Victor Wiklund
Registrerad mäklare sedan 2017-09-29
Aktiv på Reco.se sedan 2017-12-01
2019-07 - 2020-06

Läs vad 54 Läs vad Victor Wiklund

• Gafaranga K sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-06-15

4:a
    Centrala Märsta
    Odenvägen 24A. Victor är bra. Han är duktig och kan ta snab beslut. Han hittar olika lösningar på problemet. Läs mer
  • REEM S
    REEM S skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-05-21

Engagerad, seriös, flexibel och målmedveten!
    Victor hjälpte min familj köpa sitt första boende någonsin. Vi kände oss trygga genom hela processen. Tack, Victor! Läs mer
  • Funda Inan C köpte sitt hus med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-05-20

Super trevlig och duktig.
    Tack för all hjälp. Läs mer
  • Fredrik H skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-03-12

Viktor skötte affären proffsigt och gjorde min två intressant för många spekulanter. Läs mer
  • Panagiota K
    Panagiota K skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-03-02

Ambitiös, aktiv, seriös och snygg!😄 Läs mer
  • Yulia R
    Yulia R sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-03-02

2:a
    Centrala Märsta
    Victor är en otroligt professionell, engagerad, kompetent och trevlig mäklare som vi kan starkt rekommendera. Vi har försökt sälja vår fina lägenhet under ett halvår med en annan mäklare och märklarbyrå. Vi fick bud, men inte det vi riktigt önskade. Victor lyckades få vår lägenhet såld på drygt två dagar! Till super trevliga människor och pris som vi önskade! Oerhört nöjda och tacksamma. Bästa mäklaren! ⭐⭐⭐⭐⭐ Läs mer
  • Viktoria J köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-02-23

4:a
    Märsta - Steninge
    Han är konflikträdd och osäker. Vill endast sälja. Dåligt bemötande mot mig som köpare.

Så länge jag var ”med på noterna”, trevlig hjälpsam etc. Men när jag kommer med frågor etc. Då lägger han ansvaret på mig alt. säljaren. Läs mer
  • Yasaman S sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-10-10

3:a
    Gröndal
    Allt gick smidigt och enligt plan. Läs mer
  • Hanna J
    Hanna J sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-09-10

2:a
    Gröndal
    Sålt en tvåa i Gröndal och köpt en lite större vid Telefonplan/Midsommarkransen. Blev väldigt trevligt bemött. Mäklaren var realistisk och ärlig med säljläget. Snabb återkoppling och lätt att nå. Läs mer
  • Helen K
    Helen K köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-06-28

Solberga
    Köpte en lägenhet med hjälp av Victor! Fick privat visning och kunde göra en snabb deal.
    Därmed upplevde jag att mycket inte stämde. Olika uppgifter på hemnet, i prospektet och vad Victor sa. Det var likadant vid en annan visning. Fick även lite felaktiga uppgifter och objektbeskrivningar, samt sena svar från assistent. Vet inte om det är hos Victor det ligger eller kanske fastighetsbyrån.

Allt gick bra tillslut och jag är nöjd med köpet! Men kolla upp så att faktan stämmer :) Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Märsta

Kicki Gillbrand