Michael Sjöholm
en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

Storgatan 14
383 30 Mönsterås — Visa karta

Vad tror Michael att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 99 kunder tycker om Michael Sjöholm

• Niclas J skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Sålt villa.
    Bra bemött och genomfört av säljare som levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Sofia S skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Köpt 1 1/2-plansvilla.

Bra bemött av mäklaren. Trevlig. Han ställde in kommande visningar efter att vi lagt ett bud som säljaren accepterat så det var vi tacksamma för. Läs mer
    2018-10-08 Michael S svarar Sofia S
    Tack själv Sofia :) Och nu är det snart dags för nyckelöverlämning, kul !! :)
  • Max T
    Max T skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    En kunnig, professionell och engagerad mäklare som brinner för att sälja bostäder på landsbygden och framförallt ligger hans hjärta lite närmare bostäder i Mönsterås kommun. Michael är en mäklare med både humor och personkännedom som vill att människor ska hitta hem Läs mer
  • Marianne E
    Marianne E skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Mycket trevlig, kompetent och engagerad mäklare. Dessutom väldigt social med ett stort kontaktnät. Michael är alltid tillgänglig och svarar snabbt - alltid med glädje och humor. Tack för all hjälp med försäljningen av pappas hus. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-09-28 Michael S svarar Marianne E
    Tack för den fina rekommendationen Marianne, att hålla i försäljningen av pappas hus var bara trevligt och smidigt med dig som kontaktperson! :)
  • Thomas T skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Sommarstuga
    Via anbud och bra återkoppling.
    Bra bemötande med respekt från mäklare
    Förväntade mig korrekt bemötande. Detta blev både korrekt och kunnigt.
    Kan rekommendera denna mäklare till andra köpare. Läs mer
    2018-09-26 Michael S svarar Thomas T
    Thomas tack för rekommendation ! Trevligt att göra affär ! Välkommen till Oknö ! Vi ses på ön "nästan granne" !
  • Märta N skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Efter en längre tids letande har vi nu köpt ett hus. Allt gick smidigt och bra! Läs mer
    2018-09-26 Michael S svarar Märta N
    Där kommer ni att trivas med fin sjöutsikt i Timmernabben ! Trevligt att göra affär med Er !
  • Niklas J skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Sålde huset genom denne mäklare och det var en enbart positiv upplevelse!
    Trevligt, kunnig och tillmötesgående.
    Jobbade snabbt, men noggrant, med att samla information och höll mig hela tiden uppdaterad under försäljningens gång! Läs mer
    2018-09-23 Michael S svarar Niklas J
    Tack så mycket Niklas ! Det var verkligen kul att sköta din försäljning :)
  • Niclas P skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Bra, trevlig och framförallt kunnig mäklare ! Rekommenderas ! Läs mer
    2018-09-23 Michael S svarar Niclas P
    Tack så mycket Niclas 👍 Kunnig och påläst är viktigt!
  • Mathilda G skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    En mäklare som både är trevlig , lättsam och som gör sitt jobb riktigt bra ✨ Läs mer
    2018-09-21 Michael S svarar Mathilda G
    Tack Mathilda ! 😀 Kul att vara er mäklare vid köpet ! Tacksamt att vara er mäklare igen ! 🙏
  • Tommy K skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Vi köpte en villa med stor tomt i härliga Timmernabben.

Bemötandet av Michael Sjöholm var förstklassig. Han hade en välkomnande attityd och lät oss nästan känna oss som hemma redan på visningen.

Vi förväntade oss kunnighet och skicklighet men detta var över förväntan, vi fick det där lilla extra. Vi kände att Michael var VÅR mäklare. Läs mer
  • Monica B skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Sålt sommarstugan och blev trevligt bemött. Hade inte så stora förväntningar på att få den såld så snabbt men vi hoppades på ett hyfsat pris naturligtvis. Den såldes mycket snabbare än vad vi hade trott och dessutom till ett bättre pris. Michael var väldigt trevlig att ha att göra med, kan rekommenderas. Läs mer
  • Sven-Olof A skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Köpt gammalt hus i Ålem. Allt var bra och positivt. Läs mer
    2018-09-13 Michael S svarar Sven-Olof A
    Härligt Sven-Olof ja det var lättsamt och trevligt med dig som köpare :)
  • Yvonne H skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Sålt mitt fritidshus! Fick ett personligt och förtroendefullt bemötande av min mäklare! Läs mer
    2018-09-12 Michael S svarar Yvonne H
    Tack Yvonne, att ha er som säljare var ett nöje! Även när ni köpte förstås, Oknö kommer att sakna er, och saknar ni Oknö så ska jag ordna ett trevligt fritidshus åt er igen :) /Michael
  • Jimmie K skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Bra människa lätt att prata med,tar sig tid med kunderna, saklig ,påläst stod upp till de förväntningar som jag hade Läs mer
    2018-09-12 Michael S svarar Jimmie K
    Tack Jimmie, känns gott att läsa din rekommendation! Grattis till ditt hus, jag är helt säker på att du kommer att få det snyggt med dina planerade förbättringar och det ska bli roligt att se!/Michael
  • Daniel S skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Personligt och varmt bemötande, visade ett genuint intresse för oss, våra tankar och våra önskemål. Läs mer
    2018-09-12 Michael S svarar Daniel S
    Tack Daniel det var så trevligt att vara er mäklare, önskar er allt gott framöver/Michael
  • Evelina S skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Upplevde att mäklaren var väldigt professionell, tillmötesgående, kunnig och personlig. Har känts tryggt i bostadsköpet. Läs mer
    2018-09-11 Michael S svarar Evelina S
    Roligt Evelina ! Tack för det fina betyget ! Trygghet är viktigt i denna stora affär !
  • Martin L skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Vi hade ett bra väldigt bra samarbete med Michael Sjöholm. Lyhörd och otroligt hög service! Läs mer
    2018-09-09 Michael S svarar Martin L
    Stort tack Martin härligt ! Tack för de!
  • Ann D skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Mikael Sjöholm hjälpte oss att sälja vårt hus på ett fantastiskt bra sätt och vi är så nöjda! Mikael är en sällsynt fin och trevlig mäklare med stor proffsighet i allt. Han visar stor omtänksamhet och inkännande med sina kunder. Och i hans sällskap trivs man och känner trygghet i hans ageranden i allt!
    Mikael är den bästa mäklare man kan anlita och vi kan varnt rekommendera honom till andra! Läs mer
  • Peter J skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Köpte sommarstuga.
    Riktigt trevlig bemöttande och en härligt energi . Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Sålt bostad utanför Mönsterås tätort.
    Michael var tillgänglig i högre grad än vad jag tycker man kan förvänta sig.
    Han har ett trevligt, korrekt, positivt och humoristiskt sätt att bemöta. Han gav råd och tänkbara scenario som ett beslut kunde leda till och stöttade då jag som köpare tog ett eget beslut. Han utstrålade trygghet i en situation som för mig var högst ovan. Läs mer
  • Kerstin B skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Har sålt två fastigheter med Michaels hjälp, båda gångerna har vi fått ett utmärkt bemötande. Trevlig, lättsam men ändå seriös. Läs mer
    2018-05-11 Michael S svarar Kerstin B
    Kerstin, tack så mycket och ni är verkligen toppen att ha som kunder..! :) Nu blir det väl ingen mer affär.. på ett par år ;)
  • Tommy H skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Fixade snabb& smidig affär, fixade allt åt mig, gällande papper, kontakt med föregående husägare etc. Mycket nöjd med Micke! Läs mer
    2018-05-11 Michael S svarar Tommy H
    Riktigt roligt Tommy, tusen tack och stort grattis till nya bostaden! Smidig och trevlig köpare också :)
  • Liisa G
    Liisa G skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Michael var lätt att kontakta när vi ville kolla på huset. Han kunde svara på alla våra frågor och om inte, så tog han reda på svaret. Han var lätt att ha och göra med och om det var något bekymmer så såg han bara möjligheter och inga hinder. Han är trevlig, har humor och glimten i ögat!
    Jag är nöjd med hur allt gick till, från visning till vi hade nycklarna.
    Med vänlig hälsning/
    Liisa Grönli Läs mer
    2018-04-17 Michael S svarar Liisa G
    Liisa tack så mycket, så roligt, verkligen glädjande :) Nu när ni bor på Oknö är ni alltid välkomna bort till mig och min familj :)
  • Robin L skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Mycket väl utfört uppdrag , positiv och bra på sin arbetsuppgift Läs mer
    2018-04-17 Michael S svarar Robin L
    Tack så mycket Robin, jättetrevligt att göra affär med er!
  • Iréne P skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Högsta poäng för Michael Sjöholm! Han löser alla problem snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-04-17 Michael S svarar Iréne P
    Tack Irene, så roligt att hjälpa dig med både köp och sälj!
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Michael är lyhörd och trygg som mäklare, något som jag känner genomsyrar Fastighetsbyrån Mönsterås. Läs mer
    2018-04-17 Michael S svarar Daniel G
    Daniel, tack så mycket! Och det var kul att sälja er lägenhet! Jag ska hitta ett hus åt er, jag lovar :)
  • Sandra I skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Mycket trevlig mäklare, som
    Alltid är anträffbar och hjälpsam. Kan varmt rekommendera honom för andra Läs mer
    2018-04-17 Michael S svarar Sandra I
    Tack så mycket Sandra, det var så trevligt att hjälpa er med både köp och sälj :) Rekommendera mig friskt i frisörstolen, det är bästa marknadsföringen!
  • Thomas U skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Bästa möjliga servicen, lätt att göra husaffärer med Michael. Läs mer
    2018-04-17 Michael S svarar Thomas U
    Tack Thomas, så roligt! Alltid välkomna åter!
  • Robin J skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Jag har köpt min första bostad med min sambo då vi inte har haft mycket kunskaper om bostadsmarknaden eller villaområdet.

Vi blev väl bemötta av honom och hade en glad och positiv energi. Han kunde sina delar och kände väl till om bostadsområdet. Vi fick all hjälp och info av honom om vi behövde något.

Våra förväntningar var att mäklaren skulle kunna bostaden han säljer liksom området. Ge oss tips och kunskaper till oss om inte är lika insatta i bostadsmarknaden. Vi tycker att han levde upp till detta 100%

Vi upplevde han som en kunnig person, glad och trevlig där hans humor var underhållande :)

Om vi någon gång ska sälja vår bostad är det Michael vi kommer kontakta. Mycket bra mäklare! Läs mer
    2018-04-17 Michael S svarar Robin J
    Oj oj oj tack så mycket för detta fina omdöme, det värmer i mäklarhjärtat och jag lovar att jag rös i hela kroppen nu när jag läste detta, jag måste läsa det igen ;) Välkomna till paradiset (Oknö) // Micke
  • Thomas I skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Köpt och sålt en fastighet.
    Michael är en driven och engagerad mäklare som sätter kunden i fokus.
    han är trevlig och är lätt att jobba med. Läs mer
    2018-04-17 Michael S svarar Thomas I
    Tusen tack Thomas, kul att era affärer gick så bra både köp och sälj! //Micke
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Kompetent, trevlig. Ser kunden, lyssnar och bemöter en på det sättet som man vill bli bemött.
    Skicklig säljare som är mån om att det blir en bra affär både för säljare och köpare.

