Carina Helin
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 12 kunder tycker om Carina Helin

• Toni-Matias H sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-02-20

2:a
    52m²
    Centrala Märsta
    Carina gav ett trevligt och professionellt intryck redan vid första mötet. Vi bestämde oss snabbt för att låta henne hjälpa oss att sälja vår lägenhet.

Carina höll oss informerade genom hela processen och var snabb med att svara på frågor. Jag kan varmt rekommendera henne om man vill ha en trevlig, saklig och kunnig mäklare. Läs mer
  • Tamara M sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-02-19

2:a
    39m²
    Centrala Märsta
    Carin är en bra och påläst mäklare. Hon vet vad hon pratar om och är jätte trevlig. Jag både köpte min bostad av henne och sedan så sålde hon min.
    Jätte nöjd med henne och fastighetsbyrån.
    En mäklare jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    2019-02-19 Carina H svarar Tamara M
    Tack Tamara! Jag hoppas ni trivs i er nya fina bostad!
  • Ingrid F sålde sin bostad med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

2018-11-24

Carina sålde en bostadsrätt. Bra information hela vägen från första mötet Trevligt bemötamde. Kunde inte ha varit bättre😊👍 Läs mer
    Carina H gillar detta
  • Malin P köpte sin bostad med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

2018-11-20

vi har både köpte en lägenhet och sålt en lägenhet med hjälp av Carina. Vi har blivit bemötta på ett proffesionellt och trevligt sätt.
    Vi har känns oss jätte trygga med hennes kompetens. Vi har kunnat lita på henne och hon har fått oss Att känna oss lugna i försäljningen som drog ut lite på tiden.
    Vi är jätte nöjda att ha haft Carina som mäklare och hon har verkligen gjort ett toppen jobb. Läs mer
    2018-11-20 Carina H svarar Malin P
    Vad trevligt att ni är nöjda med mig. Det har varit så kul att få hjälpa er både med ert köp och sedan med försäljningen av er superfina bostad! Stort tack för ert förtroende!
  • Daniel M skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

2018-10-28

Saklig, erfaren och ödmjuk.
    Även snabb med att svara. Läs mer
    2018-10-29 Carina H svarar Daniel M
    Tack Daniel det var snällt sagt!
  • Johan Ö
    Johan Ö sålde sin bostad med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

2018-09-27

Sålt en 3:rummare på Sätunavägen. Carina har lagt ned ett stort och seriöst arbete vid försäljningen. Hon är alltid tillgänglig för frågor och andra undringar. Vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Jag ska absolut rekommendera henne om någon jag känner ska sälja sin lägenhet/villa. Läs mer
    2018-09-27 Carina H svarar Johan Ö
    Tack så mycket och tack för fint samarbete!
    Carina H gillar detta
  • Åke Karl-Erik N sålde sin bostad med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

2018-09-13

Carina Helin hjälpte min pappa att sälja huset, jag var mellanhand då min pappa inte var kry. Carina var professionell, kunnig, trevlig och väldigt hjälpsam. Jag upplevde att hon hjälpte till med mer än hon kanske behövde utifrån att pappa var sjuk och jag inte hade helt koll på allt. Hon gav en realistisk prisbild och skötte affären på ett föredömligt sätt. Pappa och jag var så nöjda. Läs mer
    2018-09-13 Carina H svarar Åke Karl-Erik N
    Tack Heelena! Det var så trevligt att få träffa din far och vi hade ett gott samarbete oss tre emellan, tycker jag.
  • Peter G sålde sin bostad med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

2018-09-13

Trevlig och kunnig. hjälpte mig med ganska mycket. Kan rekommendera henne Läs mer
    2018-09-13 Carina H svarar Peter G
    Tack Peter för gott samarbete! Nu är det snart dags för tillträdet.
  • Zeinu Saleh Z skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

2018-05-24

Hon är jätte dugtik och jätte snäll .jag är jätte nöjd med hennes jobb Läs mer
  • Sirkka F skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta

2018-05-23

Carina var tydlig under hela processen, återkopplande och trevlig! Tack!!! Läs mer
    2018-05-23 Carina H svarar Sirkka F
    Tack så jättemycket! Det var trevligt att samarbeta med er också.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Märsta

Jakob Ekerot