Carina Helin är mäklare på Fastighetsbyrån Märsta

Carina Helin har varit registrerad mäklare sedan 2005-03. Carina Helin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.8. Carina Helin har haft 11 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mitt arbete som mäklare är definitivt att kunna hjälpa säljare och köpare på bästa sätt när det gäller deras boendesituation och frågeställningar kring detta.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad, tycker om att arbeta med och hjälpa människor, återkopplar löpande, är saklig och professionell. Jag har också en jur. kand vilket är väldigt bra när man arbetar som mäklare. Jag kan den lokala marknaden och har ett stort spekulantregister. Många gånger hittar jag köpare via Fastighetsbyråns spekulantregister vilket kan kännas bra för säljare som inte vill visa upp sitt hem på nätet.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, pålitlig, saklig och kunnig.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 53 Läs vad Carina Helin

• Märsta - Steninge
    2022-05-31 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig och snabb kommunikation.
    2022-03-29 Verifierad kund
    Carina var mycket professionell men mycket vänlig och hjälpsam på samma gång.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    • Centrala Sigtuna
    2021-12-08 Verifierad kund
    Carina var väldigt öppen och lätt att prata med . Tipsade om styling och och fanns alltid tillgänglig om jag undrade över nåt . Kände mig väldigt nöjd och trygg med hennes hjälp av försäljningen av vår lägenhet .
    Tack Karin för väldigt gott samarbete! Carina Helin
  • sålde sitt hus med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-09-20 Verifierad kund
    Carina har uppfyllt mina förväntningar och jag kan bara säga
    helt OK !
    • Sigtuna - Til
    2021-06-20 Verifierad kund
    Carina är mycket trevlig, tydligt, tillmötesgående och professionell.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    • Sigtuna - Til
    2021-06-20 Verifierad kund
    Carina har i år sålt två bostäder för min räkning. Med sin breda bakgrund inom juridik och mäkleri, är Carina en utmärkt val. Hon är driftig, effektiv, tar ett helhetsgrepp på situationen och är proaktiv när det gäller allt från juridik till hur bostaden presenteras på bästa sätt. Hon är rak, tydlig och informativ. Budgivningsprocessen var föredömligt transparent för alla inblandade parter.
    Tack Helena för ditt trevliga omdöme och vårt fina samarbete! Du har verkligen tagit till dig alla tips och råd och då blir det bra.
    Varmt lycka till i framtiden och på din utlandstjänstgöring!
    • Centrala Sigtuna
    2021-06-08 Verifierad kund
    Jag har köpt en bostad av Carina. Bemötandet har varit bra, vad man kan förvänta sig av en erfaren mäklare.
    2021-06-08 Verifierad kund
    Vi Köpte ett lägenhet och mäklaren var jättebra och hjälpsam vi har frågor och hon svarade om allt och hjälpa oss jättemycket
    2021-05-30 Verifierad kund
    Carina är en toppen mäklare och med ett super trevligt bemötande. Vi köpte ett radhus genom henne och allt gick enligt plan. Bra jobbat Carina
    Tack Daniel! Ni kommer att trivas i er nya bostad, det är jag helt övertygad om. Så kul att just ni köpte det huset! Carina Helin
    2021-05-27 Verifierad kund
    Super bra mäklare som ger bra tips och hjälp i sitt bostadsköp