Ros-Marie Kokkonen

Ros-Marie Kokkonen

Ros-Marie Kokkonen är mäklare på Fastighetsbyrån Märsta

Ros-Marie Kokkonen har varit registrerad mäklare sedan 2003-07. Ros-Marie Kokkonen har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 127 omdömen med ett betyg på 4.8. Ros-Marie Kokkonen har haft 7 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 79% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 127 Läs vad Ros-Marie Kokkonen

• köpte sitt hus med hjälp av Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-07-23
    En otroligt fin människa som även råkar vara jävligt bra och skicnlig på sitt jobb.
    Ros-marie var väldigt tydlig och hjälpsam gwnom hela processen. Hon får 10/10 från oss.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-07-23
    Helt klart den bästa mäklaren jag någonsin har träffat!!
    Ros-Marie är enda anledningen till att vi valde att fortsätta arbeta med just denna byrån!
  • Sofie E
    köpte sitt hus med hjälp av Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    • Sigtuna - Södertil
    2021-06-12
    Jättetrevlig mäklare med god kunskap. Kändes väldigt tryggt och vi är väldigt nöjda med både Ros-Marie och Fastighetsbyrån
    • Märsta - Sundveda
    2020-06-01
    Mycket erfaren. Fick utmärkt hjälp genom hela processen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2020-03-20
    Köpt bostadsrätt på Södergatan. Ros-Marie har varit till hjälp under hela processen. Snabb med återkoppling och allt gick väldigt smidigt.
    2020-03-06
    Jag köpte en bostadsrätt jag är jättenöjd . Tack.
    2019-11-28
    Sålt vår lägenhet med hjälp av Ros-Marie och hon har skött allting perfekt. Från bemötande och kontakt till kontraktsskrivning och budgivning. Gick fort att få ett säljkontrakt påskrivet.
    2019-11-26
    Jag har köpt en lägenhet och vilken stjärna är du Ross-Marie!!
    Alltså jag hade aldrig mött med en sån mäklare när vi letade efter någon lägenhet. Hennes beteende till oss så magisk, hon spred glädje och man kände sig trygg med henne utan tveka.

Jag hade inte så högt förväntning men hon ändrade hela mina fördomar. Hon är bara en stjärna!!

Sammanfattningsvis, jag och min man var så nöjda från det första träffen. Vi fick alltid svar på våra frågor, vi fick alltid träffa med hennes glada ögon och kände oss säkra/trygga kring vårt köp av lägenheten.
    2019-07-18
    Ros-Marie har på ett professionellt och förtroendeingivande sätt hjälpt mig med försäljningen av min lägenhet. Hon är trevlig, hjälpsam och stöttande på ett sätt som gör att jag varmt vill rekommendera henne till andra säljare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    • Märsta - Steninge
    2019-06-19
    Kunnig, korrekt, trevligt bemötande & väldigt bra helt enkelt!