Felix Öberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 35 Läs vad Felix Öberg

• Phakkhaphan J sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-25

Jungfruplatsen
    Alla blev mycket nöjda och Felix gjorde ett utmärkt arbete. Läs mer
  • Charlotte L sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-02-10

Kvarnbyn
    Sålde en bostadsrätt (2:a) åt mig, snabb o bra på att hålla mig uppdaterad om vad som var på gång. Läs mer
  • Erika S
    Erika S sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-02-08

Eklanda
    Felix var kunnig och tydlig i sin kommunikation. Han gav mig som köpare och säljare en trygg känsla och visade engagemang. Jag kan varmt rekommendera Felix Läs mer
  • Julia M köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-02-05

Jungfruplatsen
    Vi köpte lägenhet via förhandsbud efter första visningen. Felix var otroligt snabb på att återkoppla och hela affären från visning till kontraktsskrivning var klar på två dagar.

Vi hade en bebis på väg som stressade situationen så han ordnade tidigare inflytt med en hel månad, mycket uppskattat.

Påläst, trevlig och kompetent! Läs mer
  • Maja H sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-01-20

Eklanda
    Väldigt lätt att jobba med Felix. Lyhörd, alert och supersocial! Läs mer
  • Media K köpte sitt hus med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-01-15

Stallbacken
    Köpt radhus. Vänlig bemötande och mycket bra information via sms och mail. Rekommenderas Läs mer
  • Monika J köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-12-20

Krokslätt
    Köpte en tvåa som presenterades på ett tilltalande sätt av mäklaren Felix Öberg. Han upplevdes som en engagerad, trevlig och affärsmässig mäklare som arbetar i ett rasande högt tempo. Gillar man ett högt tempo är detta perfekt. Som köpare kände jag ibland att farten var onödigt uppskruvad i förhållande till trycket på marknaden. Att det var två mäklare med i samma affär (en lite mer av assisterande) kan ju vara en fördel om det t ex är många utrymmen att visa på visningen, många tekniska eller ekonomiska frågor att hålla koll på osv, men i det här fallet med en "vanlig tvåa" upplevdes det snarare lite otydligt vem som ansvarar för vad. Felix och Fastighetsbyrån får betyget 4. Läs mer
  • Sara F sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-12-11

Sålde lägenhet, en 3:a.
    Felix är väldigt bra som mäklare. Engagerad och kunnig! Vi fick alltid svar snabbt, både via mail och telefon. Rekommenderar verkligen honom som mäklare! Läs mer
  • Linus O sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-12-09

Jungfruplatsen
    Bra bemötande och kommunikation under hela försäljningsprocessen av vår lägenhet! Vi är supernöjda! Läs mer
  • Magnus P sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-11-23

Bifrost
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Våra förväntningar var att vi skulle få utgångspriset.
    Felix har bemött oss väldigt bra alltid varit lugn och trevlig och lätt att få tag i på telefon.
    Han har alltid kunnat svara på våra frågor och såg till att allt gick lätt och smidigt.
    Allt har varit väldigt bra och smidigt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply