Fastighetsbyrån Markaryd

Fastighetsbyrån Markaryd

• BadgeThreeYears
Ring 0476-155 39 Dela

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Markaryd? Vi på Fastighetsbyrån kan området och bostadsmarknaden i detalj och vi strävar alltid efter att båda parter ska gå nöjda ur affären. För att kunna göra det, i varje unik affär, anpassar vi vår tjänst efter dina behov, förutsättningar och önskemål. Våra många års...

145 omdömen om Fastighetsbyrån Markaryd

Sedan starten hos Reco 2013

Patrik G
Strömsnäsbruk

Vi är jättenöjda med mäklaren på alla sätt. Vi kände oss trygga genom hela processen och kommer definitivt att rekommenda Anna till familj och vänner.

Cecilia G
Strömsnäsbruk

Ett professionellt bemötande av en kunnig och engagerade mäklare. Kunde ej önskat mer. Kommer att rekommendera Anna som mäklare till vänner och bekanta vid deras framtida husförsälningar. 👌

Mats A
Strömsnäsbruk

Blev mycket bra bemött/omhändertagen av mäklaren. Alla möten och uppföljningar var bra. Hen förklarade sin roll i sitt arbete både för säljare och köpare.

Amanda R
Strömsnäsbruk

Väldigt bra bemötande, man kände sig väldigt trygg, bra mäklare😊

Lotta W
Traryd

3 duktiga mäklare har varit involverade i försäljningen av vårt hus. Alla har varit så hjälpsamma och visat sitt proffsiga arbetssätt. Vi är så nöjda .

Ebba A

Bra bemötande Snabb att svara vid tfn kontakt Bra broschyr

Ruth J
Markaryd

Hej! Har haft uppdrag m Therese o Anna o hade mkt goda erfarenheter. Nöjd på alla vis. Enkel o snabb kommunikation. Betyder mkt! Vänligt o personligt bemötande betyder mkt. Så tacksam för all hjälp. / R J

Rolf B
Markaryd

Mycket duktig kunnig o hjälpsam

Daniela Valcheva K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Markaryd
Markaryd

Jag är mycket nöjd med mäklarens bemötande. Jag fick hjälp och råd. Det har varit ett bra samarbete som hjälpte mig att få lägenheten jag önskade att köpa.

Cecilia G
Strömsnäsbruk

Proffsigt och ett gott bemötande!

Patrik G
Strömsnäsbruk

Mycket nöjd! Proffsigt och trevligt bemötande.

Eydun R
Traryd

Stort beröm till mäklaran Anna Hesselstedh för snabb och professionel handtering beträffande försäljning av Backstigen 4. Vh Eydun Rasmussen

Martin J

Eva-Lotta S
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Markaryd

Proffsig mäklare med stort engagemang. Kände mig trygg och omhändertagen genom hela processen.

Helene J

Anna är en fantastisk mäklare. Ärlig , rak och positiv Full pott 🤩

Suzanne M
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Markaryd

Mäklaren har hela tiden bemött oss på ett fantastiskt sätt, från visningen av bostaden till vårt köp av den. Hon har varit trevlig och hjälpsam hela vägen.

Anneli S
Markaryd

Mycket trevligt bemötande, mycket saklig och bra information. Uppfyllde de förväntningar vi hade.

Birgit B
Strömsnäsbruk

--lyhörd -lättnådd -bra annons- och broschyrmaterial - gav bra återkoppling efter visningar Vi är mycket nöjda.

Rebecka J
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Markaryd

Ett helt fantastiskt bemötande och hjälpsamhet av vår mäklare Anna! Är till 120% nöjd! Hon inger en enorm trygghet då en husförsäljning innebär många känslor för mig som kund. Bättre mäklare kan man nog aldrig få!

Stela S
Strömsnäsbruk

Väldigt Nöjd! Samarbete, vänlighet och ansvar. Får jag säga ett uppriktigt tack!

Monica L
Traryd

Kunnig positiv höll lagom avstånd och mkt trevlig mäklare och person. Vi kan varmt rekommendera er

ODD T
Traryd

Proffesionellt och trevlig bemötande av mäklaren som guidade oss. ( Anna H) genom hela processen

Lydia C
Strömsnäsbruk

Trevligt bemötande, allt fungerade jättebra med styling och fotografering och husets beskrivning på Hemnet.se Visning och uppföljning via hemsidan var också bra. Så jag är väldigt nöjd.

