Julia Evegård
Registrerad mäklare sedan 2016-04-12
Aktiv på Reco.se sedan 2018-08-02
2019-07 - 2020-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är pålitlig och har drivet som för affären framåt i rätt riktning. Dessutom är jag en mycket noggrann, fokuserad, företagsam och målinriktad mäklare. Plus att jag älskar friheten och att få träffa nya människor varje dag

Vad gör du helst på fritiden?
Då tränar jag och umgås med min sambo, min familj och mina vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett stort nybyggt hus, nära rogivande natur men samtidigt nära ett centrum.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är konstnärligt lagd och är framförallt duktig på att teckna porträtt. Läs mer

Läs vad 35 Läs vad Julia Evegård

• Ingegerd Helén B sålde sitt hus med hjälp av Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-02-02

Mölnlycke
    Vi sålde vår villa i Mölnlycke.
    Julia var en fantastisk mäklare som vi fick förtroende för från första början.
    Hon var professionell, mkt hjälpsam och väldigt engagerad.
    Vi kunde inte fått en bättre mäklare, rekommenderar henne varmt!

Ingegerd B Läs mer
    Julia E gillar detta
  • Theodor L köpte sitt hus med hjälp av Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-12-28

Mölnlycke
    Köpt villa.
    Det fungerade kanon! Läs mer
  • Therese L sålde sitt hus med hjälp av Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-12-24

Hindås
    Bra!
    Sålde vårt hus i Hindås.
    Hjälpsam!
    Bra bemötande mot oss och mot köpare. Mycket viktig egenskap hos mäklare.
    Ett litet minus var att jag själv fick be om att ringa upp fler som visat intresse när vi skulle ha förhandsvisning. Läs mer
  • Bo Ö sålde sitt hus med hjälp av Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-12-22

Hindås
    Trevlig och proffsig. Levde upp till våra förväntningar! Läs mer
  • Mattias T köpte sitt hus med hjälp av Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-12-13

Hällingsjö
    Trevlig, hjälpsam, tillmötesgående, kunnig, professionell men med fötterna på jorden. Läs mer
  • Julia T köpte sitt hus med hjälp av Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-12-12

Hällingsjö
    Allt fungerade smidigt, väldigt nöjd. Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E sålde sitt hus med hjälp av Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-11-25

Landvetter
    Julia har sålt vår parhus, långvarig process (ca 2 år), funkat hur bra som helst helst vägen. Mycket bra med snabb återkoppling hela tiden, möjligen lite sämre intresse/budgivning än förväntat, men det kan vi egentligen inte belasta Julia för. I det stora hela är vi väldigt nöjda! Läs mer
  • Carl Simon S skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-10-31

Julia var professionell, kunnig, påläst och vi kände att hon ansträngde sig för att hjälpa oss i köpet av vårt hus. Vi fick känslan av att hon gjorde det lilla extra för att vi skulle kunna få svar på våra frågor och funderingar och hon var alltid snabb och tydlig med återkoppling. Läs mer
  • Linda S skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-10-30

Vi har varit på över 30 visningar av villor/radhus i Mölnlycke innan vi tillslut hittade rätt objekt. Enligt oss har Julia varit den bästa mäklaren vi varit i kontakt med. Hon är professionell och engagerad. Vi är mycket nöjda med kontakten genom hela fastighetsaffären. Läs mer
  • Fredrik W sålde sitt hus med hjälp av Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-10-23

Härryda