Johan Söreklint

Johan Söreklint

Johan Söreklint är mäklare på Fastighetsbyrån Munkedal

Johan Söreklint har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Johan Söreklint har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Söreklint har haft 13 försäljningar sen 2020-12 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-12 - 2021-09

Läs vad 19 Läs vad Johan Söreklint

• köpte sitt hus med hjälp av Johan Söreklint en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    • Hällevadsholm
    2021-09-14
    Johan var saklig, kunnig, tillmötesgående och letade snabbt upp information när vi hade frågor om sådant som inte stod med i den tryckta informationen. Även att han vid tillfälle ringde kommunen för att ta reda på information som vi sökte.
    Jag har stor erfarenhet av bostadsköp/ försäljning tidigare i Stockholm och Göteborg men jag har sällan erfarit att mäklaren noggrant förklarat och tydliggjort information vid kontraktsskrivningen både för säljare och köpare på det sättet Johan gjorde, kändes mycket bra!
    Vänliga hälsningar David
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Söreklint en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    • Stale
    2021-09-08
    Jag blev väldigt bra bemött,mina förväntningar var att mäklaren lyssnade och tipsade mig i affären vilket skedde på ett mycket bra sätt. Om jag ska sälja igen kommer jag absolut anlita Johan.
    2021-08-08
    Väl insatt i objektet som såldes, hade svar på alla frågor vi kom med stora som små.
    Tillgänglig precis hela tiden.
    Super bra bemötande rakt igenom.
    2021-08-03
    Mycket tillmötesgående och trevlig.

Positiv.

Han gjorde ett bra jobb och uppfyllde
    mina krav.
    2021-08-02
    Trevlig, lättsam och engagerad.
    Härlig kille helt enkelt!
    2021-07-29
    Alltid trevligt bemötande och mycket lyhörd vid frågor och önskningar. Alltid snabb återkoppling. Hjälpsam och informativ. Vi är mycket nöjda och ger Johan våra bästa rekommendationer!!
    • Stale
    2021-07-22
    Fastighetsmäklare Johan gav redan vid första kontakt en positiv och tillmötesgående utstrålning. Den positiva känsla fortgick sedan under hela tiden som försäljningen fortlöpte.
    Johan presenterade från start om proceduren kring en försäljning och vad vi som säljare hade kunde förvänta oss.
    Rekommenderar Johan Söreklint i hans profession som Fastighetsmäklare.
    2021-06-27
    Mycket hjälpsam och guidande genom de olika stegen. Väldigt trevlig och lätt att prata med
  • Alexander G
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Söreklint en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2021-06-24
    Faglig dyktig med lokal kunnskap om Bohuslan. Engasjert og pålitelig.
    2021-06-18
    Mycket bra bemötande
    Snabba svar på frågor, återkom omgående med svar som behövde verifieras