Martin Bengtsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-04

Läs vad 31 Läs vad Martin Bengtsson

• Niclas J sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-04-25

Kikås
    Vi har sålt en villa i Kikås, Mölndal och Martin har varit sakkunning, trevlig, rolig och alltid gått och få tag på vid frågor runt försäljning, visning etc.

spontant tycker jag det är dyrt med mäklare men Martin har gjort ett grymt jobb och det kommer inte kännas så svårt att betala arvodet : ) Läs mer
  • Linda F
    Linda F sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-04-01

Kållered | Livered
    Martin har sålt vårt parhus i Kållered, Mölndals kommun.
    Han har varit snabb och effektiv i sin kommunikation genom hela processen och har underlättat i en svår situation.
    Jag kan varmt rekommendera Martin som mäklare. Läs mer
    2019-04-03 Martin Bengtsson svarar Linda F
    Tack för ditt fina omdöme Linda!

Martin Bengtsson gillar detta
  • Gunvor Asta Viola B sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-03-09

Kållered | Centralt
    Min gamla villa , som jag bott i så länge och haft svårt att skiljas ifrån , är nu såld med hjälp av Martin Bengtsson . Från första stund ingav han förtroende . Han har varit proffsig , engagerad , kunnig och ett stort stöd i en för mej ovan situation . Rekommenderas varmt ! Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Hannah Maija R sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-02-24

Eklanda
    Martin hjälpte oss sälja vårt hus och vi kunde inte varit mer nöjda. Martin är professionell, inlyssnande och tillmötesgående. Vi kände oss väldigt trygga genom hela processen och är så glada att vi valde just Martin som mäklare. Läs mer
    2019-02-26 Martin Bengtsson svarar Hannah Maija R
    Tack själv Hannah för ett gott samarbete!
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Jan Evert L sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-02-21

Brännås
    martin har skött sig bra väldigt trevligt bemötande han har levt upp till våra förväntningar Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Marcus R sålde sitt hus med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-02-17

Eklanda
    Vi sålde vårt radhus i Eklanda i Mölndal. Vi träffade Martin samt ytterligare ett par mäklare till, men valet blev enkelt. Martin gjorde ett väldigt gott intryck och det visade sig vara rätt känsla. Allt var upp till eller över förväntan genom hela affären. Martin var alltid tillgänglig för frågor och tankar. Duktig förhandlare vilket gjorde att vi kände oss väldigt nöjda med insatsen. Vi kan varmt rekommendera Martin vidare om ni ska sälja er bostad! Läs mer
    2019-02-22 Martin Bengtsson svarar Marcus R
    Tack för de fina orden! Det har varit en väldigt trevlig upplevelse att få samarbeta med er. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i er nya bostad.
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Linn N köpte sin bostad med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-01-11

Vi har köpt ett fristående hus och är mycket nöjda med mäklarkontakten. Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Annelie Maria Elisabeth A sålde sin bostad med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-11-21

Kompetent, tillgänglig , alltid tillhands för frågor Läs mer
    Martin Bengtsson gillar detta
  • Susanne D sålde sin bostad med hjälp av Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-11-06

Försäljning av parhus. Fick rekommendation av våran bankkvinna som vi har som premiumkund. Vi kontaktade MB för en genomgång av vad vi skulle sälja och vad vi väntade oss av MB. Allt gick snabbt med att ta bilder och bokning av annons, besiktning mm. MB har varit utmärkt bra som mäklare och man känner ett väldigt bra förtroden som kund att ha haft han som mäklare. Läs mer
    2018-11-08 Martin Bengtsson svarar Susanne D
    Tack Susanne! Jag önskar er all lycka i ert nya boende!
    Vi ses snart vid grillen =D

/Martin B
  • George C skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-10-31

Gäller en försäljning av fastighet efter min fars bortgång.

Från första initiala kontakten med Martin så har det varit ett fint, vänligt och positivt bemötande. Martin har mycket bra kunskaper och har tryggt lotsat mig och min bror i hela processen med försäljningen.

Kontinuerlig avstämning har hållts per telefon, mail och sms. Allt fås med.
    Avtal och kontraktsskrivning bryts ned och förklaras enkelt av Martin.
    Bra annonsering och mycket fina bilder togs på huset.

Tydlighet, enkelhet, bra energi och driv är några av Martin's fina egenskaper. Martin's personliga engagemang och att jag/vi upplever att han bryr sig känns bra, viktigt och är avgörande för att komma framåt i processen. Vi har haft en mycket bra relation på hela resan från start till mål. Ett stort Tack ! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply