Martin Sigvardsson

Martin Sigvardsson

Martin Sigvardsson är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

Martin Sigvardsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-04. Martin Sigvardsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 136 omdömen med ett betyg på 4.7. Martin Sigvardsson har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

136 omdömen om Martin Sigvardsson

Sedan starten hos Reco 2014
Joacim K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Jungfruplatsen

Kunnig, coachande och tydlig. En stadig hand genom både köp- och säljprocess.

Magdalena B
Bifrost

Jag tycker att Martin är proff i sitt yrke samt som glömmer aldrig att bli mänskligt! Han är toppen mäklare!

Rickard J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Jungfruplatsen

Trevlig och tillmötesgående mäklare som bryr sig om köpare och säljare.

Svar från Martin Sigvardsson

Hoppas att du kommer trivas bra i din blivande bostad. Vi ses!

Eva-Lena H
Centrala Mölndal

Martin har varit en fantastisk mäklare under försäljningen av min bostad. Han är inte bara proffsig utan enormt trevlig också. Rekommenderas å det varmaste!

Svar från Martin Sigvardsson

Åhh var roligt att höra! Varmt tack för detta! Hoppas att ni kommer trivas på bästa sätt i ert nya gemensamma hem! Vi hörs och ses!

Ataç D
Stallbacken

Jätte nöjda med Martin. Kände oss trygg och säker med honom från start till slut.

Svar från Martin Sigvardsson

Tack, det en trevlig läsning! Kommer bli superbra med ert nya hem! Vi ses på tillträdet.

Tobias S
Stallbacken

Bra mäklare som är snabb på återkoppling och noggrann med de viktiga detaljerna. Supernöjd!

Svar från Martin Sigvardsson

Det var underbar läsning. Stort tack Tobias! Övertygad om att du kommer trivas super i din nya lägenhet! Snart är det tillträde. Vi ses då! /Martin

Catarina L
Stallbacken

Väldigt nöjd, har varit både köpare och säljare. Proffsig med snabb återkoppling och engagemang. Rekommenderas varmt.

Svar från Martin Sigvardsson

Stort tack för dessa värmande ord. Hoppas att dottern kommer trivas i sin nya bostad. Vi ses på tillträdet.

Daniel E
Kållered | Tulebo

Trevligt bemötande. Smidig snabb affär.

Tobias S
Bifrost

Martin är en trevlig och enkel att göra med man. Mina förväntningar kring hur en mäklare skall vara är kunnig, insatt i objekten samt kunna ta han om sina klienter. Martin lever upp till detta och jag skulle rekommendera honom för framtida objekt.

Bahar S
Bifrost

Först och främst tyckte vi att Martin är väldigt trevlig. Han kom på besök för att ska gå genom säljprocessen.Han förklarade väldigt tydligt och hjälpte oss hela vägen till försäljningen och vi fick bra råd och tips från honom med! Vi kände att vi kunde ringa och prata med honom när vi kände det! Vi är faktiskt väldigt nöjd med honom!