Peter Carlevi
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-04

Läs vad 27 Läs vad Peter Carlevi

• Rita D sålde sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-16

Balltorp
    Peter har varit mycket hjälpsam och trevlig när jag har sålt min villa.Han har alltid svarat snabbt när jag har haft frågor och hört av sig till mig med jämna mellanrum. Läs mer
    2019-05-17 Peter C svarar Rita D
    Hej Rita! Kul att du är nöjd och har uppskattat återkopplingarna. Håller tummarna för att du får det kanon i ditt nya fina boende och att du kommer trivas på nya jobbet.
  • Monica G sålde sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-04-02

Lindome
    Jag har sålt ett radhus med mycket god hjälp av Peter. Han var saklig, lugn och empatisk. Förväntningarna stämde och jag är mycket nöjd med hans arbete. Läs mer
    2019-04-05 Peter C svarar Monica G
    Hej Monica! Härligt att du är nöjd, det gör mig glad! Tror och hoppas att det blir kanon för dig på det nya stället med närheten till barnbarnen.
  • Christer A
    Christer A sålde sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-03-20

Krokslätt
    Har sålt en mindre villa i Krokslätt / Mölndal
    Han gav mig ett antal goda råd om förberedelser av bostaden innan fotografering och visning. Det är mycket viktigt att detta blir perfekt för att nå ut till tilltänkta köpare.
    Han var trevlig och effektiv, så jag är mycket nöjd.
    Han rekommenderade ett lämpligt utgångspris, som visade sig vara bra.
    Efter första visningen ramlade ett stort antal bud in,
    Det är avgörande hur mäklaren handhaver en bostadsförsäljning, för att få ett snabb affär med rätt pris, vilket Peter har lyckats med. Läs mer
    2019-04-01 Peter C svarar Christer A
    Tackar för det fina omdömet och ett gott samarbete! Det känns kanonbra att du är nöjd!
    Peter C gillar detta
  • Ewa L köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-02-11

Kungsbacka
    Vi har köpt en lägenhet på Turkosvägen i Kungsbacka.
    Peter mötte oss på ett korrekt sätt.
    Ja han levde upp till våra förväntningar.
    Vi tycker totalt att Peter var en bra mäklare. Läs mer
    2019-04-01 Peter C svarar Ewa L
    Hej Ewa, tack för fint omdöme! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten.
  • Johan H
    Johan H sålde sin bostad med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-12-14

Jag fick sålt mitt radhus i Lindome med hjälp av Peter Carlevi.
    Peter är en mycket duktig och ärlig mäklare som inte svävar ut i fantasier om försäljningspris.
    Han är en seriös och jordnära person med ett fantastisk bemötande.
    Stark rekommendation!!! Läs mer
    2019-04-01 Peter C svarar Johan H
    Tackar för det Johan, vi jobbade bra tillsammans! Hoppas ni kommer trivas bra på nya stället.
    Peter C gillar detta
  • Carina H sålde sin bostad med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-12-04

Sålde ett radhus. Peter skötte allt på bästa sätt. Läs mer
    2019-04-01 Peter C svarar Carina H
    Tack så mycket Carina, tror och hoppas att det kommer bli kanonbra för er med ert nya boende!
    Peter C gillar detta
  • Nina S sålde sin bostad med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-09-19

Sålt en villa genom Peter o vi är helt nöjda med allt han har gjort Läs mer
  • Ida L sålde sin bostad med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-09-18

Vi sålde en villa. Mäklaren var hjälpsam och trevlig. Hen levde upp till våra förväntningar. Upplevelsen var överlag bra. Läs mer
  • Lena L sålde sin bostad med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-09-18

Sålde en fritidsfastughet med inte ”bästa” läget och inte i bästa skick. Peter gjorde ett fantastiskt bra jobb ! Slutpriset blev +400.000 :-). Tack vare Peters proffesionella arbete kände både jag och köparen oss mycket nöjda. Peter har alltid snabba återkopplingar och jag fick ett stort förtroende för honom. Vill ge honom de allra bästa rekommendationer ! Mvh Lena Larsson Läs mer
  • Mariana M köpte sin bostad med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-09-16

Jag har köpt en villa.
    Peter var mycket proffsig och till stort hjälp under hela köpprocesen.
    Han levde upp till mina förväntningar! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply