    Oskar E skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Trevlig och kunnig. Tillgänglig och visar intresse.
    2016-11-02 Vesna V svarar Oskar E
    Härligt att ni är nöjda! Hoppas att ni kommer trivas på Ribersborg!
  • Alberije K
    Alberije K skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    vi var mycke nöjde med Vesna . det fik snabbt utan problemer Lykke til hun er jette duktig
    2016-11-02 Vesna V svarar Alberije K
    Tack för det, hoppas att du och familjen trivs bra i lägenheten!
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Bra, trevlig och kunnig mäklare, dock utan att göra något extra eller speciellt. Jag är nöjd men skulle kunna efterfråga lite mer engagemang i försäljningen. Bra att hon inte var för påstridig. Ur säljarens perspektiv skulle hon nog kunna försöka få pressa upp priset lite mer. Överlag är jag nöjd.
  • Lennart C
    Lennart C skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Vesna Vulic har varit en utmärkt mäklare, trevlig, kunnig, snabb och hjälpsam
    person. All heder.
    M.v.h. Lennart Christiansson
    2016-05-04 Vesna V svarar Lennart C
    Tack för ditt fina svar Lennart. Jag hoppas att ni trivs bra i nya lägenheten!
  • Ulrika G
    Ulrika G skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Vesna var lyhörd, kunnig och engagerad genom hela försäljningen av vår lägenhet.
    2016-11-02 Vesna V svarar Ulrika G
    Tack för er fina kommentar! Hoppas ni trivs i Småland! :)
  • Helena H
    Helena H skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Mycket professionellt utfört uppdrag!
    2016-11-02 Vesna V svarar Helena H
    Tack Helena och tack för att ni rekommenderar mig vidare till era vänner! Jag hoppas vi får nöjet att jobba ihop igen i framtiden.
  • Asim B
    Asim B skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Väldigt professionell, behjälplig, tillmötesgående, har alltid fokus på kundens bästa.
    2016-11-02 Vesna V svarar Asim B
    Tack för de fina orden! Jag hoppas att vi får nöjet att jobba ihop igen i framtiden :)
  • Barbara N
    Barbara N skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Det var en bra upplevelse att vara kund hos fastighetsbyrån. Jag fick kontinuerlig ärlig information av Vesna under hela köpes processen . Jag kände dessutom att jag kunde ringa och fråga om det var något jag undrande . Som första gångs köpare av bostadsrätt tyckte jag att det var ett av det viktigaste faktorn, att just bli informerad eftersom man var grön och dessutom känna att det var ok att fråga. Vesna är både trevlig , tillmötesgående, konkrekt och neutral och fick en att känna sig trygg med köpet. Jag hade lätt rekommenderat henne till någon annan novis fastighetsköpare som jag var.
    2016-05-04 Vesna V svarar Barbara N
    Tack för ditt svar Barbara! Jag hoppas att du trivs bra i nya lägenheten och du är självklart alltid välkommen att ringa om du eller någon du känner behöver hjälp i framtiden!
  • Dino E
    Dino E skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Trevlig och förtroendeingivande.
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Vesna har varit mycket professionell och bra på att kommunicera.
    2016-11-02 Vesna V svarar Åsa H
    Tack Åsa, det har var trevligt att jobba med er! Jag hoppas att ni trivs i nya lägenheten. :)
  • Cecilia M
    Cecilia M skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Vesna har gott tålamod och är lugn, tydlig och informativ. Hon är tillgänglig och det har varit smidigt och enkelt för oss som köpare att genomföra affären.
  • Sami E
    Sami E skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Mycket kunnig och har bra bemötande. Mycket trevlig mäklare
    2016-05-04 Vesna V svarar Sami E
    Tack för de fina orden Sami. Vi kan höras snart igen för uppdatering av värdet på huset!
  • Robin L
    Robin L skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Vi valde att använda oss av Vesna Vulic vid försäljning av vår bostadsrätt, vilket vi är väldigt nöjda med.

Vesna visade stort engagemang och lyhördhet under hela försäljningsprocessen vilket gjorde att allting gick smidigt och effektivt.

Vi är även särskilt nöjda med bilderna, som vi anser vara mycket bättre än hos konkurrerande byråer, vilket gjorde att vi kunde känna oss trygga med att lägenheten presenteras på bästa sätt och således kunde säljas till bästa möjliga pris.

Allt sköttes väldigt proffsigt och kommer att rekommendera henne till alla som funderar på att sälja sin bostad.
    2016-11-02 Vesna V svarar Robin L
    Tack för de fina orden Robin! Det är särskilt kul att höra att vi sticker ut jämfört med konkurrenterna, det kämpar vi hårt för. Hoppas att ni trivs på Malta, om ni återvänder till Malmö så hoppas jag att vi hörs igen :)
  • Therese B
    Therese B skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Jag tycker Vesna har varit toppen. Funnits där och hjälpt och varit tillgänglig från första start.
    2016-11-02 Vesna V svarar Therese B
    Vad kul att du är nöjd Therese! Du är alltid välkommen att höra av dig :)
  • Stella N
    Stella N skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Bra service, lätt att komma i kontakt med. Trevligt bemötande.
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Mycket bra bemötande. Kompetent, trevlig och effektiv.
  • Tony S
    Tony S skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Glad positiv kunnig, man känner sej trygg och levererar över förväntningarna. Rekommenderar starkt !!!
  • Swati N
    Swati N skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Vesna was readily available for any clarification and answering my queries. She helped a lot in fixing the situation with garage availability with the föreningen so I am very happy to get the service she provided. Good work Vesna :)
  • Jasna I
    Jasna I skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    I början mycket trevlig. Efter försäljningen, knappt någon återkoppling. Ingen jag kommer rekommendera i framtiden.
    2016-04-27 Vesna V svarar Jasna I
    Hej Jasna. Vad tråkigt att du känner så. Min uppfattning var att vi hade väldigt god kommunikation mellan kontrakt och tillträde och även efter tillträdet, vid hjälp med deklarationen etc. Jag ska självklart ta åt mig av kritiken och ha den i åtanke i framtiden.
  • Jasminka D
    Jasminka D skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Professionellt och rar tjej, glad och positiv. Man kände sig trygg, lätt tillgänglig och tydligt. Vi var nöjda med allt.
  • André A
    André A skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Trevlig, proffsig med ordning och reda vilket gör att man känner sig trygg som säljare.
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Duktig, service minded och effektiv
  • Sofi L
    Sofi L skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Positiv upplevelse, vände sig till både mig och min sambo, känsla av inkludering, bra kommunikation, tillgänglig och pedagogisk.
  • Leticia B
    Leticia B skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Väldigt proffesionell och jordnära. Hon är rolig och håller samtalen på ett gott nivå där alla känner sig bekvämma. Jag tycker att hon har gjort ett utmmärkt jobb helt enkelt.
    2016-05-04 Vesna V svarar Leticia B
    Vad roligt att höra, jag hoppas verkligen att ni trivs bra! Ni är alltid välkomna att ringa när ni eller någon ni känner behöver hjälp framöver!
  • Bekir B
    Bekir B skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Supernöjd med Vesnas insats vid försäljning av båda mina bostäder! Hon gör ett fantastiskt jobb, är lätt att nå, snabb med svar på frågor, är alltid positiv och glad.
  • Nazanin S
    Nazanin S skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Super trevlig och duktig mäklare som sätter kunden i fokus!
    2016-05-04 Vesna V svarar Nazanin S
    Tack för ditt svar! Ni är självklart alltid välkomna att höra av er i framtiden. Lycka till med husbygget!
  • Roksana K
    Roksana K skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Trevligt, hjälpsam,bra kommunikation
    2016-11-02 Vesna V svarar Roksana K
    Tack Roksana! Hoppas att du trivs i lägenheten. :)
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Trevligt bemötande, bra service och stort engagemang gjorde att försäljningen av min lägenhet gick väldigt smidigt!
  • Jeanette L
    Jeanette L skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Bra visibilitet, tillräckligt med visningar!
  • Robert S
    Robert S skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Proffesionell, lyhörd och målmedveten. Kan rekommendera henne starkt!
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Mycket bra. Ordning och reda genom hela affären. Inget att klaga på
  • Maria L
    Maria L skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Jag är väldigt nöjd med Vesnas arbete vid försäljningen av min lägenhet. Det var viktigt för mig att ha en öppen dialog och ett samarbete kring försäljningen och att jag skulle känna att mina krav som säljare följdes. Ända från avtalsskrivningen och fram till försäljningen hade vi tillsammans ett bra samarbete och Vesna var lyhörd för mina åsikter. Jag rekommenderar absolut Fastighetsbyrån och Vesna Vulic!
  • Joakim Söder S
    Joakim Söder S skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Har bara bra saker att säga om Vesna!Blev väldigt trevligt bemött från första början. Kändes väldigt tryggt att få köpa min första lägenhet med hjälp av Vesna.
  • Henrik
    Henrik skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    Nyligen köpte lägenhet genom Vesna Vulic på Fastighetsbyrån, och kan bara varmt rekommendera henne. Som förstagångsköpare känner man att man är i trygga händer. Om Vesna har vi bara varmt att säga, då hon hela tiden guidade oss genom köpet och kunde snabbt och tryggt svara på alla de frågor som vi hade. Tack så mycket!
  • Karin M
    Karin M skrev om Vesna Vulic en del av Fastighetsbyrån Malmö
    När jag skulle välja mäklare för att sälja en bostadsrätt kollade jag försäljningsstatistik på bl.a. hemnet, och fann att Fastighetsbyrån är den mäklarfirma som säljer överlägset mest. Jag har varit trogen kund hos Swedbank i nästan hela mitt liv, vilket också bidrog till att jag valde Fastighetsbyrån (som är ett dotterbolag till Swedbank).
    Jag tog kontakt med mäklare Vesna Vulic, och den 31 juli träffades vi första gången för att titta på lägenheten och göra en värdering. Efter en månad, den 30 augusti, var allt klart och ny ägare tillträdde lägenheten! Snabbt och smidigt. En bättre mäklare än Vesna kan jag knappast tänka mig. Hon är oerhört effektiv och kompetent, ger snabba och klara svar på mail, och dessutom ett trevligt och personligt bemötande. Jag kan rekommendera Vesna och Fastighetsbyrån å det varmaste!
    2016-04-27 Representant för Fastighetsbyrån svarar Karin M
    Vi tackar och bockar och hoppas fortsätta vara på tå för er kunder!
Kenan Hasanoglu
Johanna Olsson
Ericka Nguyen
Jessica Johansson
Anna Melefors (fd Peterson)
Maria Tillgren
Emma Zacharian