Fastighetsbyrån Mjölby

Fastighetsbyrån Mjölby

• BadgeElevenYears
Ring 0142-150 80 Dela

Vill du köpa eller sälja en fastighet i Mjölby eller Boxholms kommun? Då har du kommit rätt! Vi på Fastighetsbyrån har funnits i Mjölby i runt 40 år och vi har verkligen lärt oss hur marknaden och människorna här fungerar genom årens lopp. Vårt stabila kontaktnät i kombination med vårt affärsmässiga och engagerade arbetssätt...

749 omdömen om Fastighetsbyrån Mjölby

Sedan starten hos Reco 2013

Iréne S
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Kunnig och seriös och kännde mig trygg med hans arbete i samband med min husförsäljning.

Lars Roger J
Mantorp

Bra, lätt att ha och göra med goda kunskaper om området som försäljningen skedde.

Sultan Ali P
Lundby

Han var väldigt trevligt och respektfull, kände os väldig är uppskattad. Han var även schyst och snäll. Tack för hjälpen Johan Samuelsson

Adam G
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Marcus är professionell, pedagogisk och lätt att hålla kontakten med genom hela processen.

Krister N
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Mycket kunnig och serviceminded. Vi har alltid blivit väldigt trevligt bemötta. och han har hanterat försäljningen på ett proffsigt sätt och vi är mycket belåtna.

Marcus W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Trevlig noggrann och väldigt engagerad igenom hela affären.

Niklas B
Spångsholm

Min upplevelse av Johan är enbart positiv. Han var öppen och ärlig under hela processen från visning till kontraktskrivning. Gav mig en trygghet i affären med sin kunskap och erfarenhet.

Janne Antero K
Skänninge

Har köpt av Johan förut och nu säljer, allt helt perfekt!

Cecilia Anna Luisa S
Skänninge

Alltid lika servicevänlig, proffessionell, trevlig och lättsam. Förutom det är han väldigt kunnig, pedagogisk och kan lyssna in människor. Man känner sig trygg med honom.

Jennie Marie D
Mantorp

En väldigt kunnig och proffsig mäklare.

Jessica L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Centrala Mjölby

Johan är lugn och trevlig i sitt bemötande. Han har gott om tålamod samt besitter mycket kunskap som han på ett förståeligt sätt redogör och besvarar ens frågor eller hur processen kring en bostadsförsäljning går till.

Joakim W
Väderstad

En mycket trevlig och förtroendeingivande mäklare. Joakim

Daniel Mikael A
Ryttarhagen

Johan är engagerad och väldigt enkel att ha att göra med. 5 stjärnor från vår sida!

Krister A
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Engagerad kunnig proffsig ! Tillmötesgående!

Maud Britt-Mari K
Väderstad

Inger förtroende vilket är viktigt när man säljer fastigheter vilket inte vanligt.

Arto K
Flemminge

Jag blev väldigt bra bemött av Johan och han var behjälplig på ett mycket bra sätt vid genomförandet av köpet av fastigheten.

Benjamin A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Lundby

Robert är en proffesionell, tillmötesgående och trevlig mäklare som skapar förtroende mellan alla inblandade parter. Han har snabba svarstider och ser till att få arbetet gjort i god tid. Andra gången vi anlitade honom för ett uppdrag och det finns goda grunder för det. Kan starkt rekomenderas för andra.

Cedrik L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Lundby

En intresserad och kunnig mäklare som tar reda på frågor snabbt och är alltid villig och hjälpa.

Rames A
Flemminge

riktigt bra mäklare Jag jätte rekommendera.

Rostedt Per R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Centrala Mjölby

Mycket bra och serviceminded. Tillgänglig för frågor

Sophie E
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Robert är mycket noggrann och kunnig. Han visade huset även på obekväma tider. Det var också en anledning att vi valde honom - han bor nära vårt hus som vi nu sålt. Han var precis lagom ”på” vilket vi som bor i stockholmstrakten uppskattar. Ett litet plus är att han liknar sin trevlige bror som vi sett på TV. Lite irrationellt kanske men det bidrsr lite till trovärdigheten.

Emina P
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Brandt Waldau en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Fällhagen

Trevlig och proffsig, utan att vara på en som andra mäklare kan vara. Rekommenderas varmt!

Adrian B
Fällhagen

Väldigt roligt och professionellt

Bibbi S
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Proffsigt bemötande, han är seriös och trevlig! Rekommenderas

Inga P
Östra

Ett väldigt trevligt och fint bemötande. Mycket bra information och hjälp med det som behövs vid en försäljning. Ger högsta betyg och kan varmt rekommendera Robert Thune'r

Emma R
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Trevlig och hjälpsam, känner mig nöjd och trygg med min nya bostad.

Fredrik E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Brandt Waldau en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Östra

Är inte så van att springa runt och gå på visningar men fick ett bra bemötande av Jenny som tog sig tid för mig och hjälpte mig på bästa sätt med personliga kontakter, reda ut vissa frågetecken mm. På det stora hela så ger jag henne ett stort + vid köpet av min bostad.

Monicka O
Strålsnäs

Förtroendeingivande, påläst och korrekt, professionell

Solweig Margareta R
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Brandt Waldau en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Strålsnäs

Vänlig, kunnig och en mycket behaglig person. Kände oss väldigt trygga med att ha henne som mäklare. Dessutom blev slutpriset lite högre än väntat pga ett bra utgångsbud.

Martin J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Smidigt och bra information samt kunskap av mäklaren

Lennart B
Östra

Professionellt och trevligt bemötande. Är bra på att hela tiden hålla säljaren informerad. 2023-11-21 Lennart B

Bolbulsha G
Köpte sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Dalen

Han är väldigt duktig och kunnig

Hillevi J

Väldigt trevlig, lättsam och hjälpsam. Anpassar sig efter när vi kan och är väldigt villig att svara på frågor och kommer med ärliga svar.

Marie-Louise S
Bjursdalen

Jenny har varit trevlig och bra att ha kontakt med. Hon har varit lättillgänglig, tillmötesgående,hjälpsam och svarat på frågor vid behov.

Janet L
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Johan har timing! Han vet när han ska bemöta och han vet när han ska lämna ifred. Johan har varit tydlig, informativ, intresserad av mig som kund, intresserad av att jag skall hitta något. Jag har varit på ett otal visningar genom åren då jag letat hus otroligt länge. Vid alla tillfällen har jag känt en positiv känsla när jag sett att det är Johan som är mäklare.

Mikael A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Centrala Mjölby

Trevligt bemötande och påläst på objekt som säljs och köps. Varit på många visningar som Robert haft och blir alltid väl omhändertagen. Samma vid försäljning, förslagsorienterad och öppen för kundens önskemål. Jag är helnöjd med resultatet som Robert åstadkommit. Mvh Mikael

Martin E
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Trevlig kille som vi träffat på många visningar senaste åren. Han har varit lyhörd för våra önskemål…. Till slut hittade vi ett objekt som vi ville ha, där Johan var mäklare. Johan var mycket hjälpsam med alla kontakter, från att vi hittade huset till att vi kom till ett faktiskt köp… Kunnig, informativ och saklig.

Daniel S
Centrala Mjölby

Bra bemötande, kontakt och jobb

Peter B
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Engagerad, trevlig och kunnig mäklare som gjorde ett bra jobb. Rekommenderad varmt

Eva W
Köpte sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Kunnigt, ärligt och professionellt bemötande.

Wesso M
Centrala Mjölby

Toppen , och trevlig med hjälpsam

Jan Erik William H
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Mycket seriös, bra återkopplingar och alltid lika trevlig.

Mona A
Centrala Mjölby

Mycket Bra! Snabb återkoppling, tydlig information. Har inget att klaga på.

Roger A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Brandt Waldau en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Centrala Mjölby

Väldigt trevlig och kunnig. Alltid lätt att prata med och lätt att få tag på. Vi är väldigt nöjda med henne som vår mäklare. Vi kommer att anlita henne när vi ska sälja vårat hus om ett par år.

Taimi Ingrid K
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Mycket profissionellt och kundorienterat bemötande från dag 1 i ett ärende som krävt särskild hänsyn till en säljare med specifika behov. Marcus och Fastighetsbyrån har med råge överträffat alla förväntningar som funnits.

Boonmee W
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Marcus var väldigt professionell och lugn. Han kunde svara på alla frågor.

Lisandra T
Skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Ska glad att jag valde Johan som mäklare, han har gjort ett grymt jobb och finns tillgänglig i alla lägen och gjorde att jag kände mig så trygg i min husförsäljning. Rekommenderar honom till 100%

Antony S
Östra

Johan har mycket hög servicenivå i sitt bemötande och alltid hjälpsam. Det har alltid känts tryggt att ha Johan som sin mäklare.

Michael H
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Han är bra, fixar det som ska fixas😊

Josefin L
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Tillmötesgående, tydlig och lösningsorienterad.