Kristian Svanbom
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 32 Läs vad Kristian Svanbom

• Darko R köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-04-03

Hills
    Bra stöd, snabb kommunikation, professionellt. Läs mer
  • Kenny L sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-08

Sålt vårat radhus. Kristian skötte allt smidigt och snabbt. Gick över all förväntan. Världsklass! Läs mer
  • Camilla O sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-08

Vi har sålt ett radhus och letar även nytt hus då vi sålde innan vi köpt. Vi blev mycket bra bemötta. Va vi som stod i centrum. Fick snabb hjälp och allt va klart snabbt inför om vi ville ha visning. Vi behövde inte ha de ute på kommande lönge fören Kristian hörde av sig om intresserade. Sedan va de snabba puckar och huset blev sålt på 1 vecka i princip. För ett mycket bra pris. Läs mer
  • Kenneth K sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-02-16

Hills
    En väldigt engagerad mäklare som varmt rekommenderas. Läs mer
  • Elin L köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-02-02

Kållered
    Köpte ett hus med hjälp av Kristian. Han är engagerad och mån om att alla ska vara nöjda och var alltid lätt att få tag på om det skulle vara något. Bra och trygg mäklare! Läs mer
  • Mikael L sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-01-16

Lindome | Hassungared
    Kristian har precis sålt vår villa. Han överträffade alla förväntningar, proffsig snabb återkoppling, helt enkelt kanon. Läs mer
  • Susanne L sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-01-16

Lindome | Hassungared
    Kunnig och engagerad vid försäljningen av vårt hus. Bra service under hela processen. Jag kan verkligen rekommendera att anlita Kristian. Läs mer
  • Catharina N köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-01-08

Lindome | Hällesåker
    Han är en Trevlig mäklare och jobbar hårt👌!
    Han har hjälp mig att både köpa och sälja bostad.
    Tydlig och lätt att ha och göra med! Läs mer
  • Soheila D köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-12-28

Balltorp
    Vi har köpt vila
    Han var snäll och trevlig. Läs mer
  • Alexander S köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-12-24

Balltorp
    Otroligt proffsig med en känsla av medmänsklighet till oändlighet!
    Helt klart den bästa mäklaren jag mött! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply