Peter Carlevi
Aktiv på Reco.se sedan 2016-11-02
2019-08 - 2020-07

Läs vad 48 Läs vad Peter Carlevi

• Haleh M köpte sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-07-03

Krokslätt
    pålitligt, ge snabbt återkoppling, kunnig och mycket trevlig Läs mer
  • Pierre-louis B köpte sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-06-10

Solängen
    Vi köpte vårt hus med Peter. Vi fick bra bemötande på visningen, allt information som vi behövde och svar på alla våra frågor.
    Peter kände objektet och området väldigt bra. Läs mer
  • Alexander P sålde sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-06-08

Centralt
    Sålde hus i Mölndal och Corona pandemin gjorde det till allt annat än en spikrak väg framåt.
    Många extravisningar och mycket engagemang från, Peter.
    Alltid tillgänglig, flexibel och höll mig kontinuerligt informerad.
    Professionell, ärlig och arbetar hårt.

Varm rekommendation! Läs mer
  • lars b sålde sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-04-23

Lindome
    Jag har sålt mitt Radhus och fått lite mindre än mina förväntningar innan försäljningen, men det är ju mitt i Corona krisen så jag är sammantaget nöjd och mäklaren Peter gjorde ett proffsigt intryck och oklanderligt jobb. Det känndes tryckt att sälja genom Peter. Läs mer
  • Margareta N sålde sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-04-06

Lindome | Fagered
    Vi har bara positivt att säga. Trevlig på alla sätt .Vi har sålt en villa.Allt har gått väldigt fort. Läs mer
  • Malin S köpte sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-01-02

Köpt villa. Nöjd med kontakten med mäklaren. Läs mer
    2020-01-02 Peter C svarar Malin S
    Hej, Kul att ni är nöjda med kontakten! Ska bli spännande att följa utvecklingen när ni sätter er egen prägel på boendet.
  • Peter L köpte sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-12-13

Kållered
    Köpt en villa i Kållered. Vi är nöjda med Peter och han har hjälp oss i alla möjliga frågeställningar vi haft. Läs mer
  • Andreas R köpte sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-11-28

Lindome
    Vi köpte vart hus genom Peter. Mycket bra bemötande, alltid trevligt och professionellt kontakt. Tack! Läs mer
    2019-11-29 Peter C svarar Andreas R
    Tack själv Andreas! Hoppas ni kommer trivas och riktigt njuter av den fina trädgården när våren kommer.
  • Lena W sålde sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-10-23

Kållered
    Jag har sålt mitt hus med Peter Carlevis hjälp. Allting fungerade mycket bra, jag fick hela tiden information om vad som hände och Peter visade stort engagemang och skicklighet. Läs mer
    2019-11-18 Peter C svarar Lena W
    Hej Lena, tack för de fina orden! Hoppas både ni och vovven finner er till rätta på nya stället. Vi ses i deklarationstider, ha de gott!
  • Johan O köpte sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-10-23

Solängen
    Återkopplar snabbt och lämnar tydliga besked. Sköter det hela mycket proffsigt! Läs mer
    2019-10-23 Peter C svarar Johan O
    Hej Johan! Kul att ni uppskattade kontakten under processen. Hoppas att ni kommer trivas förträffligt och ta väl hand om grodan.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Mats Johansson