Felix Öberg
Registrerad mäklare sedan 2018-06-04
Aktiv på Reco.se sedan 2018-06-04
2019-07 - 2020-06

Läs vad 44 Läs vad Felix Öberg

• Lena A sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-06-25

Jungfruplatsen
    Sålt en bostadsrätt, 1a i Mölndal.
    Blev väldigt bra bemött av Felix.
    Han levde väldigt bra upp till min a förväntningar.
    Han var helt enkelt perfekt :) Läs mer
  • Josefine F köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-06-23

Bifrost
    Vi har köpt en bostad i Mölndal på 71 kvm. Felix är en ung och professionell mäklare med ett väldigt bra bemötande. Han var till hjälp under hela vägen och vi kände att var det något som vi var osäkra på, kunde vi höra av oss till honom utan att tveka. Vi är supernöjda att ha Felix som mäklare och gör gärna affärer med honom igen om så blir! Läs mer
  • Omair A sålde sitt hus med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-06-17

Kållered | Livered
    Felix helped us sell our apartment (Sagåsvägen 36). The over all experience was delightful. Felix knows his craft very well. His evaluation of our apartment was on spot. Also, the pricing strategy he deployed in the advertisement got amazing interest from potential buyers. The interest was so good that we did a few pre viewing and sold the property at a good property before actually going for a full fledge viewing. The communication was thorough and great. I will highly recommend Felix as a broker to anyone who is looking to sell their property fast. Läs mer
  • Andreas L köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-06-02

2:a
    Centralt
    Grym mäklare, bra service rakt igenom. Allt flöt på bra från början till slut. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Lee B sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-05-13

4:a
    Åby
    Genom Felix har jag sålt en lägenhet i Mölndal.

Från första kontakten (som var 18 månader tidigare) Felix var positiv och engagerade. Första mötet var mer utav nyfikenhet från min sida. Felix gav mig lite råd om hur jag kunde förbättra lägenheten så att det var mer attraktivt.

När det var dags att sälja lägenheten Felix har varit professionell och en trygghet genom hela processen. Han har verkligen jobbat hårt under en ovanlig tid på bostadsmarknaden pga coronavirus.

Felix har lyckats skapa inte bara en bra kund-mäklare relation, det utvecklade till en lagkänsla. Jag har bara positiva saker att säger om min erfarenhet av Felix. Läs mer
  • Fredrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-04-17

Jungfruplatsen
    Felix har skött försäljningen av min bostadsrätt från att den förbereddes för att läggas ut på "På Gång" till kontraktskrivning. Att sälja min lägenhet med hjälp av Felix har känts väldigt tryggt, mycket tack vare hans stora engagemang och ständiga kommunikation med mig som säljare.
    Han har överträffat mina förväntningar och gett det lilla extra från start till slut. Jag skulle utan tvekan kontakta Felix vid nästa lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • Andreas F sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-04-05

Bifrost
    Felix sålde vår 3a på Släpharvsgatan i Mölndal. Felix är en seriös, proffesionell, lättsam och trevlig mäklare. Han uppfyllde alla våra förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Felix till andra som ska sälja sin bostad Läs mer
  • Ulla J sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-04-05

2:a
    Centralt
    Vi är väldigt nöjda och glatt överraskade att vi fick nästan det vi ville ha. Med tanke på dessa tider då det är svår sålt och lite folk på visningar.
    Vi tycker Felix har gjort ett kanon jobb och vi skulle gärna anlita han i framtiden också. 5 av 5 möjliga:)
    Mvh Johanna Läs mer
  • Sara L
    Sara L köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-04-01

Centralt
    Supernöjd med Felix som mäklare! Jättehjälpsam och trevligt samt alltid snabbt svar! Läs mer
  • Phakkhaphan J sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-25

Jungfruplatsen
    Alla blev mycket nöjda och Felix gjorde ett utmärkt arbete. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Mats Johansson