Otto Sjökvist

Otto Sjökvist

Otto Sjökvist är mäklare på Fastighetsbyrån Mönsterås

Otto Sjökvist har varit registrerad mäklare sedan 1992-06. Otto Sjökvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 89 omdömen med ett betyg på 4.5. Otto Sjökvist har haft 7 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

89 omdömen om Otto Sjökvist

Sedan starten hos Reco 2015
Martin S
Norra Korpemåla

Hej, everything was ok, good communication, success in selling our plot, no problems. Otto, nice and friendly, obviously competent and experienced.

Halow Martin 👍😃 Tank you for your nice Reco 👍😃 BR Otto

Göran K
Sålde sitt hus med hjälp av Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

Väldigt erfaren .bra att ha att göra med lätt försäljning behövde inte göra så mycket

Svar från Otto Sjökvist

Hej Göran ! Tack för ditt fina omdöme o tack för förtroendet att sälja ert hus ! önskar er allt gott ! mvh Otto

Marta E
Ljungnäs

Vi är nöjda med bemötande från Otto. Nu blev det som tur va en snabb affär så vi hade inte så mycket kontakt. Otto är glad och trevlig.

Svar från Otto Sjökvist

Tack för gott samarbete :-) Det var mycket trevligt att få vara er mäklare ! Vi ses på tillträdet ! Mvh Otto

Ove H
Köpte sitt hus med hjälp av Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
Blomstermåla

Bra och trevlig mäklare. Rekommenderar jag gärna till andra husletare.

Tack Ove det gläder mig att du är nöjd Med oss på Fastighetsbyrån 😃👍 Mvh Otto

Amanda C
Köpte sitt hus med hjälp av Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
Blomstermåla

Vi har fått ett mycket bra bemötande från början , både digitalt och när vi har mötts. Han är öppen, tydlig, pedagogisk och informativ. Han har uppenbarligen mycket erfarenhet i branschen och känner området väl, samtidigt som han är beredd att dela med sig av sina kunskaper. Dessa egenskaper var precis de som vi önskade och förväntade, så vi är rätt nöjd!

Svar från Otto Sjökvist

Hej Amanda ! Tack för ett mycket trevligt möte o kontrakts skrivning 👍😃 Tusen tack 🙏 för ditt fina omdömen det värmer ☺️ Ser fram emot att se er på tillträdet ! Välkomna till Småland o Blomstermåla 😃 Mvh Otto

Anette N
Blomstermåla

Otto är alltid mycket trevlig och glad! Jag ångrade min försäljning på hösten och väntade till våren, inga problem. Otto känns kunnig och jag känner stort förtroende för honom, både till mej och till kunden.

Svar från Otto Sjökvist

Hej Anette ! Det var ett mycket trevligt kontrakt i går Jätte gott fika o glada köpare , det kan inte bli mycket bättre 👍😃 Tack för ditt fina omdöme ! Otto 😃

Margareta J
Blomstermåla

Bra bemötande! Kanske lite mera info under tiden före försäljning. För övrigt helt ok 👍

Svar från Otto Sjökvist

Hej Margareta ! Tack för ditt omdöme 👍😃 Jag håller med dig info o kommunikation Är ett utmanande område där blir man aldrig full lärd 👍jag är glad att du är nöjd 😄 Mvh Otto

Christer C
Mönsterås

trevlig ,lätt att prata med . bra samarbete

Tack Christer 😃 önskar er en ricktigt Glad Påsk 🐣

Marcus P
Blomstermåla

Väldigt trevligt bemötande och mycket enkel process. Allt flöt på utan konstigheter från start till mål. Precis så bekväm man vill att en husförsäljning ska vara.

Svar från Otto Sjökvist

Haj Markus ! Tack för ert omdöme roligt att ni är nöjda med oss 👍😃 önskar er en Glad Påsk 🐣 Vi syns på tillträdesdagen 👍 Mvh Otto

Kenneth F
Ålem

Mycket proffsigt och vänligt bemötande.

Svar från Otto Sjökvist

Tack Kenneth för ditt omdöme 👍😃 Det gläder oss att ni är nöjda ! Vi ses på Tillträdet ! Mvh Otto 😃 Fastighetsbyrån