Jonas Andin

Jonas Andin

Jonas Andin är mäklare på Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Jonas Andin har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Jonas Andin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 196 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Andin har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

196 omdömen om Jonas Andin

Sedan starten hos Reco 2018
Christer A
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Horred

Mycket trevlig och kunnig mäklare. Kan bara rekommendera honom

Anna-Karin G
Kinna/kammarberg

Trevlig och lätt att prata med. Ingen bra tid att sälja huset men han ordnade det. Kan rekommendera honom till er som går i "säljtankar". AnnaCarin Gustafson Högabergsvägen 2

Sebastian P
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Kinna/kammarberg

Jonas är otroligt hjälpsam och trevlig. För oss kändes det lite snårigt från början men Jonas svarade på alla våra frågor och kunde lugna oss i stressen med att köpa hus. Efter en budgivning på ett annat hus, tipsade han om Högabergsvägen 2, ett hus vi tittat på men aldrig trodde att vi skulle äga. 2 veckor senare var kontraktet påskrivet och utan Jonas hade detta aldrig hänt. Vi är otroligt tacksamma och nästa gång vi behöver en mäklare så är det Jonas vi ringer

Alexandra W
Mårdaklev

Det kändes ganska struligt, kanske var från köparna sida mer. Och priset gick ner ganska mycket. Men Jonas var lätt att prata med.

Emelie S
Kinna/kammarberg

Vi har upplevt Jonas som en närvarande och positiv person. Vi har känt oss lyssnade på och känt att vi kunnat vända oss till honom vid frågor osv.

Lennart H
Skene/sandvallsäng

Jonas har varit till mycket stor hjälp för mig med att genomföra min försäljning av mitt hus. Kloka beslut i samband med att genomföra försäljningen när budgivningen haltade mot slutet Lennart Högenberg

Zachary D
Örby

I highly recommend Jonas for anyone in search of an outstanding real estate professional. Jonas combines expert market knowledge with a personable approach, making the entire process seamless and enjoyable. His proactive communication and negotiation skills truly set him apart. I am grateful for Jonas's dedication and wouldn't hesitate to work with him again.

Lotta E
Sexdrega

Bra och trevligt bemötande. Snabb affär. Lätt tillgänglig på telefon.

Peter R
Sexdrega

Ett trevligt bemötande. Alla förväntningar är uppfyllda. Allt klaffade perfekt.

Ann-Mari R
Sexdrega

Alltid med ett trevligt bemötande. Tydlig och klar hör alltid av sig snabbt när man ringer. Vi är supernöjda allt har klaffat perfekt!