Fastighetsbyrån Mariestad

Fastighetsbyrån Mariestad

• BadgeElevenYears
Ring 0501-165 15 Dela

Här i Mariestad och Gullspång är vi på Fastighetsbyrån marknadsledande! Om du söker bostad kan vi med säkerhet guida dig rätt på marknaden, vad du än letar efter. För oss är varje affär personlig. Vi har ett stort engagemang och jobbar alltid för att hela processen ska gå så tryggt till som möjligt. Du hittar vårt kontor och...

830 omdömen om Fastighetsbyrån Mariestad

Sedan starten hos Reco 2013

Josefine N
Köpte sitt hus med hjälp av Alexandra von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Högelid

Anpassningsbar, informativ, kommunikativ, hjälpsam. Super!

Annette B
Sålde sitt hus med hjälp av Alexandra von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Västra Skogen

Fantastisk mäklare som var lyhörd för våra behov och snabb i vändningarna.

Henrik F
Västra Skogen

Enkel att ha att göra med, återkopplar snabbt.

Sam L
Västra Skogen

Alexandra var mycket trevlig kunnig Visste vad hon pratade som mäklare ! Helt klart högsta betyg och önskar henne Stora framgångar i detta yrke!

Lennart Hans Erik A
Mariestad Tätort

Alexandra har utfört uppdraget att sälja våran fastighet på bästa sätt. Trevligt bemötande och lätt att ha kontakt med.

Agneta A
Mariestad Tätort

Mycket gott bemötande och lyhörd. Kontinuerlig Återkoppling och telefonsamtal. Kunnig och professionell mäklare. Snabbt svar på frågor som kom upp.

Jill S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Ståhl en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Töreboda

Vi har anlitat Magnus vid andra försäljningar och alltid varit lika nöjda med hans arbete. Han är proffsig och pålitlig och utför alltid sitt jobb med stor engagemang. Det känns att han bryr sig om sina kunder. Arnold och Jill

Rebecca N
Köpte sitt hus med hjälp av Janina Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Mariestad

Proffesionellt och varmt bemötande. Mäklaren kunde svara på frågor vi hade och svarade snabbt på både sms och telefon.

Elin Camilla S
Gärdet

Alexandra har visat på ett professionellt bemötande och varit tydlig i sin kommunikation hela processen. Vi gick in med öppna förväntningar och det blev så mycket bättre än förväntat.

Gustav L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Mariestad

Superproffsig och jordnära mäklare. Har verkligen fått ett bra intryck av henne. Rekommenderar henne verkligen

Gustav L
Hova Landsbygd

Engagerad, trevlig och kunnig mäklare. All kontakt har varit smidig och enkel

Anton A
Köpte en tomt med hjälp av Andreas Bromfalk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Sjölyckan

Koll på läget, kreativa lösningar och god ordning på köpprocessen 👌

Catharina W S
Töreboda

Har genomfört ett par fastighetsaffärer med Magnus och allt har varit proffesionellt och smidigt.

Kerstin J
Gärdet

Lysande och god feedback. Lätt att nå och kommunicera med.

Frida C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Bråten Park

Alexandra är en mycket trevlig och tillmötesgående person. Jag upplever att vår kontakt var enkel och smidig samt att Alexandra var snabb och tydlig med att besvara våra frågor.

Elias J
Bråten Park

Professionellt bemötande. Förklarande och coachande vilket gav oss som säljare ett lugn över processen.

Witek L
Hova - Delebäck

Balanserad och behagligt förtroendegivande framtoning. Pratar lagom mycket och låter oss ”köpare” få smälte intrycken i lugn och ro. Har ett harmoniskt beteende.

Susanne Maria K
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Hova - Delebäck

Exakt så ska en mäklare vara. Toppenbetyg får hon av oss.

Yvonne A
Radbyn

Alexandra är trevlig och har förståelse för oss som kund med vad vi letade efter. Man kunde lita på att hon letade aktivt efter bostad till oss eftersom hon hörde av sig med jämna mellanrum och föreslog olika hus som hon viste var på gång. Vi är nöjda och jag fick uppfattningen att även säljarna är nöjda.

Jerry G
Sålde sitt hus med hjälp av Janina Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Hassle

Super duktig och trevlig mäklare. Rekomenderas starkt

Hanna S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Marieholm

Vi fick ett bra bemötande, Alexandra var enkelt att få tag i och hon höll oss informerade och uppdaterade.

Lars A
Radbyn

Possetivt och sakligt bemötande vilket gjort affären smidig och känts som både vi som köpare ovh säljaren fått vad vi har eftersträvat men kan förståss bara utal mig från köparen sida.

Sofia J
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Ståhl en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Lugnås

Trevlig, kollade upp & återkom om det vi undrade över. Kändes ärlig & inte ”försäljig”.

