7 rekommendationer

Sofie Johansson
en del av Fastighetsbyrån Mölndal

Gamla Kungsbackavägen 15
431 61 Mölndal — Visa karta

Vad tror Sofie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 7 kunder tycker om Sofie Johansson

• John D
    John D skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Engagerad och jordnära mäklare.. Läs mer
  • Reine M
    Reine M skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Perfekt o proffsigt bemötande.
    Kände direkt att hon hade rätt kunskap och rutin. Detta visade Sofie hela vägen tills affären var färdig.
    Jag är mycket tacksam o nöjd. Läs mer
    2017-12-18 Sofie J svarar Reine M
    Tackar ödmjukt för detta! Var ett sant nöje att hjälpa med försäljningen. God Jul önskas. Med vänlig hälsning, Sofie
  • Natalie L
    Natalie L skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Satt och väntade på henne i 45min för första inbokade mötet. Verkar inte alls vara intresserad av försäljningen av lägenheten. Fick själv kvällen innan medela mäklaren om tvättstuga, förråd m.m Läs mer
    2017-12-18 Sofie J svarar Natalie L
    Hej Natalie! Ber om ursäkt för de 45 väntande minuterna, helt min miss då jag inte förstått att du ankommit till kontoret.
    Gällande informationen är jag jättetacksam att du skickade den till mig kvällen innan vip-visningen. Hoppas du är nöjd med slutpriset och kommer trivas kanon i ditt nya! Önskar dig en God Jul :) Med vänlig hälsning, Sofie
  • Minna N
    Minna N skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sofie har arbetat proffsigt, snabbt och tålmodigt med vår bostad och hittade två köpare som kunde ge bud tidigare än visningen. Vilket vi i vår sits föredrog och kunde ha tidigare enskilda visningar och därmed fick den såld innan.
    Vi kan starkt rekommendera Sofie för alla som vill sälja sin bostad.
    Förhoppningsvis kommer vi bo i vår köpta nya bostad livet ut, men om vi skulle sälja den skulle vi be Sofie göra detta. Läs mer
    2017-05-22 Sofie J svarar Minna N
    Tusen tack för de fina orden! Var ett sant nöje att få hjälpa er :) Hoppas att ni kommer stormtrivas i ert nya hus! Kram Sofie
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Affären gick snabbt och smidigt. Vi fick snabba svar så fort det var något vi funderade över. Läs mer
    2017-05-18 Sofie J svarar Daniel B
    Tusen tack, Daniel! All lycka till med det nya :)
  • Marita W
    Marita W skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi är väldigt nöjda med all hjälp vi fick vid försäljningen. Ett proffsigt och mycket trevligt utfört arbete. Läs mer
    2017-03-04 Sofie J svarar Marita W
    Tusen tack, Marita! Är tacksam över att ha fått hjälpa er med försäljningen. Sofie
  • Owe W
    Owe W skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sofie uppträdde mycket proffsigt. Upplägget av visningarna var mycket tilltalande. Samtidigt skapade hon en god relation med oss som säljare. Vi kände direkt ett stort förtroende till Sofie som upplevdes ärlig, trevlig och affärsinriktad.
    Andra egenskaper som vi uppskattade var hennes alerta och positiva sätt och att hon alltid höll vad hon lovat. Vi vill därför verkligen ge henne de allra bästa rekommendationer. Läs mer
    2017-02-07 Sofie J svarar Owe W
    Tusen tack för de fina orden! Ett sant nöje att få hjälpa er! Hoppas ni trivs riktigt gott i er nya bostad och får njuta ordentligt av närheten till havet! Kram Sofie
Charlotte Johansson
Patrik Teply