Robert Thunér

Robert Thunér

Robert Thunér är mäklare på Fastighetsbyrån Mjölby

Robert Thunér har varit registrerad mäklare sedan 2011-05. Robert Thunér har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 257 omdömen med ett betyg på 4.8. Robert Thunér har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

257 omdömen om Robert Thunér

Sedan starten hos Reco 2014
Benjamin A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Lundby

Robert är en proffesionell, tillmötesgående och trevlig mäklare som skapar förtroende mellan alla inblandade parter. Han har snabba svarstider och ser till att få arbetet gjort i god tid. Andra gången vi anlitade honom för ett uppdrag och det finns goda grunder för det. Kan starkt rekomenderas för andra.

Cedrik L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Lundby

En intresserad och kunnig mäklare som tar reda på frågor snabbt och är alltid villig och hjälpa.

Sophie E
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Robert är mycket noggrann och kunnig. Han visade huset även på obekväma tider. Det var också en anledning att vi valde honom - han bor nära vårt hus som vi nu sålt. Han var precis lagom ”på” vilket vi som bor i stockholmstrakten uppskattar. Ett litet plus är att han liknar sin trevlige bror som vi sett på TV. Lite irrationellt kanske men det bidrsr lite till trovärdigheten.

Inga P
Östra

Ett väldigt trevligt och fint bemötande. Mycket bra information och hjälp med det som behövs vid en försäljning. Ger högsta betyg och kan varmt rekommendera Robert Thune'r

Bolbulsha G
Dalen

Han är väldigt duktig och kunnig

Mikael A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Centrala Mjölby

Trevligt bemötande och påläst på objekt som säljs och köps. Varit på många visningar som Robert haft och blir alltid väl omhändertagen. Samma vid försäljning, förslagsorienterad och öppen för kundens önskemål. Jag är helnöjd med resultatet som Robert åstadkommit. Mvh Mikael

Peter B
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Engagerad, trevlig och kunnig mäklare som gjorde ett bra jobb. Rekommenderad varmt

Eva W
Köpte sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Kunnigt, ärligt och professionellt bemötande.

Michael H
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Han är bra, fixar det som ska fixas😊

Magnus A
Skänninge

Robert var mycket trevlig och svarade på de frågor vi ville ha svar på. Han redogjorde och informerade oss vad köpekontraktet innebar när vi skrev kontrakt. Magnus