Clara Ingvarsson
Aktiv på Reco.se sedan 2015-11-26
2019-07 - 2020-06

Läs vad 62 Läs vad Clara Ingvarsson

• Waltraud H
    Waltraud H köpte sitt hus med hjälp av Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2020-06-27

Fågelfors
    Vi är mycket nöjda med fastigheten vi har förvärvat. Mäklaren Clara Ingvarsson hjälpte oss mycket. Hon var också mycket hjälpsam med vår språkbarriär.
    Tack så mycket! Läs mer
    2020-06-29 Clara I svarar Waltraud H
    Tusen tack, roligt att höra:)! Ha nu en riktigt härlig sommar och lycka till med huset. Mvh Clara
  • Kocak D sålde sitt hus med hjälp av Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2020-05-26

Fågelfors
    Riktigt proffesionellt arbete från Clara!
    Lätt att sammarbeta med och hon har verkligen koll på vad hon gör! Läs mer
    2020-05-26 Clara I svarar Kocak D
    Tusen tack:) härligt att höra! Ha det så bra! Mvh Clara
  • Johanna K köpte sitt hus med hjälp av Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2020-05-06

Högsby
    Clara hjälpte mig i mitt första bostadsköp, hon är lugn och trygg och förklarar allt så att man hänger med. Supernöjd! Läs mer
    2020-05-06 Clara I svarar Johanna K
    Tusen tack Johanna, såå roligt att höra:)! Önskar dig stort lycka till med ditt hus:)!
  • Olof J sålde sitt hus med hjälp av Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2020-04-21

Samarbetsvillig

Jag har sålt mitt hus i Fågelfors. Bemötandet var bra. Läs mer
    2020-04-22 Clara I svarar Olof J
    Tack Olof, kul att höra:)! Hoppas du ska trivas bra i ditt nya boende! Mvh Clara
  • Burghard R sålde sin bostad med hjälp av Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2018-11-19

Jag är mycket tacksam för Clara Ingvarsson att fastighetsaffären har gått så bra.

Uppgiften var mycket svår och Clara har lyckats med sitt personliga engagemang för att hantera fastighetsbranschen med ett utmärkt resultat.

Jag är väldigt nöjd med det kompetenta sättet hur människor arbetade här.

Tack, fastighetsaffärer i Sverige, jag skulle bara jobba med Clara Ingvarsson. Läs mer
  • Dirk S
    Dirk S köpte sin bostad med hjälp av Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2018-11-18

Hej wir waren sehr zufrieden mit Clara! Alles hat reibungslos funktioniert! Sehr empfehlenswert. Wir haben uns ein Ferienhaus in Kängsebo gekauft. Vielen Dank an alle die uns dabei unterstützt haben. Mfg.D.Schäfer /Lantri Läs mer
  • Larissa R skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2018-10-03

alltid snabb svar, alla frågor besvarar så nogran som mögligt,
    trevlig och hälpsam Läs mer
    2018-10-04 Clara I svarar Larissa R
    Tusen tack:). Hoppas allt är bra med dig och lycka till med huset!
    MVH Clara
  • Madelene O skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2018-09-26

Jag och min sambo har köpt ett hus av Clara och vi är väldigt nöjda med hela affären. Bemötandet var toppen från både Clara och Ylva som hade visningen. Läs mer
    2018-10-04 Clara I svarar Madelene O
    Tack snälla:). Hoppas ni trivs bra i ert nya hus! MVH Clara
  • Annelott H sålde sitt hus med hjälp av Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2018-09-14

Högsby
    Vi har sålt Drageryd 503 med professionell mäklare. Vi har köpt Dammvägen 5 Högsby med hjälp av samma mäklare. Hon har vägledet oss igenom både säljt och köpt med sin expertis som vi är oerhört tacksamma för Informationen har varit topp. Så bra jobbat till både Clara & hennes assistens Ylva Vi kommer anlita Clara om det skulle behövas i framtiden igen Mvh Annelott & Mikael Läs mer
    2018-10-04 Clara I svarar Annelott H
    Tusen tack:). Ni är så välkomna åter;). Hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert nya hus. Mvh Clara
  • Daniel O
    Daniel O skrev om Clara Ingvarsson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2018-09-13

Köpte mindre villa.

Blev vänligt och professionellt bemött. Kunnig och förklarade tydligt.
    Ville kunna informera om allt relevant för fastighetsaffären.

Inga egentliga förväntningar. Men positivt hela vägen. Läs mer
    2018-10-04 Clara I svarar Daniel O