Fastighetsbyrån Motala

Fastighetsbyrån Motala

• BadgeSevenYears
Ring 0141-530 70 Dela

Här i Motala, Borensberg och Vadstena har vi på Fastighetsbyrån jobbat i över 40 år. Om du anlitar oss för din bostadsaffär här i området får du garanterat trygghet, kunskap och massor av lokalkännedom. Vi är den mest anlitade mäklaren här omkring och tar hand om alla uppdrag, vare sig du ska köpa eller sälja. Vi håller hög...

541 omdömen om Fastighetsbyrån Motala

Sedan starten hos Reco 2013

Iréne S
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Kunnig och seriös och kännde mig trygg med hans arbete i samband med min husförsäljning.

Adam G
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Marcus är professionell, pedagogisk och lätt att hålla kontakten med genom hela processen.

Krister N
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Mycket kunnig och serviceminded. Vi har alltid blivit väldigt trevligt bemötta. och han har hanterat försäljningen på ett proffsigt sätt och vi är mycket belåtna.

Marcus W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Trevlig noggrann och väldigt engagerad igenom hela affären.

Krister A
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Engagerad kunnig proffsig ! Tillmötesgående!

Kristina L
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala
Borensberg

Han va lyhörd och tog fram den informationen vi frågade efter

Marie A
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala
Borensberg

Med Niklas Gustavssons hjälp blev det en snabb smidig affär, precis som vi önskade! Både vi och köparen är mycket nöjda. Niklas låg alltid steget före, återkopplade snabbt, och höll alltid det han lovade. Blir det fler fastighetsaffärer inom Motala, så är Niklas självklart vår mäklare aven då!

Bibbi S
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Proffsigt bemötande, han är seriös och trevlig! Rekommenderas

Emma R
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Trevlig och hjälpsam, känner mig nöjd och trygg med min nya bostad.

Martin J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Smidigt och bra information samt kunskap av mäklaren

Lennart B
Östra

Professionellt och trevligt bemötande. Är bra på att hela tiden hålla säljaren informerad. 2023-11-21 Lennart B

Carina S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Fritz en del av Fastighetsbyrån Motala

En ung driven tjej, trevlig saklig.

Alina S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Fritz en del av Fastighetsbyrån Motala

Proffs, bra information, svarar snabb på mina frågor via email.

Jan Erik William H
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Mycket seriös, bra återkopplingar och alltid lika trevlig.

Taimi Ingrid K
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Mycket profissionellt och kundorienterat bemötande från dag 1 i ett ärende som krävt särskild hänsyn till en säljare med specifika behov. Marcus och Fastighetsbyrån har med råge överträffat alla förväntningar som funnits.

Boonmee W
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Marcus var väldigt professionell och lugn. Han kunde svara på alla frågor.

Keyvan M
Köpte sitt hus med hjälp av Lisa Fritz en del av Fastighetsbyrån Motala

Vi tyckte hennes bemötande väldigt bra och trevligt och professionell på sitt jobb, förklarade på bästa sätt om bostaden som vi har köpt.

Peter K
Sålde sitt hus med hjälp av Lisa Fritz en del av Fastighetsbyrån Motala

Ett vänligt ödmjukt bemötande av Lisa. Vi hoppades att Hon skulle sälja vårt hus, för utgångspriset, eller något lägre.Hon sa att Vi kanske fick pruta några hundra tusen. Men det blev tvärtom med råge. Det blev en trevlig pratstund med Lisa och de nya ägarna och hon gick igenom alla paragraferna, vad som gällde vid försäljningen. Vi avslutade den trevliga stunden med att alla inblandade skrev under köpekontrakten och drack en kopp kaffe med färska hembakta bullar mvh Sassa och Peter

Josefin L
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Tillmötesgående, tydlig och lösningsorienterad.

Lucas H
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Marcus har agerat lugnt, tydligt och bra.

Petra N
Skänninge

Blivit bra bemött och fått hjälp med alla frågetecken och funderingar. Tydlig och hjälpsam och det har Marcus levt upp till!

Gunilla Elisabet K
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Bra bemötande och hjälpte till med allt. Förklarade tydligt allting.

Karl Arne A
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Har haft en bra dialog med Marcus under hela försäljningsprocesen. Marcus har varit tydlig hur en försäljning går till både före, under och efter. Kan rekommendera Marcus Spetz till fullo till andra säljare.

Alexander B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Fritz en del av Fastighetsbyrån Motala

Lisa skötte hela försäljningsprocessen hur smidigt som helst. Hon var lättillgänglig och engagerad vilket ledde till en snabb affär! Förväntningarna vi satte upp tillsammans känner jag att vi nådde, jag är jättenöjd med hur försäljningen gick.

Sven Olof A
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala
Borenshult

Erfaren mäklare som är duktig pch pålitlig. Har lagt ner mycket tid på försäljningen av vår fastighet.

