Caroline Ljung

Caroline Ljung

Caroline Ljung är mäklare på Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Caroline Ljung har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Caroline Ljung har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 42 omdömen med ett betyg på 4.8. Caroline Ljung har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

42 omdömen om Caroline Ljung

Karolina S
Sålde sitt hus med hjälp av Caroline Ljung en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Mölnlycke

Caroline delger av sin kunskap och skapar förtroende. Hög standard genom hela processen från annons, visning, besiktning till budgivning och avtalsskrivning. God kommunikatör, vägledande vid behov och lyhörd.

Sonja T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ljung en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Mölnlycke

Caroline är lugn, trygg o professionell. Lyssnar, ger råd, är ambitiös o målinriktad, stöttande o har ett stort intresse av att det skall kännas bra för såväl säljare som köpare. Ett riktigt proffs. Så nöjd.

Sara S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ljung en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Mölnlycke

Jag blev bemött av en ärlig och engagerad mäklare som visade intresse för mig och vad jag var ute efter. Hon tipsade en lägenhet som uppfyllde mina krav och det slutade med att jag köpte den! Fick förhandsvisning vilket var väldigt positivt och mäklaren var lugn och gav oss tid att gå runt i lägenheten. Mycket trevlig mäklare!

Anders S
Mölnlycke

Proffsig, påläst och mötte oss med respekt Var väldigt tillmötesgående och trevlig. Bästa man kan önska sig. Tack!

Molly R
Mölnlycke

Caroline var toppen när jag köpte via henne för sex år sedan, och ännu bättre när jag nu både köper och säljer via henne. Hon är öppen och rak, lyhörd för önskemål, lättillgänglig, snabb, och väldigt trevlig. Kan inte tänka mig bättre hjälp av en mäklare! :)

Sonja O
Mölnlycke

Hon skötte sig perfekt! Vi är helnöjda.

Filipa D
Rävlanda

Caroline har varit enastående, vi har använt henne tidigare och kommer såklart använda henne igen! Hon är en väldigt bra mäklare. Hon är en pålitlig och engagerad mäklare med utmärkt kommunikation. Vi rekommenderar henne starkt till alla er som funderar på att sälja.!

Boubaker C
Rävlanda

Hon gjorde verkligen ett fantastiskt jobb med att hantera försäljningen av vårat hus. Hon var professionell, kunnig och engagerad genom hela processen.

Carina M
Mölnlycke

Ambitiös och intresserad av sitt arbete. Lätt att komma överens med . Hon är lyhörd och återkopplar snabbt. Trevlig.

Anders S
Mölnlycke

Caroline är mycket trevlig mäklare, erfaren och påläst om området och härryda, Vi hade en bra kommunikation och fick svar på alla frågor som dyker upp. Kan verkligen rekommendera att anlita Caroline för ett tryggt fastighetsköp / Anders