Henrik Lindgrén

Henrik Lindgrén

Henrik Lindgrén är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

Henrik Lindgrén har varit registrerad mäklare sedan 1995-02. Henrik Lindgrén har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 81 omdömen med ett betyg på 4.8. Henrik Lindgrén har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

81 omdömen om Henrik Lindgrén

Sedan starten hos Reco 2014
Adriana P
Lindome | Valås

Väldigt bra! Han gav oss alla viktiga information och lite mera! Alltid vänlig och snäll med oss 😃🌟

Ove Lennart Henric E
Lindome | Valås

En rutinerad mäklare som har koll på det mesta.

Arthur B
Lindome | Valås

Henrik har varit mycket hjälpsam och vänlig under hela processen. Han gav bra råd och tog hand om våra intressen. Vi kände oss mycket nöjda med honom.

Andreas F
Sjövalla - Helenevik

En lugn, trygg, saklig & högst professionell mäklare. Någon som alltid förde dialog och och återkopplade i tid. Rekommenderas varmt!

Ann-Marie D
Krokslätt

Vi känner stort förtroende för Henrik! Lätt att nå, snabb återkoppling. Verkligen lyhörd och inkännande inför våra behov i processen. Erfaren mäklare som är ödmjuk, kunnig ,tydlig och ärlig.Helnöjda med allt, dessutom väldigt trevlig, Vi kan verkligen varmt rekommendera honom Ann-Marie o Stefan Delbratt

Svar från Henrik Lindgrén

Hej och glad sommar! Stort tack för ert svar, känns bra att ni är nöjda med mitt jobb😊👍 löser handpenningen till ett konto så snart som möjligt.. Med vänlig hälsning, Henrik

Martin R
Köpte sitt hus med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

Trevlig och ärlig mäklare. Inga konstigheter vid genomförandet av vårt köp. Behjälplig och fick enkelt till både en förhandsvisning och framförde våra önskningar/krav till säljarna.

Christian Erik M
Kållered | Livered

Magiskt mäklar som inger ett otroligt förtroende både i köp och sälj processen. Många superlativ men rekommenderas stark.

Jörgen B
Kållered | Bölet

Hej Bra bemött av Henrik och han svarade tydligt och snabbt på våra frågor. Redogjorde väldigt bra om allt iom kontraktskrivning.

Victor Niklas L
Lindome | Kyrkängen

Proffesionell, trygg och erfaren mäklare! Mycket nöjda med Henrik som hjälpa oss att hitta rätt köpare

Sandra L
Lindome | Kyrkängen

Väldigt trevlig och går igenom allting med en så man förstår.