Peter Carlevi
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10

Läs vad 40 Läs vad Peter Carlevi

• Lena W sålde sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-10-23

Kållered
    Jag har sålt mitt hus med Peter Carlevis hjälp. Allting fungerade mycket bra, jag fick hela tiden information om vad som hände och Peter visade stort engagemang och skicklighet. Läs mer
  • Johan O köpte sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-10-23

Solängen
    Återkopplar snabbt och lämnar tydliga besked. Sköter det hela mycket proffsigt! Läs mer
    2019-10-23 Peter C svarar Johan O
    Hej Johan! Kul att ni uppskattade kontakten under processen. Hoppas att ni kommer trivas förträffligt och ta väl hand om grodan.
  • Greger K
    Greger K sålde sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-10-21

Solängen
    Vi har sålt vår villa i Mölndal. Peter gjorde en fantastisk insats med både snabb och effektiv respons på alla våra frågor och funderingar. Han lotsade oss genom hela försäljningen på bästa tänkbara sätt. Läs mer
    2019-10-22 Peter C svarar Greger K
    Hej Greger, Tack för det fina omdömet! Hoppas ni kommer trivas förträffligt i ert nya boende, vi ses när det är dags för deklarationen.
  • Shole S köpte sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-10-13

Rävekärr
    Mycket missnöjda med husköpet av Peter då vi känner oss lurade då han hittade på budgivare som han inte kunde presentera i budlistan så vi blev lurade på att lägga ett högre bud på 135000 kr, samt att han sålde fastigheten för ett dödsbo utan att det fanns fullmakter vilket man inte kan göra om man följer lagen. Oseriöst agerande från början till slut där mäklaren var vän med säljaren sen tidigare. Läs mer
    2019-10-18 Peter C svarar Shole S
    Hej! Det är jättetråkigt att du är missnöjd men jag delar inte bilden att ni blivit lurade i samband med budgivningen. Jag beklagar dock att det blivit vissa andra problem i samband med affären, vilket vi ansträngt oss för att lösa.
  • Emanuel R köpte en tomt med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-09-30

Kungsbacka
    Köpte en tomt.
    Peter var enkel att få tag i och svarade gärna på frågor. Läs mer
    2019-10-01 Peter C svarar Emanuel R
    Hej Emanuel, Ska bli kul att se hur du får till tomten när du fått dit dina stenblock!
  • Björn C sålde sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-09-26

Lindome | Fågelsten
    Hej,
    Vi sålde en villa i Lindome. Peter har haft en bekväm och trygg tonträff i mötet med oss som säljare. Han kändes väl påläst om marknadsläget och lyssnade på våra synpunkter och önskemål.

Hälsningar Björn C Läs mer
    2019-10-01 Peter C svarar Björn C
    Hej,

Vad bra att ni är nöjda med kommunikationen, jag tycker vi hade ett bra samarbete!
  • Anita Nörgaard A sålde sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-09-22

Kållered
    Sålt våran hus. Trevlig och bra bemötande Läs mer
    2019-09-25 Peter C svarar Anita Nörgaard A
    Dito! Det kommer bli kanon för er med ert nya boende!
  • Gabriel S sålde en tomt med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-09-20

Kungsbacka
    Peter är en kanonkille, lättsam, hjälpsam, förstående och gör verkligen ALLT för att du som kund skall vara nöjd.
    Har haft förmånen att ha Peter Carlevi som mäklare vid ett flertal tillfällen. Och jag kan varmt rekomendera honom till andra säljare/köpare. Läs mer
    2019-09-25 Peter C svarar Gabriel S
    Tackar för det Gabriel, hoppas vi kommer göra fler affärer framöver!
  • Carl H köpte sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-06-26

Krokslätt
    Kunnig.
    Trevligt bemötande mot mig som husköpare. Läs mer
    2019-06-26 Peter C svarar Carl H
    Hej Carl, Hoppas du kommer trivas förträffligt! Uppskattar att du gillade bemötandet.
  • Rolf H köpte sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-06-14

Lindome
    Professionellt hanterat från början till slut. Kan inget annat än att rekommendera Peters mäklartjänster. Läs mer
    2019-06-17 Peter C svarar Rolf H
    Tackar för det Rolf, hoppas både du och barnen kommer trivas!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply