Läs vad 71 Läs vad Martin Bengtsson

• 2020-12-03
    Vårt radhusköp gick smidigt. Inga problem.
    Mattias H
    • 118.0 m²
    • Lindhaga
  • 2020-11-09
    Andra gången vi säljer med Martin och inte sista.

Sålde våran villa till rekordpris.

Grymt duktig/trevlig mäklare som är lyhörd och jobbar stenhårt efter säljarens mål.
    Kan varmt rekommendera Martin.
    Lars Marcus Wiking H
    • 96.0 m²
  • 2020-11-06
    Ärlig, hjälpsam och gillar att förmedla rätt hus till till rätt familj. Vi och se små barnen är supernöjda över villan vi köpte!
    Peter J
    • 140.0 m²
    • Lindome | Valås
  • 2020-09-04
    Lösningsorienterad, kunnig och trevlig.

Rekommenderas starkt av oss.

Med vänlig hälsning
    Alexander & Pia
    Alexander K
    • 95.0 m²
    • Åby
  • 2020-08-24
    Bra organiserat, kunde svara våran frågor. Sales minded and customer minded too.
    Marcela R
    • 98.0 m²
  • 2020-07-05
    Sålde vårt radhus med mäklaren Martin Bengtsson på Fastighetsbyrån Mölndal. Bästa mäklaren vi haft. Mycket bra återkopplingar och vägledning genom hela försäljningsprocessen. Vi var ute efter en snabb försäljning, vilket Martin hjälpte oss med på bästa tänkbara sätt.
    Klas Fredrik D
    • 117.0 m²
    • Lindome | Annestorp
  • 2020-06-22
    Vi har sålt ett parhus i Lindome juni 2020.

Martin har alltid ett trevligt bemötande, både när vi tittat på objekt som han har visat och när han sedan sålde vårt hus. Martin är lätt att få tag på per telefon, samt återkopplar och agerar snabbt på frågor som uppkommer, oftast inom ett par timmar. Martin är mån om att både säljare och köpare har korrekt information och förstår de olika stegen i försäljningen. Han gav bra råd i fördelar och nackdelar när vi fick in bud i sista minuten, vilket var en oväntad situation för oss som säljare.
    Vi är nöjda med Martin Bengtsson som mäklare.
    Linda S
    • 98.0 m²
  • 2020-05-27
    Proffsig och trevlig. Kändes som om han vet vad han pratar om. Guidade oss genom en köp/sälj process av en villa. Förklarade tydligt vad alla papper innebar.
    Bra upplevelse!
    Maria N
    • 90.0 m²
    • Enerbacken
  • 2020-05-04
    Köpt ett parhus av Martin. Martin är en väldigt bra person att ha att göra med. Han var lätt att nå och alltid väldigt trevlig och lugn.
    Susanne L
    • 92.0 m²
  • 2020-03-30
    Ett hus nära skogen. Mäklaren är bra och trevlig. . Det är lite jobbigt vi trodde det skulle säljas fortare!
    Kenth Sture H
    • 173.0 m²
    • Lindome | Dvärred
    sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte