Mäklare Kalmar Mönsterås Fastighetsbyrån Mönsterås Michael Sjöholm
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 120 Läs vad Michael Sjöholm

• Krister Ö köpte sitt hus med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-07-10

Timmernabben
    Bra bemötande och bra mot både säljare o köpare . Läs mer
  • Emil S
    Emil S köpte sitt hus med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-07-08

Ålem
    Skulle då köpa ett litet torp i lilla Ålem. Där Michael var mäklare till huset. Vet inte vad jag hade förväntat mig då det är min första bostad men skulle väl säga en normal affär men blev förvånad när man fick ett så bra och roligt bemötande som gjorde affären så mycket roligare men var nervös i början men de släppte ganska snabbt när man träffar någon så trevlig. Visst det är roligt att skaffa en bostad men allt blir så mycket roligare när man får ett så bra bemötande med lite skämt. Min upplevelse av det hela var roligt och har nog inte haft ett så trevligt bemötande vid köp av något innan med lite skämt, skratt och prat utan att göra allt stelt men han hade förberett allt innan köpet. Han levde upp till mer än vad jag hade tänkt och rekommenderar starkt Michael till andra för att få en så bra upplevelse som möjligt vid köp eller försäljning av bostad då det även ska vara kul att skaffa eller att sälja och köpa ny bostad. Läs mer
    2019-07-08 Michael S svarar Emil S
    Emil, tack som tusan, jättetrevligt att läsa din rekommendation och önskar dig allting gott och lycka till med kåken din :) // Micke
  • Andrzej M köpte sitt hus med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-07-08

Ålem
    Jag är väldigt glad och rekommenderar det Läs mer
    2019-07-08 Michael S svarar Andrzej M
    Härligt tackar ! Ni var toppen att göra affär med :) Lycka till med renoveringen !
  • Michael R köpte sitt hus med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-07-03

Oknö
    Jag har köpt en sommarstuga på Oknö som ligger vid havet.
    Jag tycker mäklaren har vart öppen och bra och stöttat mig genom köpet. Han är alltid lugn och saklig. Mina förväntningar har uppfyllts på ett mycket bra och positivt sätt.
    Jag är positiv över mäklarens insats genom hela köpet. Läs mer
    2019-07-03 Michael S svarar Michael R
    Härligt att läsa din rekommendation Michael! Ha en go sommar med er fina sjöutsikt, och välkomna åter!
  • Annielen T sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-06-30

Centralt Mönsterås
    Vi har sålt en villa i centrala Mönsterås med hjälp av Michael. Han har varit väldigt trevlig och lätt att få kontakt med. Har informerat oss löpande om hur det kommer att gå till, både innan , under och även efter försäljningen. Givit oss tips och även tagit sig tid vid våra funderingar. Vi har känt oss trygga med vår försäljning och vårt val av mäklare. Kan varmt rekommendera Michael Sjöholm. Läs mer
  • Charlotte K sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-06-27

Mölstad
    Både köpt och sålt bostad.
    Glad, social och trevlig.
    Lätt att få tag i och hållit mig uppdaterad både vid köp o säljning vid budgivning och vad som kommer näst.

Rekommenderas! Läs mer
  • Thomas K köpte sitt hus med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-06-25

Blomstermåla
    En snabb och Smidig husköp
    En väldigt duktig mäklare Läs mer
  • Fredrik S sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-05-26

Centralt Mönsterås
  • Bo G sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-05-22

Oknö
    Jag sålde mitt hus genom Michaei och blev utmärkt bemött och det gick över förväntan tack vare en utmärkt mäklare. Läs mer
    2019-05-22 Michael S svarar Bo G
    Det glädjer mig verkligen Bosse, tack för förtroendet, ett försäljningsuppdrag jag aldrig glömmer! Lycka till i nya bostaden // Michael
  • Per I köpte sitt hus med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-05-20

Oknö
    Vi köpte ett fritidshus på Oknö.
    Vi har absolut ingenting att klaga på ,mäklaren har skött allting exemplariskt. Läs mer
    2019-05-20 Michael S svarar Per I
    Tack och njut nu av Oknö som rogivande plats för själen !!! Nu är det även er pärla !!! :)Kom ihåg " solen skiner alltid på Oknö " haha :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mönsterås

Michael Sjöholm