Läs vad 124 Läs vad Ros-Marie Kokkonen

• 2020-06-01
    Mycket erfaren. Fick utmärkt hjälp genom hela processen
    Anders A
    • 109.0 m²
    • Märsta - Sundveda
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
  • 2020-03-20
    Köpt bostadsrätt på Södergatan. Ros-Marie har varit till hjälp under hela processen. Snabb med återkoppling och allt gick väldigt smidigt.
    Kevser B
    • 2:a
    • 62.7 m²
    • Centrala Märsta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
  • 2020-03-06
    Jag köpte en bostadsrätt jag är jättenöjd . Tack.
    Tetiana K
    • 89.6 m²
  • 2019-11-28
    Sålt vår lägenhet med hjälp av Ros-Marie och hon har skött allting perfekt. Från bemötande och kontakt till kontraktsskrivning och budgivning. Gick fort att få ett säljkontrakt påskrivet.
    Marcus S
    • 89.6 m²
  • 2019-11-26
    Jag har köpt en lägenhet och vilken stjärna är du Ross-Marie!!
    Alltså jag hade aldrig mött med en sån mäklare när vi letade efter någon lägenhet. Hennes beteende till oss så magisk, hon spred glädje och man kände sig trygg med henne utan tveka.

Jag hade inte så högt förväntning men hon ändrade hela mina fördomar. Hon är bara en stjärna!!

Sammanfattningsvis, jag och min man var så nöjda från det första träffen. Vi fick alltid svar på våra frågor, vi fick alltid träffa med hennes glada ögon och kände oss säkra/trygga kring vårt köp av lägenheten.
    Fatma A
    • 2:a
    • 61.6 m²
  • 2019-07-18
    Ros-Marie har på ett professionellt och förtroendeingivande sätt hjälpt mig med försäljningen av min lägenhet. Hon är trevlig, hjälpsam och stöttande på ett sätt som gör att jag varmt vill rekommendera henne till andra säljare.
    Louise J
    • 89.5 m²
  • 2019-06-19
    Kunnig, korrekt, trevligt bemötande & väldigt bra helt enkelt!
    Gustaf Adolf A
    • 115.0 m²
    • Märsta - Steninge
    sålde sitt hus med hjälp av Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
  • 2019-06-10
    En väldigt bra och engagerad mäklare som hjälper till med allt som kan tänkas dyka upp. Vi har både köpt och sålt hus via henne och är mycket nöjda.
    Johanna D
    • 142.0 m²
    • Märsta - Steninge
    köpte sitt hus med hjälp av Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
  • 2019-06-06
    Köpt lgh, underbar mäklare som finns alltid där vid behov.
    Banna F
    • 87.3 m²
  • 2019-04-08
    Hela processen kändes det tryggt och bra.
    Niklas A
    • 89.5 m²
    • Centrala Märsta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte