Willy Löfström
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-10 - 2019-04

Läs vad 14 Läs vad Willy Löfström

• Daniel E köpte sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-20

Centralt
    Jag har köpt en lägenhet på knarrhögsgatan 6B i mölndal, och eftersom detta va första gången jag köpte en bostad visste jag inte riktigt vad jag skulle förvänta mig. Med det sagt överträffade Willy alla förväntningar jag kunde ha med sitt oerhört professionella och hjälpsamma bemötande. Han svarade snabbt på mina frågor och tog tid ifrån helger och kvällar för att jag skulle ha all information jag behövde, och för att se till så att jag förstod allt i olika kontrakt och hur jag skulle gå till väga med hela processen. Sammanfattningsvis gjorde han mitt köp till en mycket enkel och trevlig upplevelse. Läs mer
  • Carlos L
    Carlos L sålde sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-13

Bosgården
    Supertrevlig, engagerad till 100% att få till ett bra sälj. Regelbundna återkopplingar och bra tips inför sälj.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Susanne B skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-04-27

Supernöjd med försäljning av bostadsrätt.Upplägg o strategi gav ett otroligt bra resultat. Bra dialog och information under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Per J skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-04-22

Willy sålde min lägenhet i Kållered. Han jobbade
    hårt för att jag skulle få ett bra pris, en
    pålitlig köpare och en smidig affär. Jag är
    väldigt nöjd med resultatet. Läs mer
  • Camilla I skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-04-21

Sålde min 1: a i Mölndal.
    Willy var mycket proffsig och engagerad mäklare. Kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • Sukru Ö
    Sukru Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-04-17

Hills
    -Jätte bra bemötande.
    =Köpte bostad
    -Willy levde upp till mina förväntningar på ett utmärkt sätt.

Mycket bra upplevelse på alla sätt.
    Vänlig och professionell. Läs mer
  • Filip J
    Filip J sålde sitt hus med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-04-08

Kållered | Livered
    En mäklare som tar tag i saker och känns kunnig, var också lyhörd på önskemål.
    Rekommenderar starkt!
    /filip Läs mer
  • Camilla S sålde sitt hus med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-04-05

Kållered | Livered
    Mycket duktig mäklare. Väldigt kunnig, lyhörd och driven. Precis en sån mäklare man vill ha. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Lina S sålde sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-03-18

Jungfruplatsen
    Willy gjorde ett excellent arbete i försäljningen av min bostadsrätt. Jag fick ett gott intryck av honom från första telefonsamtalet och jag blev inte besviken. Han är rak och ärlig i sin kommunikation. Han uppfattas som en mycket driven person som gör sitt bästa i alla lägen. Jag kan varmt rekommendera Willy som mäklare. Läs mer
  • Jonas S sålde sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-03-13

Bosgården
    Trevligt bemötande och flexibel när jag skulle sälja min lägenhet i Mölndal. Snabb och smidig process. Resultatet blev över förväntan. Rekommenderas. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply