Martin Bengtsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-07

Läs vad 38 Läs vad Martin Bengtsson

• Maral S köpte sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-07-20

Krokslätt
    Vi köpte ett hus som Martin sålde.
    Martin har under hela processen varit mycket trevlig, hjälpsam och kunnig inom sitt område.

Vi har alltid fått svar på de frågor vi har haft och som köpare har vi känt oss trygga med att allt gått rätt till. Läs mer
  • Malin L
    Malin L sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-07-18

Kållered | Livered
    Vi fick hjälp av Martin Bengtsson att sälja vårat radhus i Kållered, vi är jätte nöjda och kan varmt rekommendera Martin. Han har varit rak, lugn, trygg och tydlig.
    Snabb på att besvara eventuella frågor och kunnat lugna oss när vi känt oss nervösa i våran första försäljning.
    Och slutresultatet blev över förväntan👍🏻 Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Clas Ove L sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-06-18

Lindome | Gastorp
    Vi tycker att allt har gott jättebra. Martin har gjort ett bra jobb, vi är jättenöjda med affären. Martin kan rekommenderas med
    största nöje. Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Sanne A köpte sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-06-12

Lindome
    Bra service. Fick svar på de frågor vi hade. Väldigt hjälpsam och trevlig. Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Timmy W köpte sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-06-10

Lindome
    Köpt radhus i lindome.
    Mycket bra mäklare. Som var väldigt behjälplig med alla frågor och funderingar. Läs mer
  • MARTIN B skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-27

Vi har haft en toppenmäklare till försäljningen av vårt hus i Lindome.
    Martin är proffsig och informativ, alltid nåbar.
    Trevlig och personlig.
    Pluspoäng till honom.
    Tack för en bra genomförd affär.
    (Han hjälpte oss även med detta inlägg)

Hälsningar Gunilla Läs mer
  • Gunilla R sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-25

Lindome | Skäggered
    Vi har haft en toppenmäklare till försäljningen av vår 1 och 1/ 2 plansvilla i Lindome,
    Martin är proffsig och informatiiv, alltid nåbar. Han är också mycket personlig och trevlig. Många pluspoäng till honom.
    Tack för en mycket god affär, Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Niclas J sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-04-25

Kikås
    Vi har sålt en villa i Kikås, Mölndal och Martin har varit sakkunning, trevlig, rolig och alltid gått och få tag på vid frågor runt försäljning, visning etc.

spontant tycker jag det är dyrt med mäklare men Martin har gjort ett grymt jobb och det kommer inte kännas så svårt att betala arvodet : ) Läs mer
  • Linda F
    Linda F sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-04-01

Kållered | Livered
    Martin har sålt vårt parhus i Kållered, Mölndals kommun.
    Han har varit snabb och effektiv i sin kommunikation genom hela processen och har underlättat i en svår situation.
    Jag kan varmt rekommendera Martin som mäklare. Läs mer
    2019-04-03 Martin Bengtsson svarar Linda F
    Tack för ditt fina omdöme Linda!

Mvh/Martin B
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Gunvor Asta Viola B sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-03-09

Kållered | Centralt
    Min gamla villa , som jag bott i så länge och haft svårt att skiljas ifrån , är nu såld med hjälp av Martin Bengtsson . Från första stund ingav han förtroende . Han har varit proffsig , engagerad , kunnig och ett stort stöd i en för mej ovan situation . Rekommenderas varmt ! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply