Oscar Warneflo

Oscar Warneflo

Oscar Warneflo är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

Oscar Warneflo har varit registrerad mäklare sedan 2019-03. Oscar Warneflo har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.9. Oscar Warneflo har haft 27 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 34 Läs vad Oscar Warneflo

• köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2022-11-27 Verifierad kund
    Jag var med på två visningar, dock ej vid kontraktsskrivning. Oscar hade ett bra bemötande. Han gav ett mycket kompetent intryck, hade svar på alla frågor och var mycket trevlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Kvarnbyvallen
    2022-11-25 Verifierad kund
    Oscar fick med stor skicklighet nyligen 23/11 - 22, min lägenhet såld trots en mycket instabil marknad. Jag ville ha en pålitlig, kunnig, ambitiös, trevlig, tillmötesgående och mycket effektiv mäklare. Det fick jag och mer därtill.

Från start var han driven, tydlig, professionell och väldigt anpassningsbar. Jag upplevde att han gjorde det han kunde, för att just min lägenhet skulle säljas till ett så högt pris som möjligt.

Han målade upp en realistisk bild av hur marknaden såg ut och vilka förväntningar jag kunde ha på försäljningen. Han återkopplade snabbt på sms/mail och informerade mig både innan och efter varje delmoment i processen, vilket kändes tryggt.

Han vägledde med stadig men mjuk hand rakt igenom hela processen i både stort och smått. Han är uthållig och driven utan att vara pushig. Jag kan varmt rekommendera Oscar, som enligt mig är den bästa mäklaren i Mölndals kommun.

//Sofhia Björklund
    2022-11-25 Verifierad kund
    Oscar var trevlig och visade lägenheten på ett bra sätt och gick igenom affären noggrant.
    2022-11-24 Verifierad kund
    Oscar höll kontakt med mig ofta, meddelade hur försäljningen fortskred.
    Trevligt bemötande🌹
    2022-11-24 Verifierad kund
    Topp, engagerad, bra lokalkännedom, flexibel.
    • Åby
    2022-11-08 Verifierad kund
    Jättetrevlig mäklare väldigt hjälpsam och hade alltid svar på våra frågor.
    2022-10-25 Verifierad kund
    We had an excellent experience with Oscar, he was very clear with the details. As a foreigner he made all the process so easy and clear for us. They way he described all the aspects of the property was excellent and we had feeling like we knew everything that helped us to take the decision fast. Really appreciate all your efforts. He took some extra efforts to provide some additional support whenever we needed as we don't have an idea about the current process in Sweden. Thank you so much. Really appreciate it.
    2022-10-25 Verifierad kund
    Oscar hjälpte oss att sälja vår lgh när bostadsmarknaden kändes svajig och osäker. Men han ingav trygghet och kompetens samt vägledde oss hela tiden från visning och försäljning. Vi är mycket nöjda med hans hjälp, stöd och vägledning!
    2022-10-23 Verifierad kund
    Oscar was great supportive through out the process. Kudos to him.
    Best, Vipin
    • Enerbacken
    2022-09-27 Verifierad kund
    Proffsigt och personligt bemötande. Fint, och tyvärr lite ovanligt, att möta en person och inte bara en mäklare/säljare. Oscar var lyhörd samt inlyssnande och gav utmärkt service även till mig som köpare.