en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

4.4 / 5 i betyg — 18 rekommendationer

Läs vad 18 användare tycker om Clara Ingvarsson

• Astrid L
    Astrid L skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Trevligt, vänlig, tryggt . Lätt att prata med, lätt att hålla kontakt med
  • Stig-arne L
    Stig-arne L skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Trevlig kunnig inget att klaga på allt gick mycket smidigt proffsigt
  • Linda B
    Linda B skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Clara Ingvarsson har levet fuldstændigt op til hvad vi håbede på. Jeg kan varmt anbefale Clara som er mycket professionel och kommunikerende, vi har haft et fantastisk forløb, huset blev solgt på 3 weckar, hver dag blev vi orienteret på SMS, så vi hele tiden vidste hvordan det gick med budrunderne.
    Med venlig hilsen. Linda Bang Nielsen
    2016-11-23 Clara I svarar Linda B
    Tack Linda, jättekul att höra! Det var roligt att det gick så bra:)
    Ha det så bra och ha en härlig jul! Mvh Clara
  • Joan S
    Joan S skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Jeg er dansker og bor i Danmark men havde sommerhus i Sverige. I Danmark er sælgers mægler SÆLGERS og min opfattelse af Clara, var at hun var mere købers mægler end sælgers.
    Min vurdering var at Clara ikke havde sat sig ind i hvad hun skulle sælge, nemlig et hus der havde mere end 100 år på bagen og med alle de herligheder der følger med, omgivelser, fiske, jagt, natur med svampe, bær m.v.
    Det har nok været sproglige vanskeligheder, at vi måske ikke helt forstod hinanden, forventningerne til hinanden.
    Huset blev solgt og det var det primære.
    2016-11-23 Clara I svarar Joan S
    Hej Joan!
    Det var tråkigt att höra att du känner så, det var inte min mening.
    Hoppas det ändå känns ok att huset blev sålt till det priset du hade tänkt dig.
    Ha det så bra och ha en härlig jul! MVH Clara
  • Edeltraut W
    Edeltraut W skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Clara är superduktig och snäll och hon fixade allt för mig utan problem och jätte professionellt.
    Jag kände mig och mitt hus i goda händer!
    2016-11-23 Clara I svarar Edeltraut W
    Tack Edeltraut! Roligt att du känner dig nöjd:). Hoppas du trivs bra i ditt nya hem.
    Mvh Clara
  • Hans G
    Hans G skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Tydlig och korrekt med ett trevlgt sätt
  • Aina L
    Aina L skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Vi upplevde Clara som engagerad, kunnig och proffsig, samtidigt som det var mycket lätt att etablera en känsla av "kamratskap", alltså att hon som person är lätt att få förtroende för. Sänder henne ett stort tack för hjälpen vi fick./Aina
  • Jana L
    Jana L skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Kompetent, trevligt, alltid vänligt och vi kunde nå henne ganska lätt.
    Jag kan henne rekommendera till andra.
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare Clara. Kan tyckas lätt att säga när vi fått huset sålt, dessutom till det pris vi gått ut med. Clara höll oss hela tiden informerade om läget, peppade oss när intressenter uteblev. I slutänden när vi hade 2 budgivare höll hon hela tiden kontakt med oss och det gick undan. Glädjen var stor när huset blev sålt till en barnfamilj, som också var nöjda. Stort tack till Clara. Hon är perfekt som mäklare!
  • Marianne R
    Marianne R skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Hon visade redan från början ett genuint intresse för att tillmötesgå våra önskningar. Hon är följsam och kunnig dessutom en väldigt trevlig person.
  • Rasmus P
    Rasmus P skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Trevlig och ett positivt bemötande. Tog snabbt reda på något om hon inte kunde svaret.
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Trevlig glad kompetent.Trevlig glad kompetent. Trevlig glad kompetent.
    Trevlig glad kompetent.
  • Mats A
    Mats A skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Glad och positiv och inger förtroende hos köparen. Det gjorde skillnad när hon tog över.
  • Ulrika P
    Ulrika P skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Jag tyckte att mycket sköttes dåligt, fick inte veta om att det var budgivning, inte att huset blev sålt och köparna fick tillträde utan min vetskap innan alla papper var färdiga. I köpekontraktet satt en del papper upp och ner. Som person var Klara trevlig.
    2016-01-14 Clara I svarar Ulrika P
    Hej Ulrika!
    Åh vad ledsen jag blev att du kände dig så missnöjd. Jag måste få förklara mig... Det var ju en väldigt komplicerad situation i detta fall då ni var två säljare som inte höll kontakten. Och jag skickade sms och ringde dig under budgivning och efter budgivningen, men det verkar ju inte som att det kom fram eftersom att du var utomlands. Det här med att köparna fick tillträde utan din vetskap hade inte jag en aning om, utan det var något som den andra säljaren hade lovat utan att varken du eller jag visste om det. Jag ber så mycket om ursäkt om något papper i kontraktet råkade hamna upp och ner då jag kopierade kontraktet till dig, det var inte min mening.
    Jag är ledsen att du känner så här.
    Ha det så bra!
    Hälsningar från Clara
  • Nils I
    Nils I skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Hejsan. Jag tycker att Clara Ingvarsson gjorde ett mycket bra jobb i samband med försäljningen av mitt Fritidshus under hösten 2015.
  • Bernhard K
    Bernhard K skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Hon är en snäll mäklare som är jättebra i jobbed.
  • Kicki F
    Kicki F skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Trevlig lättillgänglig intesserad
    2016-01-11 Clara I svarar Kicki F
    Tack:)!
    Hoppas du trivs bra i huset.
    Hälsningar Clara
  • Elof J
    Elof J skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Fick ett bra bemötande. Hon gav ett professionellt intryck och utförde jobbet på ett professionellt sätt.
    2016-01-11 Clara I svarar Elof J
    Tack snälla:)!