Charlotte Johansson

Charlotte Johansson

Charlotte Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

Charlotte Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Charlotte Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.8. Charlotte Johansson har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

50 omdömen om Charlotte Johansson

Sedan starten hos Reco 2014
Trine K
Sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Lindome | Kyrkängen

Otroligt professionell och duktig. Jag både köpte och sålde för första gången med hjälp av Charlotte och det blev en enkel process och jag kände mig delaktig och i kontroll. Jag är väldigt nöjd

Madeleine H
Köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Lindome | Kyrkängen

Charlotte lyssnade väl in mina behov som köpare och var flexibel med förhandstitt på bostad. Dessutom svarade hon på frågor och gav värdefull info om hur man kan gå tillväga vid köp.

Sara S
Lindome | Kyrkängen

Otroligt duktig på det hon gör, vi sålde vår bostad med en vinst långt över förväntan. Trevlig och trygg mäklare som alltid uppdaterar en snabbt om läget och som sagt, vi är supernöjda!

Nikulkumar K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Bifrost

Hej, I was looking for an apartment to buy in Mölndal area since a long time. My first preference was ground floor looking at different conditions and family situation currently and expecting. While looking at different website I came across this appartment in bifrost area in Mölndal which was already on the bidding when I came across. However, it was late in the evening and I called the agent but she didn't pick up so I left a voice msg.Few minutes later I received a call back where I showed my interest and got information...

Alf C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Bosgården

Vid försäljning av vår tvåa i Mölndal fick vi bästa möjliga stöd från Charlotte som supperproffsigt hjälpe oss sälja. Vi har mycket stort förtroende för henne!

Malin S

Sålt radhus. Trevlig, tillgänglig. Klar och tydlig information

Charlotte J och Fastighetsbyrån M gillar detta
Eva L
Skrev om Charlotte Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

Det har varit ett positivt möte

Elin T
Skrev om Charlotte Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

Charlotte har skött allting jättefint. Vi är mycket nöjda med henne som mäklare.

Urban H
Skrev om Charlotte Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

En bra mäklare som vi fick förtroende för med en gång talade rakt och tog fram de bästa med lägenheten, supernöjda!

Robin H