Magnus Johansson

Magnus Johansson

Magnus Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Motala

Magnus Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2018-08. Magnus Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.6. Magnus Johansson har haft 27 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 80% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 54 Läs vad Magnus Johansson

• köpte sitt hus med hjälp av Magnus Johansson en del av Fastighetsbyrån Motala
    • VÄSTANVIK
    2021-08-09
    Köpte världens bästa fritidshus av Magnus, allt var toppen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Johansson en del av Fastighetsbyrån Motala
    2021-06-11
    Jag tyckte han var duktig. Och kunnig om lägenheten som jag köpte.
    2021-06-10
    Bra bemötande och kunnig och proffsig hantering. Seriös.
    Hej!

Vi blev utmärkt bemötta av Magnus, superprofessionellt med stora inslag av god kommunikation och suveränt kundfokus.
    Magnus är en alldeles utomordentligt duktigt mäklare, en klart lysande stjärna.
    Alla förväntningar infriades med råge, finns inget att kritisera
    överhuvudtaget. Tydlig, kommunikativ, snabb i återkoppling, väldigt social, trevlig och målmedveten.

Hantera och utveckla honom väl, han är och kommer med erfarenhet bli en enorm tillgång för företaget.

Vänliga hälsningar

Anders Martinsson
    Vadstena
    2021-06-10
    Mycket trevlig och bra service. Han förmedlade kontakten med Swedbank också och det var guld värt för mig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Johansson en del av Fastighetsbyrån Motala
    2021-06-10
    Han är jätte duktig på sin jobb, snäll mot kunden , och han sålde våran lägenhet i 2 dagar 😊 det betyder att han har mycket kontakt med folk runt Motala. Han är jätte trevligt. Från 1-10 Han får 10+++ 😊
    2021-06-10
    Ödmjuk och tillmötesgående, trevlig att ha kontakt med!

Kan absolut rekommendera.
    • Vadstena - Borgmästareområdet
    2021-05-19
    Köpt en 3 rums lägenhet i Vadstena .Bara bra erfarenheter av Magnus .
    2021-02-25
    Maj-lis har med Magnus hjälp sålt sin bostadsrätt. Vi är helt nöjda med hans arbete och blivit mycket bra bemötta.
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Johansson en del av Fastighetsbyrån Motala
    • VÄSTANVIK
    2021-02-10
    Köpt ett fritidshus.

Blev vänligt bemött av mäklaren.

Mäklaren fick objektet "serverat" då vi kontaktat säljaren för köp och värdering skulle göras. Det ledde istället till budgivning och en "utdragen budgivning". Fick besked om att budgivningen var avslutad och att huset "var vårt", efter helgen tar han ändå emot ett nytt bud från budgivare som backat ur tidigare. Väl medveten om att vi vill ha huset och lär bjuda över.

Vet i praktiken lite om objektet.

Sammanfattningsvis - ingen bra magkänsla.