Willy Löfström
Aktiv på Reco.se sedan 2019-01-25
2019-07 - 2020-06

Läs vad 88 Läs vad Willy Löfström

• Martin E köpte sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-06-06

Bosgården
    -Köpt en lägenhet i mölndal
    - willy var väldigt trevlig jordnära person
    - Jag är defenitivt inte en enkel kund att ha o göra med som byter datum inte fyllde i formulär och liknande men Willy fixade allt smidigt trotts detta.
    - allt som allt kunde jag inte bett om mer, fick allt man kan förvänta sig och sen lite till! Läs mer
  • Oscar A köpte sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-06-01

Eklanda
    Köpte mig en 1a i Eklanda utav Willy och jag kunde inte vara nöjdare med mäklaren och Fastighetsbyrån överlag!

Willy var alltid trevlig när vi sågs/ pratade över telefon, förklarade bra samt verkade genuint glad.
    Jag har fått bra stöd i form av vad som kommer att ske och vad jag behöver göra för att slutföra köpet, ända från början.

10/10! Läs mer
  • Stephen C sålde sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-05-27

Åby
    Väldigt nöjd! Willy har många goda kvalitéer. Läs mer
  • Johannes H sålde sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-05-27

Centralt
    Trots lite tuffa tider med pandemi så lyckades Willy göra ett toppenjobb med att sälja våran lägenhet! Alltid bra kommunikation och skötte allt mycket proffsigt.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Elle N sålde sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-05-26

Centralt
    Willy hjälpte oss att sälja vår 2a i Mölndal. Trots en knepig period vi befinner oss i, där ingen trygghet alls existerar, så lyckades Willy sälja vår lägenhet och dessutom med ett konstant leende på läpparna och lycakdes ge oss en stor trygghet. Vi kände ett stort förtroende för honom från dag ett och skulle välja honom igen om vi fick chansen! Läs mer
  • Sara Eggelind C sålde sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-05-25

Åby
    Willy Löfström är en ärlig och engagerad mäklare som kör med öppna kort gentemot både säljare och köpare. Han hjälpte oss att få till en smidig försäljning till ett bra pris av vår 3:a i Åby mitt i Corona-krisen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Louise D sålde sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-05-15

Bifrost
    Sålde en bostadsrätt med Willy och fick ett mycket härligt bemötande. Han var tillgänglig, ett bra bollplank och ärlig genom säljprocessen. Mina förväntningar uppfylldes och mer därtill. Läs mer
  • Jesper Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-05-12

Bosgården
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Willy tipsade mig om den köpta bostadsrätten när jag ringde honom angående en annan bostadsrätt. Han var snabb och lyssnade och tog till sig av vad jag letade efter.
    Willy är den första mäklaren som jag har en seriös kontakt med och det kändes väldigt bra för mig.
    Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Karin B sålde sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-04-22

Bosgården
    Grymt engagerad, påläst och tillgänglig! Läs mer
  • Jenny W sålde sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-04-16

Bosgården
    Sålde min bostadsrätt med Willy Löfström som mäklare.
    Toppenbra bemötande och väldigt engagerad från början till slut. Kändes tryggt och pålitligt med full uppdatering under hela processen.
    Rekommenderas varmt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal