Julia Evegård

Julia Evegård

Julia Evegård är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Julia Evegård har varit registrerad mäklare sedan 2016-04. Julia Evegård har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 172 omdömen med ett betyg på 4.8. Julia Evegård har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

172 omdömen om Julia Evegård

Sedan starten hos Reco 2021
Jennie M
Skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Skövde

Hej, jag är otroligt glad och nöjd över att ha Julia som mäklare. Hon har varit väldigt lyhörd, kunnig och proffsig då jag sålde mitt föräldrahem under en turbulent tid. Hon var snabb att återkoppla då det dök upp frågor och ville hjälpa till på bästa sätt. Julia gjorde det där lilla extra och jag kan starkt rekommendera henne.

Josefin D
Havstena

Otroligt lyhörd och kunnig mäklare. Sedan första mötet har Julia gett oss bra insikter om marknaden, och guidat oss i rätt riktning. Trots en osäker marknad kunde vi sälja till ett pris vi inte trodde var möjligt!

Robin A
Köpte sitt hus med hjälp av Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Skövde
Skultorp

Heej! Jag är jätteglad att vi hade förmånen att ha Julia som våran Mäklare:) Både proffsig och kunnig och rekommenderar varmt Julia till alla som vill både sälja och köpa en fastighet som jag har gjort:) Stort tack Julia för allt:)

Philip G
Havstena

Glad och driven mäklare som alltid följer upp och har superkoll på marknaden!

Carl M
Hentorp

Julia har varit toppen från början till slutet utav husförsäljningen. Hon har varit tillgänglig så fort frågor har dykt upp och har alltid varit snabb på att hålla oss uppdaterade under under hela processen. Skövdes bästa mäklare! 5/5!

Peder S
Ryd

Jag tycker att Julia Evergård är en mycket bra mäklare ,hon såg till att försäljningen av fastigheten gick smidigt .

Oscar S
Skultorp

Jättenöjd med Julias insats. Hon höll mig ständigt uppdaterad och var väldigt engagerad i att få till en så bra och smidig försäljning som möjligt. Rekommenderas starkt!

Svar från Julia Evegård

Tusen tack för fina ord! Tack för ett riktigt bra samarbete.

Maud B
Köpte sitt hus med hjälp av Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Skövde
Billingssluttningen

Trevlig proffesionell och servicemindad.

Mait S
Billingssluttningen

Julia är en fantastisk mäklare som bryr sig om sina köpare och säljare. Hon hjälper gärna till när man har frågor och funderingar. Trevligt bemötande och med ett leende på läpparna gör hon sitt bästa för att det skall bli så bra som det bara går för alla parter. Rekommenderar henne starkt till andra!

Svar från Julia Evegård

Tusen tack, vilka fina ord! Varit ett nöje att hjälpa er. /Julia

Simon A
Lunden

Från start till slut så har Julia varit otroligt professionell, alltid trevlig och hjälpande. Veckodag eller helg samt tid på dygnet spelade ingen roll, Julia fanns alltid där och var den drivande kraften till att få lägenheten såld i ett annars relativt "svårt" område.

Svar från Julia Evegård

Tusen tack för dessa fina ord, det värmer. /Julia