Bill Erland S
Mantorp

För tidigt att tycka till om.Affären nyligen klar och avslutas,när jag lämnar huset.Rent spontant så har säljare ibland visat andra sidor när man väl fått klart affären.För mig har Marcus sedan tidigare visat ett stort förtroendekapital och därför valde jag honom.Har än så länge inga andra negativa minnen.Med tanke på det ekonomiska läget både globalt och lokalt,är jag nöjd med reslutatet,även om man hade önskat mer betalt för huset.

Inger B
Bråstorp

Professionell, kunnig och ödmjuk inför uppgiften att sälja min bostad. Tack Lisa Fritz. Vi hoppas att det finns många fler, som dig i processen - att sälja en lägenhet som man haft i lång tid. Tack Lisa Svar genom min son/Gordon

Kim L
Hogstad

Har inget att klaga på. Han har skött sin roll som jag förväntar mig av en mäklare. Trevlig, hört av sig, varit behjälplig.

Gunnel S
Bråstorp

Hon är en väldigt profesionell och kunnig mäklare. Svarar på alla frågor och tar reda på allt man behöver. Jag är jättenöjd och kan rekomendera henne.

Nicklas F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Fritz en del av Fastighetsbyrån Motala

Mycket trevlig och tydlig. Punktlig och genomtänkt och väl förberedd.

Lena M
Vadstena

Enkelt, proffsigt och vänligt!

Anders B
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Allt funkade proffsigt och smidigt.

Malin J B
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Trevligt och professionellt bemötande.

Rashid N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Centrala Mjölby

Med respekt, Han är duktig och ansvarfull. Jag är helt nöjd av honom som kund. Mvh Rashid

Jens A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Centrala Mjölby

Det har varit kalas allt ihop. Väldig tillmötes gående. Väldigt bra att prata med.

Gunilla B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Fritz en del av Fastighetsbyrån Motala

Trevligt och sakligt bemötande. Lätt att kommunicera med, snabb återkoppling. Gjorde ett bra jobb!

Tomas J
Björkelund

Lisa hjälper till med råd, stöttar och ger tips, kommer med goda tankar och "Att tänka på" allt känns tryckt hela vägen.

Lennart L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Fritz en del av Fastighetsbyrån Motala

Vi har blivit jätte bra bemötta hela tiden och hon har verkligen stöttat oss och mig som god man på ett jättefint sätt. Även Lennart och Solveig har hon tagit hand om på ett mycket respektfullt sätt tusen tack och kramar till Lisa!!

Simon G
Lasarettsområdet

Väldigt smidig att ha med och göra. Lyssnade väll och kom ofta med bra förslag.

Sari D
Köpte en tomt med hjälp av Lisa Fritz en del av Fastighetsbyrån Motala
BRINKEN

Lisa Fritz är så proffsig och har överträffat mina förväntningar. Hon är kunnig, tålmodig, tydlig och är rak i sin kommunikation. Gjorde ett toppenjobb var tillgänglig och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera Lisa.

Monika G
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Jag har inget att klaga på .Han har skött sin roll som jag förväntar mig av en mäklare. Trevlig, social ,hört av sig , varit behjälplig.

Peter J
Mantorp

Seriös och lätt att ha att göra med.

Josefine R
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Lyhörd och ödmjuk. Tillgänglig vid frågor och gav bra råd innan och under försäljningen. Det var kunden (jag) i fokus och väldigt mån om att det skulle bli så bra som möjligt för min del och han mötte mina krav och önskemål så gott som gick.

Felicia L
Köpte sitt hus med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala
Brunnsvik

Li var en stor trygghet vid köpet av vår nya bostad. Det märks att hon har lång och gedigen erfarenhet. Hon tog sig tid att svara på alla våra oroliga frågor om processen och om fastigheten.

Anton S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala
Borgmästareområdet

Väldigt bra bemötande och duktigt mäklare som gjorde ett bra jobb

Yaakob S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala
Borgmästareområdet

Li är super trevlig, tillmötesgående och professionell. Hon gör allt för att man ska få svar på sina frågor och för att mna som köpare ska känna sig trygg i sitt köp. Jag rekommenderar Li väldigt starkt!

Maria J
Mantorp

Lätt att få tag i, hjälpsam och lyhörd.

Raili L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala
Nära Centrum

Trevligt och positivt bemötande. Bra upplägg inför försäljningen. Ärlig både mot säljare och köpare, vilket är förtroendeingivande. Enbart positiva intryck av Li.

Märtha B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Fritz en del av Fastighetsbyrån Motala

Lisa är en mycket bra mäklare och jag som köpare ger högsta betyg till henne.

Elisabeth P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Fritz en del av Fastighetsbyrån Motala

Bra bemötande. Höll oss hela tiden uppdaterade.