Carina Helin
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 16 Läs vad Carina Helin

• Marwa A
    Marwa A köpte sitt hus med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-06-24

Sigtuna-Sjudargården
    Vi har köpt en Bostad i Sigtuna, då Carina var Mäklaren som sålde den till oss.

Hon var alltid tillgänglig, svara på alla frågor som funderingar som vi hade, hon har verkligen tålamod och är sååå hjälpsam!

Hon får 10/10 i betyg av oss. Läs mer
    2019-06-24 Carina H svarar Marwa A
    Tusen tack Marwa och Leith! Hoppas ni får en skön sommar i nya huset!
  • Elena E köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-06-05

Centrala Märsta
    Bra och mycket professionell sätt. Läs mer
    Carina H gillar detta
  • Jennifer P sålde sitt hus med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-05-17

Sigtuna-Sjudargården
    Sålde ett radhus via Carina, så nöjda. Nytt rekord på gatan, rekommenderas varmt! Läs mer
    Carina H gillar detta
  • Karin S sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-03-29

Centrala Sigtuna
    Har sålt min lägenhet.
    Trevligt bemötande under hela tiden.
    Hon visste vad hon gjorde.
    Det har varit bra hela tiden umder försäljningen. Läs mer
    Carina H gillar detta
  • Toni-Matias H sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-02-20

Centrala Märsta
    Carina gav ett trevligt och professionellt intryck redan vid första mötet. Vi bestämde oss snabbt för att låta henne hjälpa oss att sälja vår lägenhet.

Carina höll oss informerade genom hela processen och var snabb med att svara på frågor. Jag kan varmt rekommendera henne om man vill ha en trevlig, saklig och kunnig mäklare. Läs mer
    2019-02-21 Carina H svarar Toni-Matias H
    Tack så mycket och det var var lika trevligt att samarbeta med er!
  • Tamara M sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-02-19

Centrala Märsta
    Carin är en bra och påläst mäklare. Hon vet vad hon pratar om och är jätte trevlig. Jag både köpte min bostad av henne och sedan så sålde hon min.
    Jätte nöjd med henne och fastighetsbyrån.
    En mäklare jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    2019-02-19 Carina H svarar Tamara M
    Tack Tamara! Jag hoppas ni trivs i er nya fina bostad!
  • Ingrid F sålde sin bostad med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

2018-11-24

Carina sålde en bostadsrätt. Bra information hela vägen från första mötet Trevligt bemötamde. Kunde inte ha varit bättre😊👍 Läs mer
    Carina H gillar detta
  • Malin P köpte sin bostad med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

2018-11-20

vi har både köpte en lägenhet och sålt en lägenhet med hjälp av Carina. Vi har blivit bemötta på ett proffesionellt och trevligt sätt.
    Vi har känns oss jätte trygga med hennes kompetens. Vi har kunnat lita på henne och hon har fått oss Att känna oss lugna i försäljningen som drog ut lite på tiden.
    Vi är jätte nöjda att ha haft Carina som mäklare och hon har verkligen gjort ett toppen jobb. Läs mer
    2018-11-20 Carina H svarar Malin P
    Vad trevligt att ni är nöjda med mig. Det har varit så kul att få hjälpa er både med ert köp och sedan med försäljningen av er superfina bostad! Stort tack för ert förtroende!
  • Daniel M skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

2018-10-28

Saklig, erfaren och ödmjuk.
    Även snabb med att svara. Läs mer
    2018-10-29 Carina H svarar Daniel M
    Tack Daniel det var snällt sagt!
  • Johan Ö
    Johan Ö sålde sin bostad med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

2018-09-27

Sålt en 3:rummare på Sätunavägen. Carina har lagt ned ett stort och seriöst arbete vid försäljningen. Hon är alltid tillgänglig för frågor och andra undringar. Vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Jag ska absolut rekommendera henne om någon jag känner ska sälja sin lägenhet/villa. Läs mer
    2018-09-27 Carina H svarar Johan Ö
    Tack så mycket och tack för fint samarbete!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Märsta

Jakob Ekerot