Willy Löfström
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 75 Läs vad Willy Löfström

• Birgitta F sålde sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-26

Bosgården
    Jag kände mig på en gång trygg med Willy gällande försäljningen av min lägenhet. Han var väldigt duktig på att förklara hur vi skulle genomföra den här affären som jag inte har så mycket erfarenhet av. Trots dessa sjukdomstider hjälpte han oss att på ett hitta en passande kund så vi kunde sälja lägenheten. Läs mer
  • Sofie D sålde sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-23

Bosgården
    Willy hjälpte oss med vår lägenhetsförsäljning. Han kom in med massa positiv energi och tog på ett bra sätt oss igenom hela förloppet. Han är engagerad, peppande och höll kontinuerlig kontakt med oss från första mötet genom på gång-upplägget till slutlig försäljning. Willy levde mer än upp till våra förväntningar och vi rekommenderar honom! Läs mer
  • Martin D sålde sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-23

Driven och målmedveten. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Robin T
    Robin T sålde sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-16

Bosgården
    Har nyligen gått min tvårumslägenhet såld på hagåkersgatan i Mölndal. I väntan på kommande byggprojekt har Willy haft en kontinuerlig kontakt med oss under en 7 månaders period där han varje vecka hållit oss uppdaterade om intresset som funnits på lägenheten. När det väl var dags för försäljning fanns willy till hands dygnet runt. Fick lägenheten såld på förhandsvisning till ett högre pris än vad vi förväntat oss. Märks att Willy verkligen brinner för sitt arbete! Läs mer
  • Magnus Gunnar J köpte sitt hus med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-12

Stensjön
    Vi köpt ett radhus med Willys hjälp. Han är lyhörd och snabb, vi kände oss trygga med honom från första början. Han svarade alltid när vi ringde. Vi är tacksamma och nöjda med köpet och hur Willy fanns där som stöd och vägledning genom hela affären.
    Magnus och Nina (nöjda kunder) Läs mer
  • Markus R skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-12

Fantastiskt bemötande, väldigt proffsig och lyhörd. Ett stort plus att du var så insatt i mitt område. Allt har gått väldigt smidigt. Tack ännu en gång för dina råd och din expertis. Läs mer
  • Casper S köpte sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-02-19

Kållered | Stretered
    Köpte en lägenhet och tyckte att Willy var väldigt kunnig, hjälpsam och trevlig! Läs mer
  • Ida B sålde sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-02-13

Bosgården
    Sålde 3-rummare i Bosgården. Willy var driven, trevlig och jobbade hårt. Mycket nöjd med hans arbete! Läs mer
  • Svetlana M köpte sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-01-15

Åby
    Jag köpte en lägenhet med hjälp av mäklaren Willy Löfström. Jag blev bemött väldigt bra, allt gick snabbt och enkelt. Mina förväntningar var att mäklaren skulle vara professionell och hjälpsam. Willy levde upp till dem. Läs mer
  • Per-inge S köpte sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-01-15

Åby
    Vi har köpt en tre-rumslägenhet.
    Vi har blivit väldigt bra bemötta av mäklaren.
    Vi hade egentligen inga förväntningar men fick en väldigt positiv upplevelse.4 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply