Martin Bengtsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2018-12

Läs vad 25 kunder tycker om Martin Bengtsson

• Linn N köpte sin bostad med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-01-11

Vi har köpt ett fristående hus och är mycket nöjda med mäklarkontakten. Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Annelie Maria Elisabeth A sålde sin bostad med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-11-21

Kompetent, tillgänglig , alltid tillhands för frågor Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Susanne D sålde sin bostad med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-11-06

Försäljning av parhus. Fick rekommendation av våran bankkvinna som vi har som premiumkund. Vi kontaktade MB för en genomgång av vad vi skulle sälja och vad vi väntade oss av MB. Allt gick snabbt med att ta bilder och bokning av annons, besiktning mm. MB har varit utmärkt bra som mäklare och man känner ett väldigt bra förtroden som kund att ha haft han som mäklare. Läs mer
    2018-11-08 Martin Bengtsson svarar Susanne D
    Tack Susanne! Jag önskar er all lycka i ert nya boende!
    Vi ses snart vid grillen =D

/Martin B
  • George C skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-10-31

Gäller en försäljning av fastighet efter min fars bortgång.

Från första initiala kontakten med Martin så har det varit ett fint, vänligt och positivt bemötande. Martin har mycket bra kunskaper och har tryggt lotsat mig och min bror i hela processen med försäljningen.

Kontinuerlig avstämning har hållts per telefon, mail och sms. Allt fås med.
    Avtal och kontraktsskrivning bryts ned och förklaras enkelt av Martin.
    Bra annonsering och mycket fina bilder togs på huset.

Tydlighet, enkelhet, bra energi och driv är några av Martin's fina egenskaper. Martin's personliga engagemang och att jag/vi upplever att han bryr sig känns bra, viktigt och är avgörande för att komma framåt i processen. Vi har haft en mycket bra relation på hela resan från start till mål. Ett stort Tack ! Läs mer
  • Martin K
    Martin K skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-10-31

Jag har sålt min fars villa och det har Martin Bengtsson hjälpt till med. Martin har haft ett proffsigt bemötande från dag 1. Jag hade stora förväntningar på försäljningen, marknadsföringen med annonsen och självklart på Martin. Dem förväntningarna levde Martin upp till på ett väldigt bra sätt. Andra gången då jag träffade Martin så var det foto av fastigheten och hans engagemang ihop med tjejen som fotade var riktigt bra. Förväntningarna infriades då vi fick en engagerad säljare som visade upp fastigheten på flera visningar och vi fick dem pengarna som vi ville ha för fastigheten. Riktigt bra helt enkelt... Läs mer
  • David skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-10-09

Vi är nöjda med både slutpriset och Martin som mäklare. Martin är förtroendeingivande, tillgänglig, professionell och vi kände oss i trygga händer under hela processen.

Vi kan starkt rekommendera Martin! Läs mer
  • Lars-Olof S
    Lars-Olof S sålde sin bostad med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-10-03

Från första mötet med Martin till hela genomförandet att sälja vår villa har Martin utfört uppdraget som han beskrev vid första mötet helt enligt planen med stort engagemang och glädje att hjälpa oss med försäljningen. Så vi rekommenderar varmt Martin att ta hand om er försäljning. Läs mer
    2018-10-31 Martin Bengtsson svarar Lars-Olof S
    Tack för det fina omdömet! Jag önskar er lycka till med ert nya boende!
    /Martin
  • John Karl Göran l
    John Karl Göran l köpte sin bostad med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-09-27

Köpt en bostadsrätt. Jag kunde själv inte närvara utan representerades på plats av familjemedlemar.
    Vi upplevde alla att Martin gjorde ett bra och engagerat jobb.
    Snabba och konkreta svar på mina mail. Direktkontakten med mina befullmäktigade ombud fungerade utmärkt och utan dröjsmål.
    Hela affären gick smidigt i lås.
    Jag rekommenderar gärna Martin Bengtsson.
    Tack Martin! Läs mer
  • Karin K skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-09-26

Sålde mitt föräldrahem med hjälp av Martin. Tydlig och bra kommunikation hela vägen. Upplevde att rådgivningen var bra och att resultatet var ungefär vad som angetts i början av sammarbetet. En budgivning har aldrig några garantier, men affären var smidig. Läs mer
    2018-10-01 Martin Bengtsson svarar Karin K
    Tack för ett gott samarbete!
    Mvh/Martin
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Kristina S köpte sin bostad med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-09-20

Köpt! Martin är proffsig och kompetent! Läs mer