en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

4.5 / 5 i betyg — 19 rekommendationer

Läs vad 19 användare tycker om Monica Okpe

• Edwin A
    Edwin A skrev om Monica Okpe en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Hej, till att börja med så var jag enbart 19år när jag köpte huset och jag var heller inte van vid att gå på husvisning. Jag blev väl bemött och fick bra svar på informationen jag var ute efter. Monica höll mig uppdaterad hela tiden efter visningen och under budgivningen likaså sköttes allt smidigt efter jag hade vunnit budgivningen.
    Helt klart nöjd och kommer att rekommendera Monica för fler.
    Mvh, Edwin Ahlgren
  • Froni I
    Froni I skrev om Monica Okpe en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Glad å positivt bemötande, dock lite svår att nå på tfn. Däremot saknade jag fakta om fastigheten ex inköps år för alla vitvaror. Fick upptäcka att diskmaskin inte fungerade mer än att vi satte en käpp mot dörren + tung flyttlåda för att hålla luckan stängd. Varmvattenberedaren läcker. Kylskåp var kompressorn slut. Min åsikt att dessa uppgifter skall alltid finnas med. Jag fick lämna denna info till min mäklare på Svensk Fastighetsförmedling.
  • Eva P
    Eva P skrev om Monica Okpe en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Trevligt bemötande och ett ärligt intryck!
  • Olle F
    Olle F skrev om Monica Okpe en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Mycket bra kan rekommendera Monika till nya uppdrag. Hälsar OLLE.
  • Kenneth E
    Kenneth E skrev om Monica Okpe en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Käck , trevlig och tillmötesgående
    Lite väl svår att få kontakt med men det beror troligen på hög arbetsbelastning.
    Skulle inte skada med att våga sätta lite högre utgångspriser både in och ut.
  • Eva J
    Eva J skrev om Monica Okpe en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    bra bemötande lätt att få kontakt med
  • Lars A
    Lars A skrev om Monica Okpe en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Positiv och kunnig. Var lätt att nå, även om man lämnade ett meddelande.
    2016-04-15 Monica O svarar Lars A
    Hej Lars & hjärtligt tack för rekommendationen! :)
    Att vara tillgänglig 24-7 är naturligtvis en utmaning, men för mig är det en självklarhet att göra mitt bästa. Ha det gott och välkommen åter!
  • Ida S
    Ida S skrev om Monica Okpe en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Trevlig, bra bemötande, tillgänglig!
    2016-01-24 Monica O svarar Ida S
    Tack Ida S för både det fina omdömet men även för att du tog dig tid att dela med dig dina åsikter. Lycka till i ert nya boende! :)
  • Emma E
    Emma E skrev om Monica Okpe en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Vi är oändligt nöjda med Monicas proffsiga bemötande i samband med husköp.
    2016-01-11 Monica O svarar Emma E
    Tack för det fina omdömet Emma E! :) Nöjda kunder är ett sant nöje. Lycka till som husägare och med förhoppning om att ni kommer trivas gott.
  • Siv P
    Siv P skrev om Monica Okpe en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Väldigt glad och positiv och realistisk. Lätt att få kontakt med vis sms, snabba svar.
    2016-01-11 Monica O svarar Siv P
    Siv P, tack! Försöker verkligen vara tillgänglig! Har jag möjlighet att svara så gör jag det, oavsett dag och tid. Önskar dig god fortsättning på det nya året och lycka till på ny adress. :)
  • Kirsti F
    Kirsti F skrev om Monica Okpe en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Jättebra bemötandet. Välinformerad och vänlig.
    2015-12-02 Monica O svarar Kirsti F
    Kirsti F, tack snälla för ditt fina betyg! Hoppas att du och din dotter trivs i ert stora och unika hus! Tveka inte att höra av dig om jag på något sätt kan hjälpa dig när du har några frågor om regelverk eller allmänt om vad som gäller när man äger hus i Sverige eller kanske för en framtida värdering. Ha det gott!
  • Ingrid W
    Ingrid W skrev om Monica Okpe en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Jag är mycket nöjd med hur Monica Okpe skötte försäljningen av mitt hus. Hon var, vad jag kan förstå, duktig på att "läsa" spekulanter. Det var trevligt att samarbeta med Monica: lättsam, snabb, seriös, pålitlig och rolig! Kan varmt rekommendera henne!
    2015-12-17 Monica O svarar Ingrid W
    Tusen tack Ingrid W för dina värmande ord. Älskar mitt jobb och det allra bästa är alla fina möten med er underbara människor. Än en gång tack för att jag fick förtroendet att hjälpa just dig med försäljningen av ditt fina lilla hus. Ber att få passa på att önska dig och de dina en riktigt God Jul! :)
  • Max J
    Max J skrev om Monica Okpe en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Det intrycket jag fick var mycket bra, tyvärr så var det mitt i semestertider så jag hade inte Monica genom hela försäljningen.
    2015-11-26 Monica O svarar Max J
    Max J, tack för vänliga ord! Ibland måste även en mäklare få lite semester. ;) Om du behöver hjälp med rådgivning inför kommande renoveringar eller kanske med en värdering så småningom, tveka inte att höra av dig. Önska dig all lycka i ditt nya hus! :)
  • Ann-britt K
    Ann-britt K skrev om Monica Okpe en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Mycket trevligt bemötande av en kunnig och sympatisk fastighetsförmedlare. Hon gjorde det hon lovade att göra med att ta kontakt mm.
    2015-11-26 Monica O svarar Ann-britt K
    Ann-britt K, tack snälla för de värmande orden! Kundens bästa är alltid i fokus! Vill passa på att tacka för att du tog dig tid att skriva ner dina synpunkter! Önskar dig och de dina allt gott! :)
  • Bertil A
    Bertil A skrev om Monica Okpe en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    trevligt o hjälpsam kunnig ,annars tog hon reda på saker vi ville.
    hälsning från augustssons på parkvägen i timmernabben som älskar sitt hus
    2015-11-25 Monica O svarar Bertil A
    Bertil & Christina A, Tusen tack för ert fina omdöme och värmande ord! Alltid fokus på nöjd kund och att ge lite mer än förväntat. Huset ni köpte var verkligen som klippt och skuret för er! :) Än en gång, tack!
  • Christina A
    Christina A skrev om Monica Okpe en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Hälsningar o tack för att du ställde upp vid köpet av
    vårt nya hus. Kunde inte haft bättre service.

