Felix Öberg

Felix Öberg

Felix Öberg är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

Felix Öberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Felix Öberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 99 omdömen med ett betyg på 4.8. Felix Öberg har haft 53 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 99 Läs vad Felix Öberg

• Centralt
    2021-07-20
    Felix lyckades sälja vår lägenhet genom att förhandla med köparen till ett pris som vi blev nöjda med, detta genom några risker och hårt arbete från honom.

Trots alla motgångar mitt i semestern lyckades vi till slut!
    • Åby
    2021-07-07
    Felix gav ett bra bemötande och kontaken var lätt och enkel utan krångel. Han gav snabba svar och var behjälplig med allt som rörde köpet. Jag är mycket nöjd och skulle rekommendera honom till andra som ska köpa/sälja.
    • Bosgården
    2021-06-17
    Jag blev bra bemött av mäklaren

Vi hade förväntningar om att vår mäklare skulle vara tillgänglig, tillmötesgående och tydlig med svar vid våra frågor.

Köpet gick ganska fort, mäklaren var hela tiden närvarande. Något hetsig upplevdes mäklaren då det ibland kändes som om jag inte fick andningsrum mellan vissa moment.
    • Stensjön
    2021-06-06
    Köpte via Felix, den dagen jag säljer kommer jag inte tveka att låta honom göra det. Trevlig, återkopplar och tillgänglig. 10 av 10!
    • Stensjön
    2021-06-04
    Felix tillsammans med oss hade en klar bild över hur upplägget skulle se ut. Alltid lättillgänglig!

Vi är väldigt nöjda med det jobb Felix gjort.
    • Bifrost
    2021-06-04
    Blandsädesgatan 2C.

Bra bemött, kollade upp alla frågor jag hade direkt. Det blev en snabb process och har inte varit i kontakt med andra mäklare så kan därför inte ge en utfärligare bedömning.
    2021-05-23
    Köpt bostadsrätt i Mölndal. Felix är proffsig, jag blev väl bemött alla gånger jag träffade honom. Många stora beslut gjordes under de dagar då jag köpte, och Felix var alltid lätt att kommunicera med och gjorde köpet lättare.. Kan varmt rekommendera honom!
    • Åby
    2021-05-22
    Köpte en bostadsrätt. Lätt och smidig kontakt. Har bara bra att säga. Tydlig och vänlig i sitt sätt att vara. Inget var besvärligt eller konstigt.
    2021-05-19
    Vid försäljning av vår 2-rumslägenhet har Felix Öberg visat stort engagemang. Han är lätt att nå och har gjort ett utmärkt jobb med att ta hand om spekulanter, visningar och hålla oss säljare uppdaterade. Rekommenderas.
    2021-05-19
    Vi tog hjälp av Felix för att sälja vår bostadsrätt i krokslätt, Mölndal. Felix gjorde ett exemplariskt jobb i att förmedla vår bostad och gjorde så att affären kändes enkel och smidig. Vi kan varmt rekomendera Felix för era kommande försäljningar!