Felix Öberg

Felix Öberg

Felix Öberg är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Felix Öberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 64 omdömen sedan 2018-06-04. Felix Öberg har haft 41 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 64 Läs vad Felix Öberg

• Sålt bostadsrätt 3a i Mölndal. Trevligt bemött, och bra på att kontakta ev köpare. Nöjd med vår upplevelse
    Alice A sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2020-10-28
    • 85.0 m²
    2020-10-28
  • Sålde en 3:a i Mölndal. Blev riktigt bra bemött och blev riktigt nöjd med slutpriset. Allt har Funkat kanon!
    Rasmus T sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2020-10-27
    • 85.0 m²
    2020-10-27
  • Jätte bra mäklare! Rekommenderar Felix starkt, inga konstigheter! Försäljningen gick smidigt och snabbt. Kändes tryggt med Felix som mäklare.
    Sandra V sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2020-10-14
    • 66.0 m²
    • Balltorp
    2020-10-14
  • Köpte lägenhet där Felix var mäklare. Proffsigt och trevligt bemötande från start, tydlig med information och väldigt hjälpsam. Kändes väldigt tryggt genom hela köpprocessen. Jag rekommenderar honom varmt!
    Lovisa A köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2020-10-05
    • 53.0 m²
    • Kvarnbyn
    2020-10-05
  • I got my first apartment through Felix. He gave me very good suggestions, and he was very helpful and understanding throughout the process. I would happily trust him again.
    Amir K köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2020-09-30
    • 58.0 m²
    • Krokslätt
    2020-09-30
  • Felix har skött vår bostadsförsäljning med ett resultat över förväntan. Felix är tillgänglig, professionell, trevlig och kunnig. Vi rekommenderar honom starkt! Med vänlig hälsning Alexander & Pia
    Alexander K sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2020-09-18
    • 71.2 m²
    2020-09-18
  • Felix är trevlig, ödmjuk och snabb i sin kommunikation . En mäklare som varmt rekommenderas. Han ordnade en snabb försäljning som underlättade för oss. Tack!
    Jaana A sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2020-09-15
    • 4:a
    • 105.0 m²
    • Lindome | Gastorp
    2020-09-15
  • Jag köpte en tvåa i Mölndal med stor balkong. Visningen var väldigt trevlig och Felix har varit super genom hela resan :)
    Matilda L köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2020-09-09
    • 55.0 m²
    • Krokslätt
    2020-09-09
  • Köpt en 3 tums läg av Felix på Swedbanks fastighetsbyrå. Undrade om han var intresserad av att sälja våran. Det gjorde Felix snabbt och bekvämt.
    Lars H köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2020-09-07
    • 74.0 m²
    2020-09-07
  • Vi sålde precis vår lägenhet med Felix som fastighetsmäklare. Felix är en otroligt professionell och duktig mäklare. Han är alltid nåbar och ger snabb återkoppling. Försäljningen gick över förväntan, snabb och smidig affär och priset gick upp mer än vad vi väntat oss! Vi kan varmt rekommendera Felix.
    Alexandra M sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2020-09-06
    • 72.0 m²
    • Kållered | Tulebo
    2020-09-06

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte