Dennis Thörnblom

Dennis Thörnblom

Dennis Thörnblom är mäklare på Fastighetsbyrån Mönsterås

Dennis Thörnblom har varit registrerad mäklare sedan 2010-05. Dennis Thörnblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 63 omdömen med ett betyg på 4.5. Dennis Thörnblom har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 77% av sina kunder efter omdömen.

63 omdömen om Dennis Thörnblom

Sedan starten hos Reco 2017
Britt V
Sålde sitt hus med hjälp av Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
Blomstermåla

Jag är mycket glad o tacksam att jag fått en stor hjälp av Dennis med att få mitt hus sålt. Han är en omtänksam o proffsig mäklare, som lägger mycket energi på sitt.projekt.

Max K
Köpte sitt hus med hjälp av Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
Blomstermåla

Vi rekommenderar Dennis Thörnblom till alla som letar bostad. Har varit tydlig och hjälpsam under resan

René W
Hammarglo

A very kind broker, who helped us and advised us as good as possible. But we couldn't expect, that our neighbours wanted to buy our house so finally we ourself made an agrement with our neighbours. After that, Dennis helped us as good as possible, so we could sign the contract before we had to leave Sweden, because of appointments we made in the Netherlands. So overall Dennis helped us as good as possible. And yes, we know, the price for which we sold our house to our neighbours was a bit low, but. that's our decision,.

Nick S
Timmernabben

Han har bra bemötande och lätt att prata med. Det är min första fastighetsköp och förklarade han lugnt och metodisk hur det går till. Starkt rekommendation till Dennis.

Gustav G
Ålem

Trevlig . Ärlig Transparent Hade inga större förväntningar. Allt gick så fort från kontakt till försäljning

Karin K
Skrev om Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

Vi vann budgivning, säljaren är ”mycket glad att sälja till oss” då jag kommer från bygden. Informerar om min partners namn för kontrakt. Mäklaren missar telefonsamtal och ringer inte tillbaka, långsam på mail, och tar 5 dagar på sig att sända över kontrakt. Bara timmar efter att han har sänt över kontrakt informerar han att han haft parallell konversation med budgivare nummer två och att säljaren har valt dem som köpare istället. Mäklaren är i otrevlig och hotfull på telefon. Vi ökar vårt bud två gånger och säger att vi...

Björn S
Älgerum

Mycket proffsig i alla avseende .

Hamid A
Älgerum

Fantastiskt Milkrari mycket bra

Birgitta B
Lilla Boda

Det har fungerat mycket bra. Är mycket nöjd.

Martin F
Timmernabben

Vi fick en mycket positiv upplevelse av Dennis i samband med visning och köp av vår sommarstuga. Han är påläst, professionell och framförallt ödmjuk.