bertil o christina augustsson
    parkv. Timmernabben
    2015-11-25 Monica O svarar Christina A
    Christina & Bertil A, tack så mycket! :) Om jag på något sätt kan vara er behjälplig i framtiden, välkomna att kontakta mig. Än en gång tack & lycka till i ert fina enplanshus!
  • Bo D
    Bo D skrev om Monica Okpe en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Bra bemötande, lätt att samarbeta med. Ett bra resultat och i övrigt ett proffsigt utfört arbete. Jättenöjd med allt.
    2015-08-11 Monica O svarar Bo D
    Tack och bock för ditt fina omdöme, Bo D! Alltid fokus på 100% nöjd kund. 4 av 5, nådde inte hela vägen men ok. Nya tag! Ha det gott i ditt nya boende! :)
  • Erica L
    Erica L skrev om Monica Okpe en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Jag fick ett mycket fint bemötande, en engagerad mäklare och en väldigt smidig och snabb affär! Min förväntan uppfylldes helt och fullt! Som kund är jag fullständigt nöjd från första mötet och tills affären blev slutförd!
    2015-08-10 Monica O svarar Erica L
    Tackar allra varmast för det fina omdömet! Mitt mål är alltid 100% nöjd kund. Lycka till i nya huset!
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Monica Okpe en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Inga problem med Monica, skött affären jättebra. Snabbt svar om man haft någon fråga via sms. Jag är jättenöjd.
    2015-08-07 Monica O svarar Åsa E
    Tusen tack, Åsa E! Mitt mål i varje situation att du som kund hos oss ska känna att vi verkligen gör vårt bästa och med 100% fokus på nöjd kund! Än en gång, tack!
Michael Sjöholm
Otto Sjökvist