Martin Bengtsson
en del av Fastighetsbyrån Mölndal

Gamla Kungsbackavägen 15
431 61 Mölndal — Visa karta

Vad tror Martin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 23 kunder tycker om Martin Bengtsson

• Susanne D skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Försäljning av parhus. Fick rekommendation av våran bankkvinna som vi har som premiumkund. Vi kontaktade MB för en genomgång av vad vi skulle sälja och vad vi väntade oss av MB. Allt gick snabbt med att ta bilder och bokning av annons, besiktning mm. MB har varit utmärkt bra som mäklare och man känner ett väldigt bra förtroden som kund att ha haft han som mäklare. Läs mer
    2018-11-08 Martin Bengtsson svarar Susanne D
    Tack Susanne! Jag önskar er all lycka i ert nya boende!
    Vi ses snart vid grillen =D

/Martin B
  • George C skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Gäller en försäljning av fastighet efter min fars bortgång.

Från första initiala kontakten med Martin så har det varit ett fint, vänligt och positivt bemötande. Martin har mycket bra kunskaper och har tryggt lotsat mig och min bror i hela processen med försäljningen.

Kontinuerlig avstämning har hållts per telefon, mail och sms. Allt fås med.
    Avtal och kontraktsskrivning bryts ned och förklaras enkelt av Martin.
    Bra annonsering och mycket fina bilder togs på huset.

Tydlighet, enkelhet, bra energi och driv är några av Martin's fina egenskaper. Martin's personliga engagemang och att jag/vi upplever att han bryr sig känns bra, viktigt och är avgörande för att komma framåt i processen. Vi har haft en mycket bra relation på hela resan från start till mål. Ett stort Tack ! Läs mer
  • Martin K
    Martin K skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag har sålt min fars villa och det har Martin Bengtsson hjälpt till med. Martin har haft ett proffsigt bemötande från dag 1. Jag hade stora förväntningar på försäljningen, marknadsföringen med annonsen och självklart på Martin. Dem förväntningarna levde Martin upp till på ett väldigt bra sätt. Andra gången då jag träffade Martin så var det foto av fastigheten och hans engagemang ihop med tjejen som fotade var riktigt bra. Förväntningarna infriades då vi fick en engagerad säljare som visade upp fastigheten på flera visningar och vi fick dem pengarna som vi ville ha för fastigheten. Riktigt bra helt enkelt... Läs mer
  • David skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi är nöjda med både slutpriset och Martin som mäklare. Martin är förtroendeingivande, tillgänglig, professionell och vi kände oss i trygga händer under hela processen.

Vi kan starkt rekommendera Martin! Läs mer
  • Lars-Olof S
    Lars-Olof S skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Från första mötet med Martin till hela genomförandet att sälja vår villa har Martin utfört uppdraget som han beskrev vid första mötet helt enligt planen med stort engagemang och glädje att hjälpa oss med försäljningen. Så vi rekommenderar varmt Martin att ta hand om er försäljning. Läs mer
    2018-10-31 Martin Bengtsson svarar Lars-Olof S
    Tack för det fina omdömet! Jag önskar er lycka till med ert nya boende!
  • John Karl Göran l
    John Karl Göran l skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpt en bostadsrätt. Jag kunde själv inte närvara utan representerades på plats av familjemedlemar.
    Vi upplevde alla att Martin gjorde ett bra och engagerat jobb.
    Snabba och konkreta svar på mina mail. Direktkontakten med mina befullmäktigade ombud fungerade utmärkt och utan dröjsmål.
    Hela affären gick smidigt i lås.
    Jag rekommenderar gärna Martin Bengtsson.
    Tack Martin! Läs mer
  • Karin K skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålde mitt föräldrahem med hjälp av Martin. Tydlig och bra kommunikation hela vägen. Upplevde att rådgivningen var bra och att resultatet var ungefär vad som angetts i början av sammarbetet. En budgivning har aldrig några garantier, men affären var smidig. Läs mer
    2018-10-01 Martin Bengtsson svarar Karin K
    Tack för ett gott samarbete!
    Mvh/Martin
  • Kristina S skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpt! Martin är proffsig och kompetent! Läs mer
  • Gabriella V skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpt hus och blivit väl professionellt bemött från första samtalet med Martin.
    Mycket nöjd enligt mina förväntningar. Läs mer
    2018-09-24 Martin Bengtsson svarar Gabriella V
    Va kul att höra! Önskar er nyblivna familj all lycka!
  • Jonatan M skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag blev bemöt mycket trevligt och välkomnade! Va lätt att prata med och hade svar på nästan alla frågor man hade om fastigheten. Läs mer
  • Henrik M skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Som villaköpare upplevde vi Martin som väldigt mån om att göra båda parter nöjda. Alltid trevlig och tydlig i sin kommunikation och han såg till att vi fick svar på de frågor vi hade. Läs mer
  • Tommy D
    Tommy D skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Med hjälp av Martin har vi sålt vårt parhus långt innan planerad visning.
    Våra förväntningar både på försäljningen och den mäklare vi ville ha har i båda avseenden överträffat vår förväntan.
    Vid första mötet lyssnade Martin in vår beskrivning av vårt hus och de önskemål vi hade. Martin har under hela resan, även om den blev mycket kortare än förutsett, visat en stor dynamik och anpassningsförmåga som gjort att hela försäljningen gick väldigt smidigt. Läs mer
    2018-09-17 Martin Bengtsson svarar Tommy D
    Stort tack Tommy! Det har varit ett sant nöje från dag ett!
    Jag hoppas att ni kommer att trivas som fiskar i vattnet i er nya bostad.
  • Lisbeth W
    Lisbeth W skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi är mycket nöjda med det arbete han lagt ner på försäljning av vår villa. Han har visat ett stort engagemang, alltid funnits till hands, kontinuerligt hållit oss informerade samt visat en utmärkt förhandlingsförmåga.
    Lisbeth och Yngve Läs mer
    2018-09-12 Martin Bengtsson svarar Lisbeth W
    Tack så hjärtligt för de fina orden, det har varit ett nöje!
  • Dzenta M skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi har köpt ett kedjehus där Martin varit mäklare. Vi mötes av en trevlig och god bemötande och en kunnig och engagerad mäklare som var lätt tillgänglig, flexibel och snabb att besvara alla frågor som vi hade vid de olika tillfällen vi har kontaktat honom.
    Vi kände oss trygga och nöjda under hela processen och kan varmt rekommenderar Martin för andra!
    DzM och SM Läs mer
    2018-08-09 Martin Bengtsson svarar Dzenta M
    Hej!
    Kul att ni känner så och tack för de fina orden! Jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • Jenny H skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpy Lägenhet 66kvm

Vänligt och effektivt bemötandet. Marin såg till att allt gick smidig och hanterades snabbt ock korekt. Inget var svårt att lösa. Skulle varmt rekommendera honnom. Läs mer
    2018-08-08 Martin Bengtsson svarar Jenny H
    Tack Jenny! Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad!
  • Deni S skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi har köpt en villa där Martin varit mäklare. Martin har både uppvisat en köparperspektiv liksom ett säljarperspektiv. Vi har känt oss trygga med Martin som mäklare. Martin är flexibel och snabb att besvara alla möjliga frågor. Dagen vi säljer vår bostad är Martin garanterat vår mäklare. Vi kan varmt rekommenderar Martin!

Med vänlig hälsning, Kristina och Deni Läs mer
  • Dennis V skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Martin sålde vår villa i Lindome på en mycket kort tid, proffsigt bemötande, vi ville ha en mäklare som var på "hugget" och det fick vi verkligen. Läs mer
    2018-08-08 Martin Bengtsson svarar Dennis V
    Tack Dennis för de fina orden och för ett gott samarbete!
  • Andrea S skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi köpte hus av Martin nyligen. Han tog sig tid att informera och svara på frågor under visningen och visade även intresse för att göra det. (till skillnad från många andra) Jag upplever att han under pågående process är tillgänglig och lyhörd. Vi har inget att anmärka på. Läs mer
  • Peter S skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt en bostad i Lindome och är som helhet nöjd med mäklaren. Kan renomendera Martin åt andra säljare. Läs mer
    2018-07-19 Martin Bengtsson svarar Peter S
    Tack för ett gott samarbete och lycka till med ert nya boende!
  • Susanne O skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt bostadsrätt i Mölndal.
    Kanon bra bemötande och stort förtroende för Martin.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Johanna P skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålde en bostadsrätt, 3a på 78 kvm.

Snabba och tydliga svar när man hade frågor. Lyssnade på ens krav och behov.

Hela försäljningen och processen gick bra och smidigt.

Kan absolut använda mig av samma mäklare vid nästa försäljning.

Nöjd med allt. Läs mer
  • Johan L skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Martin sålde vårt hus och vi blev bemötta väldigt professionellt och Martin var väldigt delaktig och engagerad genom hela försäljningen som också gav försäljningsrekord i området. Överträffade alla förväntningar och vi rekommenderar varmt Martin till andra som önskar en bra försäljning. Läs mer
  • Ulf B skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Fick all hjälp jag behövde av Martin Läs mer