en del av Fastighetsbyrån Märsta

4.6 / 5 i betyg — 8 rekommendationer

Läs vad 8 användare tycker om Eva Brevemark

• Ingalill B
    Ingalill B skrev om Eva Brevemark en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Jag är mycket nöjd med Eva Brevemark som gav ett trovärdigt intryck både vid mitt lägenhetsköp samt försäljning av min bostad. Jag kommer att rekommendera Eva på Fastighetsbyrån till vänner och bekanta. Med vänlig hälsning. Ingalill Bjäreklint
  • Turid B
    Turid B skrev om Eva Brevemark en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Jag är mycket nöjd med Eva Brevemark på Fastighetsbyrån Märsta/Sigtuna. Tydlig och rak information vad som gäller och ingår i mäklararvodet, hur hela affären går till; från värdering av bostadsrätten till kontraktsskrivning med köpare, och efterföljande procedurer. Det kändes tryggt att ha henne som mäklare då jag upplevde att hon jobbade inte bara för att få ett högre arvode utan för att affären skulle bli så bra som möjligt för mig som kund!
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Eva Brevemark en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Eva Brevemark är den mäklare jag själv skulle välja om du radade upp alla mäklare jag träffat under mitt sökande efter ny lägenhet. Hon ger ett tryggt och varmt intryck och jag har känt mig väldigt omhändertagen under hela processen.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Eva Brevemark en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Eva ordnade en förhandsvisning vilket ledde till att jag bestämde mig för att lägga bud på lägenheten. Detta tycker jag var väldigt bra!
    Det som Fastighetsbyrån kanske bör tänka om på är när en kund vill göra en besiktning av en bostad innan köp så kanske man inte skall avråda från det! Jag tycket det inte verkar trovärdigt!
  • Björn P
    Björn P skrev om Eva Brevemark en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Eva är en alldeles förträfflig mäklare.Påläst,kunnig,duktig på att kommunicera och informera,glad.Har öga för detaljer.Jag är nöjd än så länge
    vi är inte riktigt färdiga med affären,jag litar på Eva
  • Axel S
    Axel S skrev om Eva Brevemark en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Utmärkt mäklare! Allt flöt på bra och hon hjälpte mig mycket med termer och hur det skulle gå till, eftersom det var mitt första köp.
  • Dennis J
    Dennis J skrev om Eva Brevemark en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Jag fick den känslan att Eva är en rak och ärlig kvinna och har gjort det bästa för mig så jag är hur nöjd som helst.
    2014-04-15 Eva B svarar Dennis J
    Hej Dennis! Du har varit så trevlig att ha som både köparkund och säljarkund. Tråkigt att du lämnat kommunen, jag önskar dig all lycka till med 2014 :-)
  • Doris W
    Doris W skrev om Eva Brevemark en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Fint bemötande vid köp av bostadsrätt. Företaget har allt att tacka för sina duktiga bostadsmäklare.
    Köper och säljer inte fastigheter så ofta i livet, men allt det har fungerat suveränt bra.
    2014-04-14 Eva B svarar Doris W
    Hej Doris! Vad glada jag och Ros-Marie blir för dina fina rader om oss. Varmt välkomna tillbaka när den dagen kommer! Hoppas ni trivs i nya lägenheten! MVH Eva
Ros-Marie Kokkonen
Erik Wennberg