Fastighetsbyrån Marbella

Fastighetsbyrån Marbella

Vi på Fastighetsbyrån i Marbella vet allt om dina boendemöjligheter här i soliga Spanien och Nueva Andalucía. Våra mäklare har god lokalkännedom och vet precis var du kan hitta en fin semesterbostad eller en bra investering i en lägenhet eller villa. Fastighetsbyrån är en mäklarfirma med lång erfarenhet av bostadsbranschen....

31 omdömen om Fastighetsbyrån Marbella

Leif Gunnar H
Nueva Andalucia | Marbella

Jag och en god vän köpte en lägenhet i Puerto Banus och möttes av både professionalism och vänlighet av Pontus som är mäklare.

Siv Elisabet L
La Quinta | Benahavís

Vid köpet av nyproduktion var mäklaren mycket tillmötesgående, flexibel, snabb och allert. Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån!

Kent E
Benahavis

Köpt lägenhet vid Benahavis. Haft att göra med en väldigt trevlig, kompetent och seriös säljare

Svar från Fastighetsbyrån Marbella

Tack Kent, det glädjer oss att höra! Jag ska absolut framföra det till er mäklare. Ha en fin dag!

Carina J
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Marbella
San Pedro | Marbella

Villan som jag köpt ligger i San Pedro de Alcantara, Urb. Linda Vista Playa, Marbella. Vi blev väldigt bra och fint bemötta av mäklaren. Han levde verkligen upp till våra förväntningar och fann vårt drömhus. Vi hade en mycket bra upplevelse. Helt fantastiskt!

Svar från Fastighetsbyrån Marbella

Tack Carina, det glädjer oss att höra! Jag ska absolut framföra det till er mäklare.

Christian S
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Marbella
Benahavis | Benahavis

110% från början till slut inkl det där lilla extra👍👍👍

Svar från Fastighetsbyrån Marbella

Hej Christian! Det tackar vi för och ska framföra det till er mäklare. Ha en fortsatt bra dag!

Ronny O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Marbella
Benahavis | Benahavis

Dålig återkoppling från mäklare

Svar från Fastighetsbyrån Marbella

Hej Ronny! Vi beklagar verkligen detta och ska framåt se till att du får den återkoppling du önskar.

Gunnar N
Marbella

Vi har köpt lägenhet i La Canada, Suveränt bemötande från första stund och även efter kontraktsskrivningen vid materialval etc. Totalt sett en väldig bra hantering av mäklaren och sålunda en väldigt positiv upplevelse.

Jonas L
Estepona Öst / East | Estepona

Köpt en nyproducerad lägenhet i Cancelada (Le Mirage III). Blev kontaktad av mäklaren avseende objektet. Mycket bra information och bemötande!

Göran S
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Marbella
Marbella Öst / East | Marbella

Allting fungerade klockrent ! Det bästa var att överlämna vårt lilla hus till en trevlig spanjorska !

Ulf H
Nueva Andalucia

Vi har köpt en nyproducerad lägenhet i Marbella Mäklarens bemötande har så här långt varit mycket tillfredställande.

Bo N
Skrev om Fastighetsbyrån Marbella

Jag fick ett fantastiskt bemötande. Upplägget med presentation av mitt hus var av högsta kvalite. Allt från bilder och videos till avslutande formaliteter hos Notarius Publicus är av högsta betyg. Hjärtligt tack ! Champagnen smakade bra ! Med vänlig hälsning, Bo Nyberg

Yvonne E
Skrev om Fastighetsbyrån Marbella

Fredrik Asp har varit med oss under hela resan, det har känts mycket tryggt. Fredrik har varit proffsig och svarat på alla våra frågor, långt över vår förväntan. Där har ni en stjärnmäklare!

Anette H
Skrev om Fastighetsbyrån Marbella

Som min make skrev för en stund sedan är vi mycket nöjda med Fredrik Asp på Fastighetsbyrån. Han hittade snabbt fram ett objekt som passade oss. Fredrik har under visning, köp och perioden efter vi beslutat oss varit mycket hjälpsam och snabb med att besvara frågor och visat intresse. Har känts väldigt bra att vi har kunnat fråga honom om det mesta både under och efter köpet. Skulle gärna rekommendera honom till andra köpsugna.

