Carina Helin är mäklare på Fastighetsbyrån Märsta

Carina Helin har varit registrerad mäklare sedan 2005-03. Carina Helin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 4.8. Carina Helin har haft 31 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mitt arbete som mäklare är definitivt att kunna hjälpa säljare och köpare på bästa sätt när det gäller deras boendesituation och frågeställningar kring detta.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad, tycker om att arbeta med och hjälpa människor, återkopplar löpande, är saklig och professionell. Jag har också en jur. kand vilket är väldigt bra när man arbetar som mäklare. Jag kan den lokala marknaden och har ett stort spekulantregister. Många gånger hittar jag köpare via Fastighetsbyråns spekulantregister vilket kan kännas bra för säljare som inte vill visa upp sitt hem på nätet.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, pålitlig, saklig och kunnig.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 35 Läs vad Carina Helin

• 2020-11-20
    Köpt på Skolbacken. Proffsigt bemötande 👍🏼
    Christina I
    • 130.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Tack Christina! Ser fram emot att få se bostaden efter er renovering. Hoppas ni kommer att trivas bra på Skolbacken!

• 2020-10-16
    tydlig feedback om aktuellt läge
    Nils D
    • 50.0 m²
    • Centrala Märsta
  • 2020-10-02
    Har köpt lägenhet Nöjd med Bemötande och mäklaren för att allt gick som det ska. Jag gick där i från med glädje.
    Aminata C
    • 63.0 m²
    • Märsta - Valsta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
  • 2020-10-02
    Carina är en mycket proffsig mäklare. Hon tillhör eliten bland mäklare jag har haft att göra med vid mina bostadsaffärer. Med hennes trevliga bemötande och idogt arbete ger jag henne högsta poäng. Inger Eriksson
    Inger E
    • 1:a
    • 19.0 m²
    • Sigtuna - Munkholmen
  • 2020-07-16
    Professionell & kunnig, em smIdig affär för både köpare & säljare
    Henrik B
    • 1:a
    • 19.0 m²
    • Sigtuna - Munkholmen
  • 2020-05-01
    Sålt en bostadsrätt i Sigtuna, allt har fungerat smidigt och bra. Mäklaren har varit bra med att informera alla turer i försäljningen så jag har känt mig trygg. Summa sumarium, så är jag nöjd.
    Vivianne J
    Vivianne J
    • 3:a
    • 70.5 m²
  • 2020-04-28
    Jag köpte ett radbus via Carina, mötes med snabbt svar och nyttig information från början. Väldigt bra kontakt och hjälpsam har hon varit från start till slut. Carina överträffade mina förväntningar av vad en mäklare bör göra, lösningsorienterad som hon är fanns det inget problem vi möte som inte kunde lösas med sådan finess som Carina gjorde. Jag rekommenderar henne starkt till andra inom området. Väldigt nöjd!
    Adelaide R
    • 115.9 m²
    • Märsta - Steninge
    köpte sitt hus med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Tack Adelaide! Visst är det bra att vi har så många kontor runt om i landet så man smidigt och lätt kan få hjälp av andra fastighetsmäklarkollegor :) Varmt lycka till i nya bostaden och välkommen till kommunen!

• 2020-03-03
    Carina har förmedlat både försäljningen av min nuvarande bostadsrätt och köpet av en ny bostadsrätt. Jag har under våra kontakter lärt känna Carina som en korrekt, kommunikativ, noggrann och inte minst som en effektiv mäklare. När man står inför en så viktig affär som köp och försäljning av en bostad är gör man nog bäst i att försöka hålla fötterna på jorden hellre än att hemfalla åt önsketänkande och solskenskalkyler. De beräkningar och belopp som värderingssamtalet med Carina resulterat i har dock visat sig vara realistiska. Kort och gott: både köp och försäljning hade knappast kunnat få ett snabbare och bättre förlopp! // Abraham Zuiderveld
    Abraham Z
    • 66.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Tack Abraham, vad roligt att du är nöjd! Det var trevligt att få förmedla både den bostad du köpte samt få förtroendet att förmedla försäljningen av din lägenhet.

• 2020-02-10
    Carina har ett trevligt sätt. Hon är snabb, kunnig och noggrann. Jag är mycket nöjd med hela processen.
    Monica H
    • 66.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Tack så mycket Monica! Det var ett bra samarbete!

• 2020-02-02
    nåbar kunnig problemlösare
    Niclas T
    • 135.0 m²
    • Märsta - Nordöstra
    köpte sitt hus med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte