Carina Helin
en del av Fastighetsbyrån Märsta

Nymärsta Gränd 4
195 30 Märsta — Visa karta

Vad tror Carina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 7 kunder tycker om Carina Helin

• Johan Ö
    Johan Ö skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Sålt en 3:rummare på Sätunavägen. Carina har lagt ned ett stort och seriöst arbete vid försäljningen. Hon är alltid tillgänglig för frågor och andra undringar. Vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Jag ska absolut rekommendera henne om någon jag känner ska sälja sin lägenhet/villa. Läs mer
    2018-09-27 Carina H svarar Johan Ö
    Tack så mycket och tack för fint samarbete!
    Carina H gillar detta
  • Åke Karl-Erik N
    Åke Karl-Erik N skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Carina Helin hjälpte min pappa att sälja huset, jag var mellanhand då min pappa inte var kry. Carina var professionell, kunnig, trevlig och väldigt hjälpsam. Jag upplevde att hon hjälpte till med mer än hon kanske behövde utifrån att pappa var sjuk och jag inte hade helt koll på allt. Hon gav en realistisk prisbild och skötte affären på ett föredömligt sätt. Pappa och jag var så nöjda. Läs mer
    2018-09-13 Carina H svarar Åke Karl-Erik N
    Tack Heelena! Det var så trevligt att få träffa din far och vi hade ett gott samarbete oss tre emellan, tycker jag.
  • Peter G
    Peter G skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Trevlig och kunnig. hjälpte mig med ganska mycket. Kan rekommendera henne Läs mer
    2018-09-13 Carina H svarar Peter G
    Tack Peter för gott samarbete! Nu är det snart dags för tillträdet.
  • Zeinu Saleh Z
    Zeinu Saleh Z skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Hon är jätte dugtik och jätte snäll .jag är jätte nöjd med hennes jobb Läs mer
  • Sirkka F
    Sirkka F skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Carina var tydlig under hela processen, återkopplande och trevlig! Tack!!! Läs mer
    2018-05-23 Carina H svarar Sirkka F
    Tack så jättemycket! Det var trevligt att samarbeta med er också.
  • Helene G
    Helene G skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Hon kändes trygg och vi fick ett professionellt bemötande. Läs mer
    2018-04-04 Carina H svarar Helene G
    Tack för rekommendationen! Jag hoppas att ni alla, inklusive katterna och förhoppningsvis den lille valpen, trivs i ert nya hus!
  • Lena Ö
    Lena Ö skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Carina är professionell, lyssnar på klienten, pushar inte på beslut, finns där när jag behöver ställa frågor, återkopplar snabbt.
    Känner mig trygg med Carina som mäklare, hon har absolut uppfyllt mina behov och förväntningar! Läs mer
    2018-04-04 Carina H svarar Lena Ö
    Tack så jättemycket Lena! Vad roligt att även din egen försäljning gick så snabbt och smidigt!
Jakob Ekerot
Ros-Marie Kokkonen