Jennie Magnusson

Jennie Magnusson

Jennie Magnusson är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

Jennie Magnusson har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Jennie Magnusson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 242 omdömen med ett betyg på 4.9. Jennie Magnusson har haft 69 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

242 omdömen om Jennie Magnusson

Sedan starten hos Reco 2021
Patrik B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Magnusson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Kvarnbyn

Vi är väldigt nödja med Jennie! En fantastisk människa och otroligt bra mäklare. Hon gör verkligen allt för att affären skall bli lyckad. Rekommenderar henne starkt!

Erik H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Magnusson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Åby

Bemötandet var väldigt professionellt, och kommunikationen var god. Kort sagt var upplevelsen positiv!

Odpurev G

Mycket trevlig och professionellt kunnig. Rekommenderar henne starkt 10 av 10

Bharatesh M
Åby

Jennie Magnusson as a broker is an exceptional person. Very kind, caring and helpful in solving all our questions. Had patience to answer all our questions and was able to follow up and close the deal properly.

Johanna K
Bifrost

Precis rätt mäklare för mig. Lugn, trygg, rolig, kunnig och pålitlig! Bäst helt enkelt:)

Karolina S
Kvarnbyn

Vi sålde vår lägenhet med Jennie och är otroligt imponerade! Jennie har visat oss 100% engagemang, hon har varit vårt bollplank och lyssnat in våra önskemål. Blixtsnabb återkoppling dag som kväll. Vi har känt att vi varit i trygga händer genom hela köp/sälj processen. Tack Jennie, du är verkligen en stjärna!

Sixiu L
Bifrost

I really appreciated how quickly you responded to my emails, even after office hours. Your commitment made me feel supported throughout the entire process

Frida L
Bosgården

Jennie har varit fantastisk genom hela processen. Det fanns en rak och ärlig dialog och hon fick mig att känna ett lugn och trygghet. Rekommenderas starkt!

Oliver J
Kvarnbyn

Otroligt trevlig och professionell!

Benjamin B
Eklanda

Enbart positivt bemötande över förväntan. Jennie gjorde allt rätt!