Anders H
Skrev om Fastighetsbyrån Marbella

Vi är väldigt nöjda med Mäklaren vi haft. Hittade snabbt fram ett objekt som passade oss. Mäklaren har under visning, köp och perioden efter vi beslutat oss varit mycket hjälpsam och snabb med att besvara frågor och visat intresse. Har känt väldigt bra att vi har kunnat fråga honom om det mesta både under och efter köpet. Skulle gärna rekommendera honom till andra köpsugna.

Björn H
Skrev om Fastighetsbyrån Marbella

Hejsan. Jag har personligen ej haft något med mäklaren att göra. Köper gemensamt med min bror, som i detta fall haft kontakten med mäklaren. Så vitt ag förstår så här långt är brodern mycket nöjd med mäklare Kent!

Claes L
Skrev om Fastighetsbyrån Marbella

Professionellt bemötande och snabbhet i alla led. Rekommenderas starkt!

Carina S
Skrev om Fastighetsbyrån Marbella

Proffsig, trevlig och kunnig. Tog sig tid med oss och vi är mycket nöjda.

Daniel D
Skrev om Fastighetsbyrån Marbella

Bra bemötande, professionellt agerande under hela köpprocessen.

Madeleine E
Skrev om Fastighetsbyrån Marbella

Mycket kunnig, hjälpsam och ödmjuk, rekommenderar honom till mina vänner som funderar på att köpa i Marbella.

Tove H
Skrev om Fastighetsbyrån Marbella

Mäklaren är engagerad, kunnig och kan vägleda mycket bra. Han informerade bra om många saker Personligen hade jag behövt mer information om olika detaljer (det är ju en uppsjö av andra saker att tänka på vid köp än i Sverige), tid att tänka och gärna sett fler objekt i lite

Mandana H
Skrev om Fastighetsbyrån Marbella

Vår mäklare fredrik har varit mkt engagerad o trevlig o snabbt vid svaren, samt hjälpt till med en del praktiska saker , så vi är mkt nöjda med honom , tack mvh Mandana

Rolf S
Skrev om Fastighetsbyrån Marbella

Vi hade turen och fick Kent som mäklare och han gjorde ett mycket bra jobb där vi kände oss trygga hela vägen till det att lägenheten blev klar för inflyttning. betyg 10 av 10 möjliga...

Håkan S
Skrev om Fastighetsbyrån Marbella

Intaget av objektet var mycket bra.efter att objektet var sålt och innan överlåtandet var det dålig information.Uppföljning efter överlåtandet 0. Rekommenderas inte.

Sofie L
Skrev om Fastighetsbyrån Marbella

proffsigt bemöttande med hjälp hela vägen

Peter E

Är nöjd...........................

Fredrik S
Skrev om Fastighetsbyrån Marbella

Vi fick ett bra, proffsigt och trevlig bemötande under hela processen.

Mats S
Skrev om Fastighetsbyrån Marbella

Otroligt bra bemötande, proffsig att att ta fram rätt projekt till oss

Evald O
Skrev om Fastighetsbyrån Marbella

Enkel att ha att göra med. Klara tydliga besked

Göran N
Skrev om Fastighetsbyrån Marbella

Det här är väl så bra som det går att bli. Saklig, korrekt, ambitiös, punktlig, kunnig, trevlig, seriös och absolut ärlig. Det som gör saken ännu bättre är att vi fick superservice av också de andra medarbetarna långt efter att köpet var genomfört och vi tillträtt lägenheten.

Johan E

Lättillgängligt snabb återkoppling proffsigt

Christer H
Skrev om Fastighetsbyrån Marbella

Fantastiskt bra bemötade o engagemang hos min mäklare. Jag kan verkligen rekommendera Fredrik Asp på alla sätt.