Carina Helin

Carina Helin

Carina Helin är mäklare på Fastighetsbyrån Märsta

Carina Helin har varit registrerad mäklare sedan 2005-03. Carina Helin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.8. Carina Helin har haft 30 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 80% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mitt arbete som mäklare är definitivt att kunna hjälpa säljare och köpare på bästa sätt när det gäller deras boendesituation och frågeställningar kring detta.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad, tycker om att arbeta med och hjälpa människor, återkopplar löpande, är saklig och professionell. Jag har också en jur. kand vilket är väldigt bra när man arbetar som mäklare. Jag kan den lokala marknaden och har ett stort spekulantregister. Många gånger hittar jag köpare via Fastighetsbyråns spekulantregister vilket kan kännas bra för säljare som inte vill visa upp sitt hem på nätet.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, pålitlig, saklig och kunnig.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 49 Läs vad Carina Helin

• Sigtuna - Til
    2021-06-20
    Carina är mycket trevlig, tydligt, tillmötesgående och professionell.
    • Sigtuna - Til
    2021-06-20
    Carina har i år sålt två bostäder för min räkning. Med sin breda bakgrund inom juridik och mäkleri, är Carina en utmärkt val. Hon är driftig, effektiv, tar ett helhetsgrepp på situationen och är proaktiv när det gäller allt från juridik till hur bostaden presenteras på bästa sätt. Hon är rak, tydlig och informativ. Budgivningsprocessen var föredömligt transparent för alla inblandade parter.
    Tack Helena för ditt trevliga omdöme och vårt fina samarbete! Du har verkligen tagit till dig alla tips och råd och då blir det bra. Varmt lycka till i framtiden och på din utlandstjänstgöring! Carina Helin
    2021-06-08
    Jag har köpt en bostad av Carina. Bemötandet har varit bra, vad man kan förvänta sig av en erfaren mäklare.
    2021-06-08
    Vi Köpte ett lägenhet och mäklaren var jättebra och hjälpsam vi har frågor och hon svarade om allt och hjälpa oss jättemycket
    2021-05-30
    Carina är en toppen mäklare och med ett super trevligt bemötande. Vi köpte ett radhus genom henne och allt gick enligt plan. Bra jobbat Carina
    Tack Daniel! Ni kommer att trivas i er nya bostad, det är jag helt övertygad om. Så kul att just ni köpte det huset! Carina Helin
    2021-05-27
    Super bra mäklare som ger bra tips och hjälp i sitt bostadsköp
    2021-05-17
    Köpt en bostadsrätt av henne och fick väldigt bra respons bra upplysningar.
    allt har. flutit på utan problem.
  • 2021-05-01
    Praktisk, kunnig, tillmötesgående när jag sålde min bostadsrätt i Sigtuna. Inga frågor kändes dumma att ställa, tydlig struktur på upplägget av försäljningen. Rekommenderar Carina Helin varmt till den som behöver en mäklare. Dessutom hade vi trevligt också!
    Tack Maria för jättefint och trevligt samarbete! Carina Helin
    • Rosersberg
    2021-05-01
    Rak och bra, supersnabb i kommunikation, rekommenderad varmt.
    2021-04-30
    Praktisk, kunnig och lätt att kommunicera med i samband med försäljningen av min bostadsrätt.
    Alla konstiga frågor jag hade fick jag snabbt svar på.
    Trevliga och effektiva möten. Jag rekommenderar henne varmt!