Erika Sandberg
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 64 kunder tycker om Erika Sandberg

• Daniel B köpte sin bostad med hjälp av Erika Sandberg en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-11-03

Väldigt trevlig, men lite velig. Vissa uppgifter stämde inte på fastigheten. Läs mer
  • Mariann R sålde sin bostad med hjälp av Erika Sandberg en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-10-26

Försäljning av villa.
    Mycket tillmötesgående och lyhörd.
    Upplevde ett stort engangemang av mäklaren. Läs mer
  • Christer Ronny B
    Christer Ronny B sålde sin bostad med hjälp av Erika Sandberg en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-10-23

Sandberg har en unik förmåga att få Både säljare och köpare att känna att de fått den bästa, möjliga hjälpen och stödet. Allt känns tryggt och proffsigt, inga frågor obesvarade och ingen stress. I den mån det är möjligt att genomföra en så stor affär som en fastighetsaffär utan att vara nervös, så är hon rätt kvinna för jobbet. Läs mer
  • Per-Olof A sålde sin bostad med hjälp av Erika Sandberg en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-10-23

Otroligt kunnig och professionell mäklare.

Hon är rakt på sak och kan svara på frågorna.

Hon har dock många "järn i elden" så ibland kan det behövas något extra samtal eller påminnelse, men när det är skarpt läge ger hon 110%. Läs mer
  • Margareta F skrev om Erika Sandberg en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-10-22

Erika hjälpte oss att sälja vårt hus i Fotskäl på ett föredömligt, ansvarsfullt och trevligt sätt. Vi känner oss mycket nöjda. Stort tack till Erika! Läs mer
  • Majvor Irene A skrev om Erika Sandberg en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-04-20

Erika är en bra och trevlig tjej. Lätt att prata med och gav tips om hur jag skulle göra med en fråga som jag hade. Kändes som om hon var mån om både mig som säljare och dom som köpte.
    Maivor Läs mer
  • Jerry K
    Jerry K skrev om Erika Sandberg en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-03-08

Hon är en mycket kompetent och trevlig mäklare, med ett stort hjärta. Läs mer
  • Hans Gustav U skrev om Erika Sandberg en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-02-02

Min fru och jag har just, med Erikas hjälp, sålt vårt hus. Erika har genom hela säljprocessen varit mycket vänlig, lyhörd och tydlig. Hon är en engagerad mäklare, som inger förtroende. Vi har känt oss trygga med att ha en ärlig och kunnig mäklare, som kunnat saluföra vår bostad. Erika har, vid samtal, lyckats förmedla en realistisk syn på marknaden till oss säljare. Resultatet har blivit att vi som säljare känner oss mycket nöjda, vilket även köparna verkar vara. Som säljare har vi fått en positiv kontakt med köparna, vilket gör överlämnandet av vår kära bostad under många år lätt. Vi rekommenderar varmt Erika som mäklare! Läs mer
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Erika Sandberg en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2017-11-24

Proffsig skinn på näsan. Lyhörd vet vad hon pratar om. Läs mer
  • Christer A
    Christer A skrev om Erika Sandberg en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2017-11-08

Jag upplever Erika som en riktig fighter. I ett utsatt läge så har hon visat prov på att trägen vinner. I övrigt så tycker jag att det har varit ett proffsigt bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Håkan Andersson