Magnus Johansson
Registrerad mäklare sedan 2018-08-01
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 35 Läs vad Magnus Johansson

• Malte J köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Johansson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-07-10

3:a
    Köpt bostadsrätt. I stort sett nöjd med vår mäklare, men glömde en del utskick till oss och telefonsamtal som han inte ringde oss, så vi fick påminna honom. Men vi kan rekommendera Magnus! Läs mer
  • Jenni B köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Johansson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-07-10

Nedre Holm
    Vi har köpt en lägenhet samt fått hjälp med pappersarbete vid försäljning av våran lägenhet. Magnus är glad, kunnig, hjälpsam och tålmodig!
    Vi har absolut inte kunnat förvänta oss mer av en mäklare!
    Magnus har ibland varit lite svår att få tag på men vi har förstått att han haft mycket att göra. Läs mer
  • Peggy P sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Johansson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-07-09

5:a
    Sålt bostadsrätt. Magnus är alltid
    pigg glad och lyhörd Läs mer
  • Roland G köpte sitt hus med hjälp av Magnus Johansson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-06-17

Magnus gav ett mycket professionellt, seriös och trevligt intryck.
    Affären sköttes på ett mycket bra sätt. Kan inte bli bättre.

Han är en mycket duktig mäklare, men synd att han missade MC-kortet. 😅

/Roland Gelfgren Läs mer
  • Elisabeth J sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Johansson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-05-29

Nära Centrum
    Sålt en bostadsrätt med utmärkt hjälp av mäklaren. Läs mer
  • Yvonne G sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Johansson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-05-26

Nedre Holm
    Jag tycker han skötte sig utmärkt. Glad o positiv. Hade en bra kommunikation. Inget att anmärka på. Har sålt en bostadsrätt. Ha en bra dag! Läs mer
  • Ellinor K sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Johansson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-05-07

Nedre Holm
    Sålt en lägenhet. Magnus är lugn och tar sig tid för att lyssna. Levde upp till förväntningarnar och är mycket nöjd! Läs mer
  • Roland N köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Johansson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-04-08

3:a
    Vi har köpt en bostadsrätt i Vadstena.
    Mycket bra bemötande, tillmötesgående och bra information. Läs mer
  • Roger L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Johansson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-02-27

BRÅSTORP
    Bostadsrätt
    Utmärkt
    Ja
    Goda Läs mer
  • Anita M
    Anita M sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Johansson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-02-18

Ekenäs
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Magnus ingav ett stort förtroende och försäljningen gav mer än (jag) räknat med , trotts att kundintresset var svalt i början.
    Magnus har hela tiden varit tillmötesgående och varit lugn och trygg.
    Duktig i sin yrkesroll.
    Jag rekommenderar honom varmt.

Vänligen Anita Moestedt Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Motala