Willy Löfström
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-08 - 2019-07

Läs vad 38 Läs vad Willy Löfström

• Jenny L sålde sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-08-23

Åby
    Jag sålde min bostadsrätt i Mölndal med hjälp av Willy och är supernöjd på alla plan. Willy hade ett bra upplägg och har hela tiden uppdaterat mig genom processen. Han har varit ett mycket bra bollplank i mitt beslutsfattande och jag har känt full tillit. Ambitiös, målmedveten och jättetrevlig.
    Jag skulle rekommendera Willy alla dagar, man märker när någon brinner för sitt jobb. Läs mer
  • Gunn H köpte sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-08-22

Stensjön
    Har köpt en lägenhet mycket nöjd med bemötandet hos mäklaren. Läs mer
  • Olle L köpte sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-08-21

Enerbacken
    Jag hade nöjet att genomföra en bostadsaffär tillsammans med Willy Löfström. Vi hade under en längre tid letat efter en 3-rumslägenhet ohh började sakta men säkert känna viss desperation. Vårt första intryck av Willy var mycket positivt, Willy är väldigt artig, påläst och var mycket transparent gällande budgivning och säljarens förutsättningar. Detta gav mig och min sambo stor trygghet inför vår hittills största bostadsaffär. Jag hade höga förväntningar, med hänvisning till storleken på affären, samtliga förväntningar uppfylldes. Det som gjorde att mina förväntningar överträffades var Willys sätt att bemöta, och kommunicera med, min engelsktalande sambo. Då jag inte fysiskt kunde närvara under kontraktsskrivningen var det av yttersta vikt för mig att min sambo kände sig trygg under hela processen. Willy gav min sambo, och därmed mig, mer trygghet än vi hade kunnat föreställa oss. Särskilt eftersom Willy visade stor flexibilitet och pratade engelska med min sambo under affärens gång och alla möten vi har haft.
    Jag är mycket nöjd med hela upplevelsen med Willy personligen och ser fram emot att göra framtida bostadsaffärer med honom.
    Tack Willy! Läs mer
    Fastighetsbyrån M gillar detta
  • Christer A sålde sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-08-19

Eklanda
    Ett proffsigt kunnigt första intryck som han levde upp till under försäljningsprocessen Läs mer
    Fastighetsbyrån M gillar detta
  • Christoffer A sålde sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-08-16

Eklanda
    Sålde min 1:a i Mölndal med hjälp av Willy, bra bemötande, trevlig och seriös! Allt fungerade och flöt på bra! Läs mer
  • Martin L skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-07-12

Grym mäklare som var professionell och noggrann. Bra kommunikation och tydlig.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Mehran G sålde sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-07-12

Stensjön
    Han har varit jätte engagerad i våran bostadsförsäljning, vi fick vara informerad om hela processen. Rekommenderas. Läs mer
  • Johannes G köpte sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-07-03

Kvarnbyvallen
    Köpt. Väldigt ödmjuk, trevlig och bra mäklare som var precis vad vi sökte efter. Fick oss att känna oss säkra inför köpet. Läs mer
  • Anna F sålde sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-07-01

Krokslätt
    Vi tog hjälp av Willy när vi skulle säga vår lägenhet. Vi är jätte nöjda med honom och allt de jobb ha la mer. Han är starkt rekommenderad av oss.! Läs mer
  • Fanny S köpte sin lägenhet med hjälp av Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-07-01

Kvarnbyvallen
    Köpt lägenhet. Mycket bra bemött, flexibel, trevlig och ödmjuk.
    Hade tyvärr ingen bra upplevelse av tidigare mäklare vi varit i kontakt med, Willy har varit den enda som vi känt "har pratat samma språk som oss" och anpassat sig till oss som köpare.

Vi är helnöjda med WIlly! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal