Michael Sjöholm
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-02 - 2020-01

Läs vad 139 Läs vad Michael Sjöholm

• Martin M köpte sitt hus med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-09-19

Oknö
    Vi har köpt sommarstuga. Mäklaren var väldigt kompetent, trevlig, tillmötesgående och hade bra lokalkännedom. Läs mer
  • Tommy K sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-09-19

Fliseryd
    Vi har sålt en liten fastighet i Fliseryd.
    Kontakten med Michael Sjöholm har varit i toppklass. Alltid ett trevligt och lättsamt bemötande. Han har hjälpt oss med alla frågetecken gällande en försäljning. Vi kommer absolut att rekommendera honom till våra vänner. Läs mer
  • Karl-Johan H sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-09-09

Älgerum
    Mickael sålde våran villa på ett snabbt och smidigt sätt och med ett mycket bra och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Chatarina M sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-09-09

Timmernabben
    Vi sålde min mammas hus, en villa i Timmernabben, med hjälp av Michael Sjöholm på Fastighetsbyrån i Mönsterås.
    Vi uppskattade Mikaels kunskaper om marknaden och försäljningens genomförande. Vi upplevde att Mikael lyssnade på oss, var mycket tillgänglig och gav oss den tid och de råd vi behövde.
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Michael och Fastighetsbyrån i Mönsterås! Läs mer
  • Andreas L köpte sitt hus med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-09-08

Fliseryd
    Köpt hus.
    Michael är en professionell och serviceinriktad mäklare. Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fick vid köpet av mitt nya hus. Läs mer
  • Gerd L köpte sitt hus med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-09-06

Oknö
    Köpt ett hus på Oknö. Har bara positivt att säga om Mikael. Alltid glad och trevlig. Har alltid ställt upp och svarat på alla frågor. Jan-Olof Gerd Läs mer
  • Per-Arne K köpte sitt hus med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-09-05

Mölstad
    Köpt hus i mölstad. Bra bemötande och en jordnära grabb. Han levde upp till mina förväntningar.
    Mvh P-A Läs mer
  • Bo E sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-08-31

Oknö
    Engagerad, trevlig och kunnig mäklare som höll oss löpande informerad om försäljningen. Läs mer
  • Astrid S sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-08-20

Centralt Mönsterås
    Michael Sjöholm har varit professionell, optimistisk och tillmötesgående vid försäljning av vår villa👍 Läs mer
  • Hellevi O köpte sitt hus med hjälp av Michael Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-08-20

Älgerum
    Vi köpte en villa i Mönsterås. Mäklaren Mikael Sjöholm är professionell, noggrann och har ett trevligt bemötande.

Med vänlig hälsning Hellevi Calrsson Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mönsterås