Martin Bengtsson
Registrerad mäklare sedan 2015-12-09
Aktiv på Reco.se sedan 2018-05-03
2019-08 - 2020-07

Läs vad 66 Läs vad Martin Bengtsson

• Klas Fredrik D sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-07-05

Lindome | Annestorp
    Sålde vårt radhus med mäklaren Martin Bengtsson på Fastighetsbyrån Mölndal. Bästa mäklaren vi haft. Mycket bra återkopplingar och vägledning genom hela försäljningsprocessen. Vi var ute efter en snabb försäljning, vilket Martin hjälpte oss med på bästa tänkbara sätt. Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Linda S sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-06-22

Lindome | Kyrkängen
    Vi har sålt ett parhus i Lindome juni 2020.

Martin har alltid ett trevligt bemötande, både när vi tittat på objekt som han har visat och när han sedan sålde vårt hus. Martin är lätt att få tag på per telefon, samt återkopplar och agerar snabbt på frågor som uppkommer, oftast inom ett par timmar. Martin är mån om att både säljare och köpare har korrekt information och förstår de olika stegen i försäljningen. Han gav bra råd i fördelar och nackdelar när vi fick in bud i sista minuten, vilket var en oväntad situation för oss som säljare.
    Vi är nöjda med Martin Bengtsson som mäklare. Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Maria N köpte sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-05-27

Enerbacken
    Proffsig och trevlig. Kändes som om han vet vad han pratar om. Guidade oss genom en köp/sälj process av en villa. Förklarade tydligt vad alla papper innebar.
    Bra upplevelse! Läs mer
  • Susanne L köpte sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-05-04

Lindome | Kyrkängen
    Köpt ett parhus av Martin. Martin är en väldigt bra person att ha att göra med. Han var lätt att nå och alltid väldigt trevlig och lugn. Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Kenth Sture H sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-30

Lindome | Dvärred
    Ett hus nära skogen. Mäklaren är bra och trevlig. . Det är lite jobbigt vi trodde det skulle säljas fortare! Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Annette H köpte sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-01

Lindome | Kyrkängen
    Köpt ett radhus genom Martin.
    Han lyssnade på våra önskemål och fick oss trygga igenom hela processen. Lyhörd driven och trygg mäklare rekommenderar varmt Martin! Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Marit A sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-02-28

Lindome | Hällesåker
    Hej, har sålt en villa. Jag va verkligen nöjd med min mäklare. Han var väldigt driven och höll mig informerad hela tiden så att jag visste vad som hände. Han var helt enkelt ” grym” Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Robin H köpte sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-02-28

Lindome | Kyrkängen
    Köpte ett radhus som Martin sålde. Hela försäljningen/köpet har varit proffsigt, noggrant och hjärtligt från Martins sida.

Under hela processen har Martin alltid varit lätt att få tag på.

Den dagen vi säljer för ny bostad skulle jag inte tveka på att anlita Martin.

10 av 10 Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Gordana R köpte sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-02-02

Lindome | Hällesås
    Kunnig och duktig. Professionell och väldigt trevlig. Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Christoffer H köpte sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-02-01

Lindome | Hällesås
    Köpte fastighet med Martin som mäklare. Han gav ett seriöst och kunnigt bemötande samtidigt som han var personlig och lyhörd. Tillgänglig och hjälpsamma på alla sätt. Kan varmt rekommenderas. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Mats Johansson