Kristian Svanbom
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-17
2019-08 - 2020-07

Läs vad 42 Läs vad Kristian Svanbom

• Liza Therese E sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-07-09

Kristian sålde vår bostad med största engagemang och proffsighet. Han lotsade oss tryggt och ödmjukt genom hela processen med fingertoppskänsla. Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Carl Markus J sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-06-20

Köpte och sålde med hjälp av Kristian, mycket nöjd! Läs mer
  • Oleg G sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-06-17

Lindome | Valås
    Bra mäklare !
    Hjälper till med allt runt omkring också förutom själva bostadsaffären. Läs mer
  • Christina L köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-06-09

Lindome | Kyrkängen
    Köpte en villa i Lindome av Kristian. Gillade att han inte var så ”säljig” utan snarare fungerade som stöd i processen. Enkel att få tag i och allt löpte smidigt. Rekommenderas! Läs mer
  • Hedvig Eleonore J sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-06-06

Lindome | Valås
    Sålt en villa i Mölndal och fått bra snabb service från Kristian Svanbom .
    Kunnig i branschen samt omtänksam för att vara säljare. Läs mer
  • Angelina H
    Angelina H köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-05-18

Lindome | Hassungared
    Jag och min sambo har köpt hus där Kristian var mäklare. Då detta är vårt första bostadsköp kändes det otroligt tryggt att ha Kristian vid sin sida där han var väldigt tydlig, hjälpsam och förklarade hela processen. Han har varit med från början till slut och hela tiden har vi känt oss trygga. Han följer upp och kollar så att allt är till sin belåtenhet och det märks att han har ett stort kundfocus. Läs mer
  • Tobias K köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-05-07

1-plans villa på 130+28 kvadratmeter.
    Precis den typ av hus vi letade efter, det hittade Kristian åt oss. Han ringde upp när vi var nyfikna på ett annat hus egentligen, men nämnde detta och det ledde till en förhandsvisning sedan ett bud som säljarna accepterade. Vi är så glada och nöjda! Läs mer
  • Robert B sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-05-01

Lindome | Barnsjön
    Sålt hus. Mäklaren är driven och trevlig i sitt bemötande. Vi nådde en prisbild som va i nivån vi trodde, om än högre. Läs mer
  • Carina O sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-04-20

Har sålt vårt hus o vi är väldigt nöjda hur det har skötts, professionellt, vänligt bemötande o smidigt.Vi rekommenderar varmt Kristian Svanbom. Läs mer
  • Emil H köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-04-20

Lindome | Ranered