Ros-Marie Kokkonen
Registrerad mäklare sedan 2003-07-25
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-08
2019-08 - 2020-07

Läs vad 124 Läs vad Ros-Marie Kokkonen

• Anders A sålde sin lägenhet med hjälp av Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-06-01

Märsta - Sundveda
    Mycket erfaren. Fick utmärkt hjälp genom hela processen Läs mer
  • Kevser B köpte sin lägenhet med hjälp av Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-03-20

2:a
    Centrala Märsta
    Köpt bostadsrätt på Södergatan. Ros-Marie har varit till hjälp under hela processen. Snabb med återkoppling och allt gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Tetiana K köpte sin lägenhet med hjälp av Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-03-06

Jag köpte en bostadsrätt jag är jättenöjd . Tack. Läs mer
  • Marcus S sålde sin lägenhet med hjälp av Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-11-28

4:a
    Sålt vår lägenhet med hjälp av Ros-Marie och hon har skött allting perfekt. Från bemötande och kontakt till kontraktsskrivning och budgivning. Gick fort att få ett säljkontrakt påskrivet. Läs mer
  • Fatma A köpte sin lägenhet med hjälp av Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-11-26

2:a
    Centrala Märsta
    Jag har köpt en lägenhet och vilken stjärna är du Ross-Marie!!
    Alltså jag hade aldrig mött med en sån mäklare när vi letade efter någon lägenhet. Hennes beteende till oss så magisk, hon spred glädje och man kände sig trygg med henne utan tveka.

Jag hade inte så högt förväntning men hon ändrade hela mina fördomar. Hon är bara en stjärna!!

Sammanfattningsvis, jag och min man var så nöjda från det första träffen. Vi fick alltid svar på våra frågor, vi fick alltid träffa med hennes glada ögon och kände oss säkra/trygga kring vårt köp av lägenheten. Läs mer
  • Louise J sålde sin lägenhet med hjälp av Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-07-18

Centrala Märsta
    Ros-Marie har på ett professionellt och förtroendeingivande sätt hjälpt mig med försäljningen av min lägenhet. Hon är trevlig, hjälpsam och stöttande på ett sätt som gör att jag varmt vill rekommendera henne till andra säljare. Läs mer
  • Gustaf Adolf A sålde sitt hus med hjälp av Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-06-19

Märsta - Steninge
    Kunnig, korrekt, trevligt bemötande & väldigt bra helt enkelt! Läs mer
  • Johanna D köpte sitt hus med hjälp av Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-06-10

Märsta - Steninge
    En väldigt bra och engagerad mäklare som hjälper till med allt som kan tänkas dyka upp. Vi har både köpt och sålt hus via henne och är mycket nöjda. Läs mer
  • Banna F köpte sin lägenhet med hjälp av Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-06-06

Centrala Märsta
    Köpt lgh, underbar mäklare som finns alltid där vid behov. Läs mer
  • Niklas A köpte sin lägenhet med hjälp av Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-04-08

Centrala Märsta
    Hela processen kändes det tryggt och bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Märsta

Kicki Gillbrand