Martin Bengtsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 62 Läs vad Martin Bengtsson

• Kenth Sture H sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-30

Lindome | Dvärred
    Ett hus nära skogen. Mäklaren är bra och trevlig. . Det är lite jobbigt vi trodde det skulle säljas fortare! Läs mer
  • Annette H köpte sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-01

Lindome | Kyrkängen
    Köpt ett radhus genom Martin.
    Han lyssnade på våra önskemål och fick oss trygga igenom hela processen. Lyhörd driven och trygg mäklare rekommenderar varmt Martin! Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Marit A sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-02-28

Lindome | Hällesåker
    Hej, har sålt en villa. Jag va verkligen nöjd med min mäklare. Han var väldigt driven och höll mig informerad hela tiden så att jag visste vad som hände. Han var helt enkelt ” grym” Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Robin H köpte sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-02-28

Lindome | Kyrkängen
    Köpte ett radhus som Martin sålde. Hela försäljningen/köpet har varit proffsigt, noggrant och hjärtligt från Martins sida.

Under hela processen har Martin alltid varit lätt att få tag på.

Den dagen vi säljer för ny bostad skulle jag inte tveka på att anlita Martin.

10 av 10 Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Gordana R köpte sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-02-02

Lindome | Hällesås
    Kunnig och duktig. Professionell och väldigt trevlig. Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Christoffer H köpte sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-02-01

Lindome | Hällesås
    Köpte fastighet med Martin som mäklare. Han gav ett seriöst och kunnigt bemötande samtidigt som han var personlig och lyhörd. Tillgänglig och hjälpsamma på alla sätt. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Ann-sofie Doris Lovisa R sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-01-27

Lindome | Fågelsten
    Sålt villa. Trevligt bemötande. Lyhörd. Lätt att få tag på. Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Maria C köpte sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-01-20

Lindome | Tåbro
    Jag har köpt ett radhus.
    Hela köpet har gått otroligt snabbt och smidigt. Från första kontakt till färdig affär. Aldrig några frågetecken, raka, snabba svar och ett vänligt bemötande! Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Mathias S sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-01-09

Kållered
    Vi sålde vårat radhus på 109kvm.
    Martin var tydlig, rak och härlig!

Inget ont att säga, vi är jätte nöjda att vi fick ha Martin som våran mäklare. Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Ida E köpte sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-12-23

Kållered | Livered
    Köpt ett radhus.
    Bra bemötande och snabba svar på mina funderingar. Han var behjälplig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply