Felix Öberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-04

Läs vad 6 Läs vad Felix Öberg

• Nasibeh M köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-06

Bifrost
    I bought my desired flat in March. As soon as I saw the ad in Hemnet, I contacted the mäklaren (Felix). He was so fast in answering me and providing me with all information that I requested.

His communication and assistance are perfect. I bought my flat with a reasonable price. Everything went very well, so I highly recommend Felix as a good broker. Läs mer
  • Sebastian B sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-02-19

Bifrost
    Köpte lägenheten för 875000 kr å sålde den för 1750000 kr.
    Mäklaren Felix Öberg va trevligt ,hjälpsam å väldigt tydligt med allt som gäller försäljningen.
    Alt i allt är jag jätte nöjd med försäljningen å tycker mäklaren har gjort ett bra jobb.
    Vill starkt rekommendera Felix Öberg till fler som tänker sälja. Läs mer
  • Daniel E sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-02-19

Trevligt bemötande från första mötet. Smidigt genomförd försäljning med bra löpande information efter vägen. Vi som säljare behövda aldrig jaga information. Läs mer
  • Simon N köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-02-17

Bifrost
    Jag köpte en bostadsrätt genom Felix. Jag fick ett trevligt och bra bemötande. Detta var mitt första bostadsrätt köp och han hjälpte mig igenom det hela på ett bra och förstående sätt. Läs mer
  • Yvonne S sålde sin bostad med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-01-22

En mycket engagerad och serviceinriktad mäklare.

En positiv, sympatisk o trevlig kille som försökte hjälpa oss på bästa sätt, och höll oss väl uppdaterade vid försäljningen av vår bostadsrättslägenhet. Läs mer
  • Irmeli L sålde sin bostad med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-12-12

Sålt bostad Utsädesgatan 2E . Mäklare Felix Öberg en mycket trevlig,hjälpsam och tillgänglig..Toppenbra.VI är nöjda. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply