Victor Wiklund
2019-03 - 2020-02

Läs vad 51 Läs vad Victor Wiklund

• Fredrik H skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-03-12

Viktor skötte affären proffsigt och gjorde min två intressant för många spekulanter. Läs mer
  • Panagiota K
    Panagiota K skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-03-02

Ambitiös, aktiv, seriös och snygg!😄 Läs mer
  • Yulia R
    Yulia R sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-03-02

Centrala Märsta
    Victor är en otroligt professionell, engagerad, kompetent och trevlig mäklare som vi kan starkt rekommendera. Vi har försökt sälja vår fina lägenhet under ett halvår med en annan mäklare och märklarbyrå. Vi fick bud, men inte det vi riktigt önskade. Victor lyckades få vår lägenhet såld på drygt två dagar! Till super trevliga människor och pris som vi önskade! Oerhört nöjda och tacksamma. Bästa mäklaren! ⭐⭐⭐⭐⭐ Läs mer
  • Viktoria J köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-02-23

Märsta - Steninge
    Han är konflikträdd och osäker. Vill endast sälja. Dåligt bemötande mot mig som köpare.

Så länge jag var ”med på noterna”, trevlig hjälpsam etc. Men när jag kommer med frågor etc. Då lägger han ansvaret på mig alt. säljaren. Läs mer
  • Yasaman S sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-10-10

Gröndal
    Allt gick smidigt och enligt plan. Läs mer
  • Hanna J
    Hanna J sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-09-10

Gröndal
    Sålt en tvåa i Gröndal och köpt en lite större vid Telefonplan/Midsommarkransen. Blev väldigt trevligt bemött. Mäklaren var realistisk och ärlig med säljläget. Snabb återkoppling och lätt att nå. Läs mer
  • Helen K
    Helen K köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-06-28

Solberga
    Köpte en lägenhet med hjälp av Victor! Fick privat visning och kunde göra en snabb deal.
    Därmed upplevde jag att mycket inte stämde. Olika uppgifter på hemnet, i prospektet och vad Victor sa. Det var likadant vid en annan visning. Fick även lite felaktiga uppgifter och objektbeskrivningar, samt sena svar från assistent. Vet inte om det är hos Victor det ligger eller kanske fastighetsbyrån.

Allt gick bra tillslut och jag är nöjd med köpet! Men kolla upp så att faktan stämmer :) Läs mer
  • Viktoria u sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-06-27

Liljeholmskajen/Sjövikshöjden
    Victor hjälpte oss med att sälja vår lägenhet.
    Han var lyhörd och professionell i sitt arbete och även transparent med alla steg han gjorde i försäljningsprocessen vilket gjorde att vi som säljare kunde känna oss trygga och delaktiga i vad som pågick hela tiden. Han överträffade våra förväntningar stort och vi kan varmt rekommendera Victor som mäklare. Läs mer
  • Jessica H sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-05-20

Solberga
    Victor lyckades på ett engagerat och drivet sätt sälja min lägenhet. Han var alltid tillgänglig och gav bra råd. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Stéphane K köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-04-24

Gröndal
    Vårt köp gick bra och utan problem. Dock hade der varit bra med mer återkoppling och uppföljning. Viktor organiserade en extra visning och som budgivare hade vi uppskattad om vi fått veta det. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Märsta

Ros-Marie Kokkonen