Oscar Warneflo

Oscar Warneflo

Oscar Warneflo är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

Oscar Warneflo har varit registrerad mäklare sedan 2019-03. Oscar Warneflo har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.9. Oscar Warneflo har haft 4 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 7 Läs vad Oscar Warneflo

• köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Centralt
    2021-10-05
    Mäklaren var öppen, artig och vänlig i sitt bemötande. Han ordnade så jag fick komma på förhandsvisning och var behjälplig i alla frågor jag hade om bostaden. Han återkom snabbt då jag ställde en fråga via mail och sms och var mycket tydlig med information vid kontraktsskrivningen. Jag har enbart positiva saker att säga om Oscar i sin yrkesroll.
    2021-09-19
    Proffsigt bemötande både på visning och under den fortsatta processen. Jag känner förtroende för att Oskar velat hjälpa både oss som köpare och säljarna till en så bra och smidig affär som möjligt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2021-09-19
    Oscar listened carefully to our needs and expectations and did a great job selling our apartment in record time! We recommend his without second thoughts!
    2021-09-18
    Lyhörd och tillgänglig. Tydlig och hjälpte oss bra med våra funderingar som förstagångsköpare
    • Bosgården
    2021-09-16
    Väldigt bra upplevelse med Oscar som mäklare. Var väldigt bemötande, vilket var väldigt värdefullt för mig som sålde för första gången. Svarade tålmodigt och tydligt på alla mina frågor - om såväl försäljningsprocessen som allmänna frågor kring köp av bostad och bostadsmarknaden. Var professionell, tillmötesgående och arbetade effektivt under hela processen.
    • Bosgården
    2021-09-16
    Höll ständig kontakt under köpprocessen👍
    • Åby
    2021-08-31
    Mycket bra utfört arbetet av Oscar