Läs vad 44 Läs vad Magnus Johansson

• 2021-01-02
    - Bostadsrätt
    - Blev bemött på ett väldigt bra sätt
    - Hade inga större förväntningar vilket gjorde att mäklaren levde upp till de, samt mer
    - En bra o smidig affär där jag fick gott med hjälp om hur jag skulle gå tillväga
    Haris A
    • 54.5 m²
    • Nedre Holm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Johansson en del av Fastighetsbyrån Motala
  • 2020-12-14
    Väldigt trevlig, hjälpte mig under hela processen då jag inte hade en aning, hjälpte mig med kontakt till banklån. Har bara positivt att skriva om honom. Alltid tillgänglig.
    Georgios K
    Georgios K
    • 55.5 m²
  • 2020-12-03
    Trevlig och tydlig, dock lite lång väntan på återkoppling. Det kändes som att han hade för mycket att göra.
    Maria B
  • 2020-12-03
    Sålt villa på landet.

Blev bemött på ett trevligt och proffsigt sätt.

Magnus levde upp till våra förväntningar.

Vi är jättenöjda

Anita och Hans Engström
    Anita E
    • 89.0 m²
  • 2020-10-08
    Vi fick hjälp att sälja lägenheten och köpa ett hus!
    Bra bemötande och hjälp

Rekommenderas varmt
    Saif H
    köpte sitt hus med hjälp av Magnus Johansson en del av Fastighetsbyrån Motala
  • 2020-10-06
    Lät honom inte sälja min bostad.
    Det får räcka som omdöme....
    Sophia K
    • 5:a
    • 99.0 m²
  • 2020-10-04
    Jag köpte ett us och sålde en bostad. mäklaren var kunnig och trevlig och visste exakta vad han gjorde. Mina förväntningar uppfyllts på ett utmärkt sätt.
    Yahya A
    • 116.0 m²
    • BRINKEN
    köpte sitt hus med hjälp av Magnus Johansson en del av Fastighetsbyrån Motala
  • 2020-10-02
    Har sålt ett grupphus.Har blivit bemött på ett bra sätt.Och oxå känt mig informerad inför försäljningen på ett bra sätt
    Jag har fått all information som jag förvänta mig.

Jag är mycket nöjd med Magnus och kommer att rekommendera Fastighetsbyrån om jag vet någon ska sälja som jag själv blev rekommenderad till er för att ni var
    så bra.Jag är väldigt nöjd med Magnus.
    Lorita J
  • 2020-10-02
    Vänlig och intresserad, ger ett seriöst bemötande när vi sålt vår lägenhet.
    Ann-helén T
    • 55.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Johansson en del av Fastighetsbyrån Motala
  • 2020-07-10
    Köpt bostadsrätt. I stort sett nöjd med vår mäklare, men glömde en del utskick till oss och telefonsamtal som han inte ringde oss, så vi fick påminna honom. Men vi kan rekommendera Magnus!
    Malte J
    • 3:a