Tar sig verkligen tid att hjälpa och visa fastigheter på flexibla tidpunkter. Läs mer
    2018-04-17 Michael S svarar Magnus S
    Tack så mycket, roligt att ni är så nöjda :)
  • Mikael B skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    En mycket trevlig och tillmötesgående mäklare.
    Inger förtroende och har stor kunskap inom sitt yrke.
    Jag kan verkligen rekommendera Michael Sjöholm för alla som behöver en pålitlig mäklare . Läs mer
    2018-04-17 Michael S svarar Mikael B
    Tusen tack och det var så roligt att förse er med ett hus ni gillar! Kul att skriva kontrakt på annorlunda ställe, Rasta i Kalmar :) Där var vi flexibla både ni och jag! // Micke
  • Lena V skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Mycket bra bemötande. Intresserad av sina kunder. Högt förtroende. Läs mer
    2018-04-17 Michael S svarar Lena V
    Tack Lena för ännu en trevlig affär med er =)
  • Ulrika K skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Mycket nöjd med snabb o smidig affär Läs mer
    2018-04-17 Michael S svarar Ulrika K
    Snacka om snabb och smidig affär, den glömmer jag aldrig inte du heller ;) // Micke
  • Malin L skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Positiv. Glad. Ger en hopp o talar om rimliga planer i väldigt hjälpsam. Läs mer
    2018-04-17 Michael S svarar Malin L
    Tack Malin, välkommen åter :) //
  • Stefan K skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Helt ok, ganska avslappnad stil och trevligt
    bemötande och affären sköttes smidigt. Läs mer
    2018-04-17 Michael S svarar Stefan K
    Tack så mycket Stefan, ha det bäst i ert fina hus // Micke
  • Tord K skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    En kunnig, trovärdig och rutinerad mäklare med glimten i ögat Läs mer
    2018-04-18 Michael S svarar Tord K
    Tack så mycket Tord, det glädjer! Mvh Michael
  • Maj A skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Han verkar trevlig. Var tillsammans med en annan mäklare som förde samtalen så jag vet inte så mkt hur han är som mäklare. Läs mer
    2018-04-18 Michael S svarar Maj A
    Tack Maj, roligt att ni är nöjd!
  • Robert F skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Michael was professional, experienced and very polite in all of the areas we needed for the sale of our property. He represented the company very well and would recommend him to anyone seeking an agent for the sale of their property Läs mer
    2018-04-18 Michael S svarar Robert F
    Thank you very much, i hope you will have a nice summer in Timmernabben// All the best Michael
  • Daniel H skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Kunnig och erfaren. Lätt att prata med Läs mer
    2018-04-18 Michael S svarar Daniel H
    Tack så mycket för fint omdöme! Mvh Michael
  • Ann-louise E skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Michael gjorde ett bra jobb. Han kom med olika alternativ och till slut kom affären i hamn. Läs mer
    2018-04-18 Michael S svarar Ann-louise E
    Tack så mycket, ja det var roligt att ditt fina ställe såldes på ett bra sätt till slut, tack för ditt glada humör och tålamod! Mvh Michael
  • Rolf J skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Trevligt bemötande. Väldigt talför. Svarade på frågor trotts semestertider. Saknar dock återkoppling ang. pågående ärende ang pantbrev. Läs mer
    2018-04-18 Michael S svarar Rolf J
    Tack så mycket! Roligt att ni är nöjda :)
  • Malin K skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Engagerad och kunnig, bra bemötande och trevlig. Läs mer
    2017-09-12 Michael S svarar Malin K
    Tackar tackar :) Roligt!! // Micke
  • Anna J skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Vi blev mycket väl bemötta och omhändertagna på bästa sätt.
    Michael såg mig som kund och hjälpte mig på bästa sätt att få vårt drömmas lilla hus. Jag är mycket tacksam att Michael fanns där. Läs mer
    2017-09-11 Michael S svarar Anna J
    Tack så roligt att få det omdömet! Önskar er en fin höst! /Michael
  • Ove B skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Mycket proffsigt och bra bemötande, kunde inte bli bättre. Läs mer
    2017-09-07 Michael S svarar Ove B
    Tusen tack Ove, det var jätteroligt!
  • Ann-sofie V skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Otroligt närvarande, bra på att berätta sakligt och enkelt.
    kommer att varmt rekommendera Michael vidare. Läs mer
    2017-09-07 Michael S svarar Ann-sofie V
    Tack så mycket !! Så roligt att höra !!
  • Bengt-erik V skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Ett mycket bra bemötande som kund.
    Tog reda på fakta och förklarade bra på frågor. Läs mer
    2017-09-07 Michael S svarar Bengt-erik V
    Så kul att höra att ni är nöjda! Ha det bäst!
  • Sven-ove N skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Dolde att fakta om fastigheten inte stämde. Informerade om detta först en vecka efter det att säljarna skrivit på kontraktet! Vi fick informtion om detta och kontrakt oss tillsänt först efter ett tefonsamtal från oss där vi efterlyste kontraktet! Läs mer
    2017-05-17 Michael S svarar Sven-ove N
    Välkomna till Mönsterås och ett jättefint hus och tack för en smidig affär! Ledsen att jag och ägarna missade den felskrivningen om att det inte var golvvärme i badrummet. Ägarna och jag kontrollerar alltid presentationen tillsammans innan vi startar försäljningen, men detta missades och upptäcktes först vid kontraktskrivningen. Att dölja fakta är inte min / vår melodi, ursäkta oss att det blev fel. Välkomna åter!
  • Dennis J
    Dennis J skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Trevligt och engagerat bemötande.
    Snabb försäljning.
    Väldigt nöjd. Läs mer
    2018-04-18 Michael S svarar Dennis J
    Det var roligt att vi sålde huset så snabbt och att allt löste sig så fint med er flytt till Oskarshamn, tack för all god fika! Mvh Michael
  • Andreas O skrev om Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Bra mäklare Läs mer