Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

• BadgeElevenYears

Vi på Fastighetsbyrån kan både Mölnlycke och Härryda! Med god lokalkännedom, engagemang och vår marknadsledande position hjälper vi dig med hela bostadsaffären. Vi fokuserar på marknadsföring, affärsmässighet och ser varje affär som unik. Har du några speciella önskemål? Vi ser fram emot att höra dem. Oss fastighetsmäklare...

670 omdömen om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Sedan starten hos Reco 2013

Mari H
Köpte sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Tydlig kommunikation och professionell

Lars K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Mölnlycke

Tillmötesgående, tydlig och enkel att kommunicera med.

Britt S
Mölnlycke

Mycket lugn och inte gåpåig. Förtroendeingivande. Trevlig. Sticker inte ut med massa snajsiga ord och dyrbara märkeskläder.

Sonja T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ljung en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Mölnlycke

Caroline är lugn, trygg o professionell. Lyssnar, ger råd, är ambitiös o målinriktad, stöttande o har ett stort intresse av att det skall kännas bra för såväl säljare som köpare. Ett riktigt proffs. Så nöjd.

Michael G
Köpte en tomt med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Landvetter

Han har alltid varit nogrann med information gällande allt. Hela tiden tydllig också i vad nästa steg är. Bra tillgänglighet och lätt att prata med. Så helheten är kanon!

August V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Mölnlycke

Bra och trevligt bemötande. Förstår kundbehovet väl.

Daniel Kent-Axel W
Skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Trevlig och otroligt bemötande och hjälpsam.

Sara S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ljung en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Mölnlycke

Jag blev bemött av en ärlig och engagerad mäklare som visade intresse för mig och vad jag var ute efter. Hon tipsade en lägenhet som uppfyllde mina krav och det slutade med att jag köpte den! Fick förhandsvisning vilket var väldigt positivt och mäklaren var lugn och gav oss tid att gå runt i lägenheten. Mycket trevlig mäklare!

Janos W
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Trevligt bemötande, kunnig , trovärdig

Gull-Britt E
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Landvetter

Erfaren och kunnig. Inger mycket förtroende.

Bo Lennart R
Landvetter

Precis så som en mäklare ska agera på alla plan

Mölnlycke

Proffsig, påläst och mötte oss med respekt Var väldigt tillmötesgående och trevlig. Bästa man kan önska sig. Tack!

Molly R
Mölnlycke

Caroline var toppen när jag köpte via henne för sex år sedan, och ännu bättre när jag nu både köper och säljer via henne. Hon är öppen och rak, lyhörd för önskemål, lättillgänglig, snabb, och väldigt trevlig. Kan inte tänka mig bättre hjälp av en mäklare! :)

Sonja O
Mölnlycke

Hon skötte sig perfekt! Vi är helnöjda.

Filipa D
Sålde sitt hus med hjälp av Caroline Ljung en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Rävlanda

Caroline har varit enastående, vi har använt henne tidigare och kommer såklart använda henne igen! Hon är en väldigt bra mäklare. Hon är en pålitlig och engagerad mäklare med utmärkt kommunikation. Vi rekommenderar henne starkt till alla er som funderar på att sälja.!

Boubaker C
Rävlanda

Hon gjorde verkligen ett fantastiskt jobb med att hantera försäljningen av vårat hus. Hon var professionell, kunnig och engagerad genom hela processen.

Anders S
Sålde sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Proffsigt bemötande! Återkopplar regelbundet till kunden! Toppen

Carina T
Landvetter

Vi är jätte nöjda att vi startade ett samarbete med Lisette. Under hela vår sälprocces så har hon varit serviceinriktad, påläst, och strukturerad. Hon har också haft en känsla, förståelse och respekt för vår situation och har stöttat oss helhjärtat. Vi rekommenderar henne det varmaste.

Carina M
Mölnlycke

Ambitiös och intresserad av sitt arbete. Lätt att komma överens med . Hon är lyhörd och återkopplar snabbt. Trevlig.

Jan H
Sålde sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Hindås

Vi är väldigt nöjda med Christian Svanberg och det jobb han lagt ner. Våra förväntningar var väl att kanske få lite mera betalt för vår hus. Tyvärr kan han inte hjälpa att det har varit och är dåliga tider att sälja hus under denna tiden som vi haft vårat hus ute för försäljning. . Men med idogt arbete så har vi nu kommit i hamn med försäljning av vårat hus och är tacksamma och nöjda med Christian Svanberg.

Afrah Azy A
Hindås

Lisette är mycket professionell, kompetent och lyhörd. Hon är också tydlig när det gäller att förklara hur försäljningsprocessen går till och lämnar alternativa förslag, som man som säljare kan ta ställning till. Det har känts väldigt tryggt att ha henne som mäklare, och jag kan varmt rekommendera henne. /Afrah

David T
Härryda

Lisette lyckas balansera både köpare och säljare och går den extra milen för att göra båda parter nöjda!

Per F
Härryda

Svarar på frågor ordentligt , kunnig och påläst och är verkligen engagerad i affären. Jättenöjd!

Nils Joel B
Landvetter

Vi är nöjda med hela köpupplevelsen,

Per M
Landvetter

Vi har varit jätte nöjda med Lisette , från första mötet och genom hela försäljningsprocessen av vårat hus. Bara positiva erfarenheter.

Mölnlycke

Caroline är mycket trevlig mäklare, erfaren och påläst om området och härryda, Vi hade en bra kommunikation och fick svar på alla frågor som dyker upp. Kan verkligen rekommendera att anlita Caroline för ett tryggt fastighetsköp / Anders

Anna S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Mölnlycke

Proffsig, snabb och trevlig. Vi fick stort förtroende för Christian.

Mari M
Landvetter

Kunnig och professionell. Bra kommunikation och bemötande. Kanske lite för hög värdering på fastigheten som drog ut på försäljningstiden. Enkel att få tag i och hjälpsam med frågor.

Fredrik B
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Mölnlycke

Mycket bra och professionellt, tydlig och enkel kommunikation.

Jane Yvonne H
Skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Genom hela affären har Christian visat på ett mycket högt engagemang & ett trevligt bemötande. Christian är seriös, snabb och proffsig i sin kommunikation till både köpare & säljare - vi kan varmt rekommendera honom!

Elaine B
Köpte sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Härryda

Han är väldigt lugn, påläst och proffsig. Dessutom skulle han aldrig överdriva eller få en att ta något förhastat beslut för att han vill få till en försäljning. Jag är väldigt nöjd med kontakten med honom.

Jessica W
Mölnlycke

Trevlig, saklig känns trygg. Christian gör sitt jobb:) Hade fått fem i betyg men saknade bullar till kaffet vid kontraktsskrivning.

Gabriella K
Mölnlycke

Mycket bra mäklare med kompetens och lokalkännedom. Alltid där för en och tar nästa steg i processen. Mycket tryggt!

Katarina H
Mölnlycke

Med varsam och trygg hand tog hon oss igenom hela försäljningsprocessen. Hon höll modet uppe när vårat vacklade och hade hon alltid några glada och vänliga ord över. Nu är huset sålt och jag tror inte att vi kunde haft en bättre mäklare än Caroline!

Mats Sten H
Mölnlycke

Lugn o ordningsam Förtroende får man snabbt

Tomas V
Landvetter

Erfaren mäklare som kan sitt jobb.

Robert O
Mölnlycke

Toppenbra upplevelse! Kunnig och mycket hjälpsam!

Nina H
Mölnlycke

Bra kommunikation och väldigt proffsig. Rekommenderas varmt!

Ann-Louise S
Hindås

Jag är mycket nöjd med Christian Svanberg, trevligt bemötande och hjälp med frågor, smidigt med alla papper.

Christoffer R
Köpte sitt hus med hjälp av
Järnbrott

Elias är en bra mäklare helt enkelt.

Viktor F
Härryda

Allt man behöver från en mäklare, rekommenderas!

Majid F
Härryda

Hon har varit professionell, brydde sig om att hjälpa oss och gjorde allt hon kunde även i en svår marknad.

Emilia B
Härryda

Kunnig på sitt jobb är väl lite sagt. Vi fick all hjälp vi behövde från henne och lite till. Väldig snäll och omtänksam precis som en mäklare ska vara. Vi förväntade oss mycket men fick till och med mer.

Annica A
Mölnlycke

Maria är professionell och engagerad, är mycket nöjd med att både ha köpt och sålt bostad genom henne.

Linnéa A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Mölnlycke

Trevlig och hjälpsam. För oss som förstagångsköpare var hon tydlig och transparant vilket kändes tryggt.

Jan-Erik L
Mölnlycke

Caroline motsvarade mina förväntningar som en av de främsta mäklarna i Mölnlycke enligt statistiken. Bra bemötande och kontinuerliga uppföljningar vilket är viktigt som kund. Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd och i dessa tider är det inte lätt at sälja fastigheter.

Christina E
Härryda

Mycket kompetent och trevlig mäklare! Bra kommunikation genom hela processen. Vi är nöjda :)

Emma N
Härryda

Lisette är kunnig, tillgänglig och väldigt behaglig att ha att göra med

Julia M
Hindås

Mycket professionellt bemötande, vänlig. tydlig, lätt att kommunicera med, lyssnar in våra önskemål på ett mycket bra sätt och är engagerad. Vi förväntade oss att han hittar en köpare till huset. Det levde han upp till med högsta betyg! Det tog två veckor från att han fick uppdraget till kontraktskivning med köpare!!! Under den korta tid, hann vi med besiktning av huset, fotografering och energideklaration samt en förhandsvisning och allt samma vecka! Det blev precis så vi hade önskat, försäljning utan annonsering,...

Sofie Å
Landvetter

Tillgänglig och lätt att få kontakt med. Trovärdig och påläst om området/fastigheten - överlag ett gott intryck och en god insats av Christian.