Kristian Svanbom

Kristian Svanbom

Kristian Svanbom är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

Kristian Svanbom har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 207 omdömen med ett betyg på 5.0. Kristian Svanbom har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

207 omdömen om Kristian Svanbom

Sedan starten hos Reco 2017
Maryam H
Lindome | Gastorp

Han är en trevlig person med gott bemötande . Respektfullt , ärligt och kvalitets medveten i sitt roll och arbetet.

Babak S
Lindome | Gastorp

Han har tillräckligt med kunskap i sitt arbete och har en fantastisk attityd. Han kommunicerade bra genom att ge mig information som var uppskattad

Svar från Kristian Svanbom

Tack Babak! Det var en stor glädje för mig att se er glädje och jag tror ni kommer trivas förträffligt i ert nya hus.

Sven Erik J
Sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

Grym mäklare som vet vad han gör. Trevlig och empatisk mot såväl säljare som köpare. Med Kristian vid sin sida kan man känna sig trygg.

Svar från Kristian Svanbom

Tack Maja och Sven Erik! Det gick fort denna gången och det är skönt att allt verkar lösa sig nu.

Emilia H
Eklanda

Trevlig och kompetent mäklare som jag varmt rekommenderar. Kristian var engagerad och förtroendegivande under både visning och kontraktsskrivningen. Vi är väldigt nöjda med Kristian som mäklare.

Svar från Kristian Svanbom

Tack Emilia för de varma orden och jag får säga detsamma. Väldigt trevligt att ha med er att göra och jag både tror och hoppas att ni kommer trivas förträffligt i er nya bostad.

Ingemar G
Eklanda

Bra och proffsigt bemötande. Hade höga förväntningar som mäklaren levde upp till med råge. Inget strul utan raka rör och bra guidning genom affären.

Svar från Kristian Svanbom

Tack Ingemar! Det funkade jättefint med vår kommunikation så det gick både fort och bra. En försäljning jag kommer minnas med varma känslor. Hoppas du kommer trivas fint i din nya bostad.

Philip H
Eklanda

Kristian är tillmötesgående och ödmjuk vilket är tacksamt i en process där man gör sitt livs största affär. Utöver detta så besitter han en djup kunskap om fastigheter och kan tala för sin sak.

Svar från Kristian Svanbom

Tack Philip! Och tack själv för den fina kommunikationen vi hade, vilket alltid underlättar när man skall göra en trygg affär. Jag är helt övertygad över att ni kommer trivas fint i ert nya hus.

Hugo D
Kållered | Tulebo

Lättillgänglig, trevlig, tydlig

Svar från Kristian Svanbom

Tack Hugo! Jag är riktigt glad att vi löste det så bra och att ni redan har hittat ett nytt boende som säkert kommer trivas i.

Maria L
Lindome | Fågelsten

Professionell, kunnig och alltid anträffbar för frågor gällande husförsäljningen som är en av de största affärerna man gör i livet. Kan varmt rekommendera Kristian!

Svar från Kristian Svanbom

Tack Maria! Det gick fort och vi kände alla att vi gjorde rätt när vi sålde på förhand. Det var roligt att arbeta med er och ert hus och jag önskar er all lycka med ert nya boende!

Emelie J
Kållered | Tulebo

Kan verkligen rekommendera Kristian som mäklare. Alltid snabb återkoppling, hjälpsam, positiv och proffsig!

Svar från Kristian Svanbom

Tack Emelie! Det var roligt att ha er som köpare och ännu roligare att ha er som säljare. Jag önskar ert all lycka med ert nästa boende.

Sara A
Lindome | Kyrkängen

Kristian är riktigt bra mäklare som verkligen gör sitt jobb, positivt bemötande, lösningsinriktad, tillgänglig och ordningsam. vi kan varmt rekommendera honom.

Svar från Kristian Svanbom

Tack Sara! Det har varit superkul att arbeta med er båda och ert hus och alltid extra roligt när man får glädje av fina utomhusbilder som är tagna när det är som finast.