Adam G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Ståhl en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Töreboda - Gastorp

Väldigt professionell rakt igenom från första kontakt till skrivet kontrakt. Seriöst men god känsla för humor.

Pia K
Skrev om Andreas Bromfalk en del av Fastighetsbyrån Mariestad

Andreas är en lugn och trevlig, mycket lyhörd och professionell mäklare, som hjälpte oss till en smidig försäljning. - Anna K

Agnes E
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Ståhl en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Ullervad

Magnus är så professionell och har ett lugn som smittar av sig till både köpare och säljare. Vi har aldrig tidigare känt oss mer trygga och nöjda med en mäklare!

Anton P
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Ståhl en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Ullervad

Magnus är kunnig och engagerad. Hans bemötande är proffsigt men ändå personligt. Vi är väldigt glada att vi valde Magnus och rekommenderar alla andra att göra detsamma!

Lisa P
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Ståhl en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Ullervad

Magnus är tillmötesgående och lätt att ha att göra med. Tydlig och seriös samtidigt som man känner sig väl bemött. ”Medmänsklig” i sin säljarroll vilket uppskattas och gör att man känner sig trygg.

Busch B
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bromfalk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Sjölyckan

Utmärkt bemötande, av Andreas. I försäljningsprocessen var han kreativ, kommunikativ och lyhörd.

Yasser Faour M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Mariestad

Hon är väldigt kunnig mäklare son bemötte oss på jätte vänligt sätt , då man kände sig säker och inte tveksam.

Bengt E
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bromfalk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Sjölyckan

Andreas är bra på att komma tillbaka då man söker honom om han är upptagen. Bra på att ge ett ärligt intryck vid diskussion om olika objekt. Han höll en ok kontraktsgenomgång vid kontraktskrivningen. Neutral vid visning av objekt med säljare närvarande, bra. Tydlig med info i olika frågor.

Pia E
Sjölyckan

Min upplevelse om Andreas som fastighetsmäklare är bara positivt. Vid vårt köp var han påläst om fastigheten och området. Andreas var saklig, lugn och trevlig och vi fick snabbt respons när vi hade frågor om fastigheten.

Mikael C
Skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Mariestad

Rebecca uppfyllde och överträffade alla krav vi som köpare kunde ställa. Mycket kompetent, engagerad och påläst. Rebecca var en stor tillgång vid vårt husköp, alltid lyhörd och mycket hjälpsam. Celinda och Mikael, husköpare

Angelie K
Töreboda

Bra kontakt, trevligt bemötande, allt har fungerat utmärkt bra, är mycket nöjd med affären, och mäklarens arbete.

Arnold S
Töreboda

Han är mäklare av bästa sort !!

Gunilla L
Sjötorp

Kunnig mäklare. Enkel och tydlig i hanteringen vid köp av hus

Mikael L
Sjötorp

Bemötandet var bra. Andreas är lugn och lyssnande utan att översälja. Han återkom snabbt med svar på frågor.

Monica S
Marieholm

jag bemöttes väldigt proffsigt. Mina förväntningar infriades mer än väl. jag är väldigt nöjd.

John H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Bromfalk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Bråten Park

Väldigt tydligt var det faktum att det var viktigt för Andreas att alla blev nöjda, han hade ingen annan anledning att göra allt han gjorde på sättet han gjorde det om så inte var fallet.

Moa N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Bromfalk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Bråten Park

Trevlig, kunnig och snabb på att svara. Allt gick väldigt smidigt och snabbt, hann informerade bra hur allt skulle gå till och jag har inha klagomål :)

Arsim M

Grym mäklare, proffsig och har en bra kommunikation under hela affären

Robin W
Gärdet

Duktig och professionell. Tydliga instruktioner och bra samtal.

Ulf A

Proffsig, kunnig, lätt att prata med

Anita A

Vi är jättenöjda med Alexandra

Annette B
Grangärdet

Kunnig mäklare o det gick snabbt och smidigt. Fint bemötande och snabb i svängarna.

Robin B
Ladukärr

Trevlig, tillgänglig och tydlig. Lyssnade in när vi var osäkra och gav lite tid att fundera. Allt gick väldigt fort och vi är nöjda

Victor N
Marieholm

Både köpt och sålt genom Andreas. Gör sitt jobb väldigt bra på alla plan. Utan tvivel en riktigt duktig mäklare som rekommenderas!

Martina E

Andreas, tillsammans med sina kollegor på fastighetsbyrån i Mariestad, är alltid trevliga och väl förberedda inför visning och kontraktsskrivning.

Linda G
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Persson en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Mösseberg

Johan har på ett balanserat sätt guidat oss genom hela försäljningsprocessen. Han har återkopplat löpande och gett tryggande försäkran i oroliga försäljnings tider.

Agnes Maria V
Gullspång

Bra kommunikation och svarade snabbt på frågor. Kunde svara på våra frågor bra. Utmärkt fastighetsmäklare.