Johan Söreklint

Johan Söreklint

Johan Söreklint är mäklare på Fastighetsbyrån Munkedal

Johan Söreklint har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Johan Söreklint har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 5.0. Johan Söreklint har haft 21 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 45 Läs vad Johan Söreklint

• sålde sitt hus med hjälp av Johan Söreklint en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    • Dingle/bärfendal
    2022-10-30 Verifierad kund
    Jjag rekommenderar Johan - Han är kunnig, effektiv och alltid hjälpsam!
    • Centralt
    2022-10-14 Verifierad kund
    Professionell, flexibel och trevlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Söreklint en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    • Hällevadsholm
    2022-09-03 Verifierad kund
    Bemötandet var fantastiskt.
    Han uppdaterar snabbt under försäljningen och han var lätt att få tag i vid frågor och liknande.
    Vi är mycket nöjda med Johan som mäklare och kommer absolut att vända oss till honom om det blir fler tillfällen!!
    Nöjdare kan vi inte bli! Tack!!
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Söreklint en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2022-07-04 Verifierad kund
    Johan är alltid tillmötesgående och trevlig. Han svarar alltid snabbt på både telefon och mail och har alltid svar på alla frågor.

Vi har fått jättebra intryck av honom och skulle vi sälja vår bostad skulle vi ge uppdraget till Johan på Fastighetsbyrån i Munkedal utan att tvecka.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Johan är en alldeles utmärkt mäklaren. Noggrann och omsorgsfull. Johan lever upp till våra förväntningar.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och hjälpsamt bemötande. Flexibel och mycket hjälpsam. Vi är väldigt nöjda!
    2022-06-01 Verifierad kund
    Johan är otroligt kompetent, ödmjuk, lyhörd och engagerad mäklare. Han är kunnig, saklig och på endast några veckor skedde möte, planering, bilder, visning, försäljning och kontraktsskrivning. Jag kände mig trygg och väl informerad hela tiden. Johan är i särklass bästa mäklare i Munkedal och rekommenderas starkt.
    Säljare på Bergsviksvägen 10
    2022-04-27 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra bemött.
    Vi hade förväntningar att få så mycket som möjligt för vår fastighet.
    Han fixade det med bravur.
    En toppen mäklare.
    2022-04-26 Verifierad kund
    Johan har varit exceptionellt proffsig och ovanligt informativ. Han har verkligen säkerställt att alla förutsättningar varit tydliga under hela processen. Jag är mer än nöjd!
    2022-04-25 Verifierad kund
    Mycket proffsigt bemötande på alla sätt. Kunnig och snabb i kommunikation mellan mig och säljaren. Som förstagångsköpare av hus så vill jag ge Johan Söreklint och Fastighetsbyrån i Munkedal ett toppbetyg på alla punkter.