Alexandra von Zweigbergk

Alexandra von Zweigbergk

Alexandra von Zweigbergk är mäklare på Fastighetsbyrån Mariestad

Alexandra von Zweigbergk har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Alexandra von Zweigbergk har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.8. Alexandra von Zweigbergk har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

57 omdömen om Alexandra von Zweigbergk

Josefine N
Köpte sitt hus med hjälp av Alexandra von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Högelid

Anpassningsbar, informativ, kommunikativ, hjälpsam. Super!

Annette B
Sålde sitt hus med hjälp av Alexandra von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Västra Skogen

Fantastisk mäklare som var lyhörd för våra behov och snabb i vändningarna.

Henrik F
Västra Skogen

Enkel att ha att göra med, återkopplar snabbt.

Sam L
Västra Skogen

Alexandra var mycket trevlig kunnig Visste vad hon pratade som mäklare ! Helt klart högsta betyg och önskar henne Stora framgångar i detta yrke!

Lennart Hans Erik A
Mariestad Tätort

Alexandra har utfört uppdraget att sälja våran fastighet på bästa sätt. Trevligt bemötande och lätt att ha kontakt med.

Agneta A
Mariestad Tätort

Mycket gott bemötande och lyhörd. Kontinuerlig Återkoppling och telefonsamtal. Kunnig och professionell mäklare. Snabbt svar på frågor som kom upp.

Elin Camilla S
Gärdet

Alexandra har visat på ett professionellt bemötande och varit tydlig i sin kommunikation hela processen. Vi gick in med öppna förväntningar och det blev så mycket bättre än förväntat.

Frida C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Bråten Park

Alexandra är en mycket trevlig och tillmötesgående person. Jag upplever att vår kontakt var enkel och smidig samt att Alexandra var snabb och tydlig med att besvara våra frågor.

Elias J
Bråten Park

Professionellt bemötande. Förklarande och coachande vilket gav oss som säljare ett lugn över processen.

Yvonne A
Radbyn

Alexandra är trevlig och har förståelse för oss som kund med vad vi letade efter. Man kunde lita på att hon letade aktivt efter bostad till oss eftersom hon hörde av sig med jämna mellanrum och föreslog olika hus som hon viste var på gång. Vi är nöjda och jag fick uppfattningen att även säljarna är nöjda.