Felix Öberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-07

Läs vad 11 Läs vad Felix Öberg

• Oskar D sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-07-19

Jungfruplatsen
    Trevlig och personlig mäklare som kändes genuin i sitt engagemang. Läs mer
  • Johan A sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-07-07

Krokslätt
    Vid försäljningen av min bostadsrätt anlitade jag Felix då jag tyckte att han verkade vaken och seriös. Denna uppfattning stämde från början till slut och jag är väldigt nöjd med Felix genom hela försäljningen. Mina förväntningar av en mäklare är att personen i fråga skall vara strategisk, informationssökande, samarbetsvillig, ödmjuk, noggrann samt göra det lilla extra för att uppnå så gott resultat som möjligt. Alla dessa förväntningar lyckades Felix uppnå på ett tillfredsställande sätt. Felix är relativt ny som mäklare men sköter jobbet lugnt och självsäkert som en erfaren. Starka rekommendationer! Läs mer
  • Emilie S sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-06-27

Bifrost
    Sålde min etta i Bifrost.
    Jätte nöjd! Trevlig & proffsig mäklaren!
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Markus V sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-06-24

Krokslätt
    Mycket trevlig och professionell mäklare. Lyhörd och grymt duktig på att hjälpa till med allt som behövdes! Läs mer
  • Jonas S köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-06-10

Köpt lägenhet i Mölndal. Trevligt och proffsigt bemötande. Smidig affär. Kan rekommendera. Läs mer
  • Nasibeh M köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-06

Bifrost
    I bought my desired flat in March. As soon as I saw the ad in Hemnet, I contacted the mäklaren (Felix). He was so fast in answering me and providing me with all information that I requested.

His communication and assistance are perfect. I bought my flat with a reasonable price. Everything went very well, so I highly recommend Felix as a good broker. Läs mer
  • Sebastian B sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-02-19

Bifrost
    Köpte lägenheten för 875000 kr å sålde den för 1750000 kr.
    Mäklaren Felix Öberg va trevligt ,hjälpsam å väldigt tydligt med allt som gäller försäljningen.
    Alt i allt är jag jätte nöjd med försäljningen å tycker mäklaren har gjort ett bra jobb.
    Vill starkt rekommendera Felix Öberg till fler som tänker sälja. Läs mer
  • Daniel E sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-02-19

Trevligt bemötande från första mötet. Smidigt genomförd försäljning med bra löpande information efter vägen. Vi som säljare behövda aldrig jaga information. Läs mer
  • Simon N köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-02-17

Bifrost
    Jag köpte en bostadsrätt genom Felix. Jag fick ett trevligt och bra bemötande. Detta var mitt första bostadsrätt köp och han hjälpte mig igenom det hela på ett bra och förstående sätt. Läs mer
  • Yvonne S sålde sin bostad med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-01-22

En mycket engagerad och serviceinriktad mäklare.

En positiv, sympatisk o trevlig kille som försökte hjälpa oss på bästa sätt, och höll oss väl uppdaterade vid försäljningen av vår bostadsrättslägenhet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply