Andreas Bromfalk

Andreas Bromfalk

Andreas Bromfalk är mäklare på Fastighetsbyrån Mariestad

Andreas Bromfalk har varit registrerad mäklare sedan 2011-03. Andreas Bromfalk har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.7. Andreas Bromfalk har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

34 omdömen om Andreas Bromfalk

Anton A
Köpte en tomt med hjälp av Andreas Bromfalk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Sjölyckan

Koll på läget, kreativa lösningar och god ordning på köpprocessen 👌

Pia K
Skrev om Andreas Bromfalk en del av Fastighetsbyrån Mariestad

Andreas är en lugn och trevlig, mycket lyhörd och professionell mäklare, som hjälpte oss till en smidig försäljning. - Anna K

Busch B
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bromfalk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Sjölyckan

Utmärkt bemötande, av Andreas. I försäljningsprocessen var han kreativ, kommunikativ och lyhörd.

Bengt E
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bromfalk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Sjölyckan

Andreas är bra på att komma tillbaka då man söker honom om han är upptagen. Bra på att ge ett ärligt intryck vid diskussion om olika objekt. Han höll en ok kontraktsgenomgång vid kontraktskrivningen. Neutral vid visning av objekt med säljare närvarande, bra. Tydlig med info i olika frågor.

Pia E
Sjölyckan

Min upplevelse om Andreas som fastighetsmäklare är bara positivt. Vid vårt köp var han påläst om fastigheten och området. Andreas var saklig, lugn och trevlig och vi fick snabbt respons när vi hade frågor om fastigheten.

Gunilla L
Sjötorp

Kunnig mäklare. Enkel och tydlig i hanteringen vid köp av hus

Mikael L
Sjötorp

Bemötandet var bra. Andreas är lugn och lyssnande utan att översälja. Han återkom snabbt med svar på frågor.

John H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Bromfalk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Bråten Park

Väldigt tydligt var det faktum att det var viktigt för Andreas att alla blev nöjda, han hade ingen annan anledning att göra allt han gjorde på sättet han gjorde det om så inte var fallet.

Moa N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Bromfalk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Bråten Park

Trevlig, kunnig och snabb på att svara. Allt gick väldigt smidigt och snabbt, hann informerade bra hur allt skulle gå till och jag har inha klagomål :)

Annette B
Grangärdet

Kunnig mäklare o det gick snabbt och smidigt. Fint bemötande och snabb i svängarna.