Torgny P
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Markaryd

Bra bemötande inget onödigt tjafs

Anna Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Markaryd

Trevlig och proffsig, svarade tydligt på vad som gäller och överlovar inte, ärlig!

Björn B
Strömsnäsbruk

Bra och professionellt hanterande av åtagandet. Saknade visningar på helger.

Lars-erik B
Traryd

Jättebra mäklare, bemötande, service allt fungerade på bästa sätt

Janet P
Timsfors

Jättebra bemötande av Anna vid visningar och kontakt under tiden. Kanonbra

Eva A
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Markaryd

Mycket trevligt bemötande med ödmjukhet och respekt för vår integritet och inte minst vårt älskade hus som vi haft i över 30 år. Vi träffade vår mäklare ett år tidigare för värdering och hennes metodik att följa upp utan att vara påstridig bidrog naturligtvis att vi valde just henne som vår mäklare när vi fattat beslutet att sälja. Vår mäklare var lugn, sansad och har ett mycket gott omdöme, både vad gäller människor och hus. God vägledning i processen kring logistikfrågor, fotografering, besiktning mm. Ja, vår mäklare...

Kerstin J
Markaryd

Är mycket nöjd med allt. Jag kan rekommendera mäklaren.

Niklas M
Strömsnäsbruk

En kvinna som kan sitt jobb mycket bra

Irene N
Markaryd

Hjälpsam, trevligt bemötande, snabba svar på frågor

Kitty S
Markaryd

Mycket kunnig, positiv och trevlig mäklare. Engagerad och tog sig tid att gå igenom hela proceduren vid en försäljning. Var alltid tillgänglig när jag sökte henne. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Markaryd

Roar L
Markaryd

Bra firma, informativa och ger bra service

Ulf T
Markaryd

Bra service - svar på våra frpgor. Hjälp med bankkontakt mm

Inger W
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Markaryd

Anna är en engagerad och kunnig mäklare som jag varmt rekommenderar. Hade en enkel och direkt kommunikation och jag upplevde henne som väldigt trygg och ärlig

Carlos G
Strömsnäsbruk

Mycket trevligt bemötande och väldigt proffsigt utförande av mäklaren Anna Hesselstedt

Erik T
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Markaryd

Mycket trevligt bemötande, vi hade inte så många förväntningar men det har varit en mycket bra upplevelse med bra kommunikation och fokus på att hitta en bra lösning. Sammanfattningsvis en riktig bra upplevelse där mäklaren har levererat ett snabbt och bra förlopp :-)

Eva A
Strömsnäsbruk

Jätte trevlig o bra mäklare.. Blev en snabb affär. Allt gick snabbt o smidigt . En guldstjärna till Anna.

Ann-sofie B
Markaryd

Mäklaren var tillmötesgående gällande visning av lägenheten och kollade upp de saker vi hade funderingar på.

Annika P
Markaryd

Helt nöjd med alltihop. Gott o trevligt bemötande av mäklaren. Hon ringde/skrev information på ett bra sätt. Höll mig uppdaterad.

Sabine T
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Markaryd

we are very well advised and looked after by our estate agent. I have confidence and am happy about our good relationship.

Kenth L

Mycket bra! Levde upp till våra förväntningar till 100%

Hermann W
Traryd

Mycket professionel och grundligt arbete, som byggar på omfattande erfarenhet och fagligt vetande. Har levt upp till förväntningar - tror också på säljarens sida.

Rolf L
Timsfors

Jag hade inga speciella förväntningar men bemötts mycket trevligt och proffsigt av de personer jag haft kontakt med på byrån.

Marina S
Strömsnäsbruk

Verkligen ett bra bemötande. Snabb service från mäklare och hjälp med styling och fotografering.

Dietmar B
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Markaryd

Professionell, schnell und exakt, sehr sehr freundlich Der Broker war sehr professionell und sehr sehr freundlich!!!

Berith L
Traryd

Kan inte vara bättre utmärkt ock mycket tillmötesgående

Christer A
Traryd

Proffsig, personlig och superbra skött från början till slut.

Joakim S
Traryd

Väldigt trevlig mäklare. Alla frågor man ställde fick man svar på. Hon är också mån om att både köpare och säljare skall känna sig trygga. Bäst av alla mäklarna jag mött!