4 rekommendationer

Sofie Johansson
en del av Fastighetsbyrån Mölndal

Gamla Kungsbackavägen 15
431 61 Mölndal — Visa karta

Vad tror Sofie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 4 kunder tycker om Sofie Johansson

• Minna N
    Minna N skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sofie har arbetat proffsigt, snabbt och tålmodigt med vår bostad och hittade två köpare som kunde ge bud tidigare än visningen. Vilket vi i vår sits föredrog och kunde ha tidigare enskilda visningar och därmed fick den såld innan.
    Vi kan starkt rekommendera Sofie för alla som vill sälja sin bostad.
    Förhoppningsvis kommer vi bo i vår köpta nya bostad livet ut, men om vi skulle sälja den skulle vi be Sofie göra detta.
    2017-05-22 Sofie J svarar Minna N
    Tusen tack för de fina orden! Var ett sant nöje att få hjälpa er :) Hoppas att ni kommer stormtrivas i ert nya hus! Kram Sofie
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Affären gick snabbt och smidigt. Vi fick snabba svar så fort det var något vi funderade över.
    2017-05-18 Sofie J svarar Daniel B
    Tusen tack, Daniel! All lycka till med det nya :)
  • Marita W
    Marita W skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi är väldigt nöjda med all hjälp vi fick vid försäljningen. Ett proffsigt och mycket trevligt utfört arbete.
    2017-03-04 Sofie J svarar Marita W
    Tusen tack, Marita! Är tacksam över att ha fått hjälpa er med försäljningen. Sofie
  • Owe W
    Owe W skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sofie uppträdde mycket proffsigt. Upplägget av visningarna var mycket tilltalande. Samtidigt skapade hon en god relation med oss som säljare. Vi kände direkt ett stort förtroende till Sofie som upplevdes ärlig, trevlig och affärsinriktad.
    Andra egenskaper som vi uppskattade var hennes alerta och positiva sätt och att hon alltid höll vad hon lovat. Vi vill därför verkligen ge henne de allra bästa rekommendationer.
    2017-02-07 Sofie J svarar Owe W
    Tusen tack för de fina orden! Ett sant nöje att få hjälpa er! Hoppas ni trivs riktigt gott i er nya bostad och får njuta ordentligt av närheten till havet! Kram Sofie
Charlotte Johansson
Patrik Teply