Mäklare Kalmar Mönsterås Fastighetsbyrån Mönsterås Michael Sjöholm
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 101 kunder tycker om Michael Sjöholm

• Walid R
    Walid R sålde sin bostad med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Trevlig och duktig mäklare hjälpsam och har framgångsrik framtid Läs mer
  • Karl-Gustav F köpte sin bostad med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    mycket professionellt ocg trevligt bemötande Läs mer
  • Niclas J skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Sålt villa.
    Bra bemött och genomfört av säljare som levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Sofia S skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Köpt 1 1/2-plansvilla.

Bra bemött av mäklaren. Trevlig. Han ställde in kommande visningar efter att vi lagt ett bud som säljaren accepterat så det var vi tacksamma för. Läs mer
    2018-10-08 Michael S svarar Sofia S
    Tack själv Sofia :) Och nu är det snart dags för nyckelöverlämning, kul !! :)
  • Max T
    Max T skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    En kunnig, professionell och engagerad mäklare som brinner för att sälja bostäder på landsbygden och framförallt ligger hans hjärta lite närmare bostäder i Mönsterås kommun. Michael är en mäklare med både humor och personkännedom som vill att människor ska hitta hem Läs mer
  • Marianne E
    Marianne E skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Mycket trevlig, kompetent och engagerad mäklare. Dessutom väldigt social med ett stort kontaktnät. Michael är alltid tillgänglig och svarar snabbt - alltid med glädje och humor. Tack för all hjälp med försäljningen av pappas hus. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-09-28 Michael S svarar Marianne E
    Tack för den fina rekommendationen Marianne, att hålla i försäljningen av pappas hus var bara trevligt och smidigt med dig som kontaktperson! :)
  • Thomas T köpte sin bostad med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Sommarstuga
    Via anbud och bra återkoppling.
    Bra bemötande med respekt från mäklare
    Förväntade mig korrekt bemötande. Detta blev både korrekt och kunnigt.
    Kan rekommendera denna mäklare till andra köpare. Läs mer
    2018-09-26 Michael S svarar Thomas T
    Thomas tack för rekommendation ! Trevligt att göra affär ! Välkommen till Oknö ! Vi ses på ön "nästan granne" !
  • Märta N köpte sin bostad med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Efter en längre tids letande har vi nu köpt ett hus. Allt gick smidigt och bra! Läs mer
    2018-09-26 Michael S svarar Märta N
    Där kommer ni att trivas med fin sjöutsikt i Timmernabben ! Trevligt att göra affär med Er !
  • Niklas J sålde sin bostad med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Sålde huset genom denne mäklare och det var en enbart positiv upplevelse!
    Trevligt, kunnig och tillmötesgående.
    Jobbade snabbt, men noggrant, med att samla information och höll mig hela tiden uppdaterad under försäljningens gång! Läs mer
    2018-09-23 Michael S svarar Niklas J
    Tack så mycket Niklas ! Det var verkligen kul att sköta din försäljning :)
  • Niclas P köpte sin bostad med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Bra, trevlig och framförallt kunnig mäklare ! Rekommenderas ! Läs mer
    2018-09-23 Michael S svarar Niclas P
    Tack så mycket Niclas 👍 Kunnig och påläst är viktigt!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mönsterås

Michael Sjöholm