Malin Petermann

Malin Petermann

Malin Petermann är mäklare på Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Malin Petermann har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Malin Petermann har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 268 omdömen med ett betyg på 4.7. Malin Petermann har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är variationen mellan kontorsarbete och vara ute hos kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden är jag helst ute i naturen, hänger med min son och tänker på att det vore bra att börja träna snart.

Hur ser din drömbostad ut?
En gård med en nybyggd villa med mycket charm och bästa kvällssolen

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en driven, förtroendeingivande mäklare som är lugn och trygg.

268 omdömen om Malin Petermann

Sören F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Skene

Hon är uppmärksam och går in för att göra ett bra jobb Hon är tydlig och klar när det gäller de juridiska spörsmålen Man blir glad över att träffa henne och få umgås på ett otvunget sätt

Helene K
Kinna

Malin visade på mycket stor tillgänglighet, ödmjukhet och flexibilitet under hela tiden av lägenhetsköpet.

Rebecca L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Fritsla

Malin är väldigt trevlig, proffsig och förtroendeingivande.

June H
Fritsla

Fina, goa, kompetenta Malin 💐 Tack

Johan R
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Fotskäl

Malin var toppen under hela processen!

Malin A
Kinna

Väldigt trevligt och lätt att kommunicera med. Svarade på alla frågor som jag hade och tog snabbt reda på svaren om jag undrade något. Skulle varmt rekommendera henne till andra

Christoffer M

Duktig försäljare Tack för hjälpen Lycka till Christoffer

Eva R
Kinna

Förväntade mig att bli bemött bra och det blev jag. Inget att anmärka på. Mäklaren hade en kund på "lut" och det gick vägen. Snabbt och nästan enkelt 🙂 Hälsningar Eva Ryberg

Hans H
Kinna

Lugn och saklig, ingav förtroende.

Justyna G
Kinna

Malin är väldigt trevlig och visar att hon bryr sig om sina kunder. Hon bra att svara på frågor och förklara allting som kan vara svårt att veta och förstå för första gångs köpare. Hon gav bra tips och informerade om alla steg och saker jag borde göra innan flytt vilket var väldigt hjälpsamt.