Victor Wiklund

Victor Wiklund

Victor Wiklund är mäklare på Fastighetsbyrån Märsta

Victor Wiklund har varit registrerad mäklare sedan 2017-09. Victor Wiklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 4.6. Victor Wiklund har haft 24 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 70 Läs vad Victor Wiklund

• köpte sitt hus med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-06-24
    Victor tipsade oss om ett jättefint hus som vi slog till på. Han har hela tiden varit tillgänglig och har kunnat svar på frågor.
  • köpte sitt hus med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-06-12
    Bra bemötande med en proffsig och snabb service.
    2021-06-11
    Allt väldigt bra.
    Jag kan verkligen rekommendera Victor.
    2021-06-05
    Har sålt bostadsrätt. Mycket bra bemötande och mycket professionell mäklare. Utmärkt upplevelse. Victor får högsta betyg från oss 10 av 10.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-05-27
    Ärlig och tar sig tid till både säljare o köpare.
    2021-05-20
    Sålt en villa på landet. Viktor är kunnig och väldigt trevlig. men allt gick lite för fort enligt min mening. Jag har ingen erfarenhet så det kanske var helt rätt.
    2021-05-19
    Victor är duktig och omtänksam mäklare som fokuserar på affären och gör sitt bästa för att det blir en bra affär.
    2021-05-07
    Vi har sålt vårt radhus med hjälp av Victor som överträffade våra förväntningar. På ett proffsigt och kunnigt sätt genomförde han försäljningen av vårt radhus till ett nytt rekordpris i området.
    Vi är mycket nöjda med hela processen och kan med varm hand rekommendera Victor, stort tack!
    • Rosersberg
    2021-03-16
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Victor som på ett mycket proffsigt sätt satte sig in i allt om huset, med ett trevligt o sakligt bemötande men framförallt lyhörd både mot oss o spekulanterna. Välplanerade täta kontakter och uppdateringar
    genom hela affären, och som genomfördes från start till kontrakt på två veckor och dessutom till nytt rekordpris för Rosersberg.
    Vi rekommenderar Victor alla dar i veckan. Stort tack !!
    • Märsta - Valsta
    2021-03-10
    Han var inte engagerat
    Ingen intresse när vi fick ostädad lägenhet som enligt kontrakten skulle vara ren och tom. Jämfört med andra mäklarbyrån så kände vi inte oss väll bemötande