Mäklare Stockholms län Nacka Fastighetsbyrån Nacka Emma Strindin
2018-07 - 2018-12

Läs vad 10 kunder tycker om Emma Strindin

• Josephine B skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-12-21

Emma va en klippa från första mötet tills affären va klar. Alltid rådgivande och hjälpsam och med allas bästa i tankarna hela tiden. Vi kan starkt rekommendera Emma! Läs mer
  • Jessica P
    Jessica P skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-10-17

Emma gjorde försäljningen av min lägenhet både snabbt och smidigt, utan budgivning! Läs mer
    2018-10-30 Emma S svarar Jessica P
    Tack Jessica för ett lyckat samarbete tillsammans och en fin rekommendation. Vi ses på tillträdet! :)
  • Carolina A skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-10-02

Mycket proffisg, seriös, trevlig mäklare som gjorde min bostadsafför trygg och lyckad. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-02 Emma S svarar Carolina A
    Hej Carolina! Tack för din fina rekommendation och ett gott samarbete på Becksjudarvägen! Har varit så kul att få hjälpa dig vid försäljningen. Vi ses på tillträdet :)
  • Sofia N skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-09-12

Mycket bra mäklare. Tillmötesgående och trevlig Läs mer
    2018-09-28 Emma S svarar Sofia N
    Hej Sofia! Tusen tack för trevliga ord. Hoppas ni trivs bra i nya villan i Gävle :)! Tack för ett trevligt & gott samarbete på Ugglevägen!
  • Sofia M skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-09-05

Positiv, proffsig och lätt att ha att göra med! Allt som en mäklare ska vara, m.a.o. Det var ett nöje att få samarbeta med Emma! Läs mer
    2018-09-12 Emma S svarar Sofia M
    Hej Sofia!
    Tack snälla du för en fin rekommendation. Varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad. Vi ses på tillträdet! :)
  • Emelie W skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-08-14

undanhöll information om kommande byggen i närområdet och gav felaktig information om huset under visning. Hade vi haft information om detta tidigare hade inte vi köpt. Välj en annan mäklare eller va på er vakt. En lokal mäklare är ingen garanti för områdeskänning... Läs mer
    2018-12-17 Emma S svarar Emelie W
    Hej Emelie,

Tack Emelie för att du tog dig tid att beskriva din upplevelse. Jag inhämtade informationen från säljaren och även ordförande i föreningen och detta är den informationen som jag utgått från då jag skrivit bostadsbeskrivning samt informationen som jag lämnat på visningen och även innan. Min målsättning i mitt arbete som fastighetsmäklare är att jag alltid skall ha rätt information och vara tydlig mot alla spekulanter när jag visar en bostad. Jag strävar alltid efter att lämna svar på de frågor som kunderna ställer utifrån det jag känner till.

Vänligen,
    Emma
  • Lina S
    Lina S skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-06-28

Rekommenderar dig att anlita Emma. Hon är rak och trevlig, en schysst mäklare som strävar efter att både säljare och köpare ska bli nöjda med affären. Utöver råd och tips inför och under försäljningen skickade hon tips för att hjälpa oss i jakten på nästa bostad - uppskattades mkt! Läs mer
    2018-07-02 Emma S svarar Lina S
    Tusen tack Lina för en fin rekommendation! Det var verkligen ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av "Ugglan" :) Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • Denice S skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-05-28

Emma gav allt genom hela vår försäljningsresa. Från första kontakten gav hon ett seriöst intryck och hon beskrev bostadsmarknaden och hur den ser ut idag på ett sätt som gjorde oss trygga. Hon höll oss informerade, svarade snabbt på alla frågor och gav oss tips som hjälpte oss till beslut, både när det gällde försäljningen och i att hitta ett nytt hem. Trots den lite skakiga marknaden hittade Emma ändå seriösa spekulanter och när det väl var dags för kontrakt så kände vi än en gång att vi inte kunnat välja en bättre mäklare, hon har ett stort engagemang i kombination med att hon är lugn, trygg och proffsig. Läs mer
    2018-10-02 Emma S svarar Denice S
    Tack goa Denice för en väldigt fin rekommendation och att jag fick möjligheten att hjälpa er med er försäljning. Hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende och tveka inte att höra av er om frågor/funderingar uppstår kring bostadsmarknaden. Välkomna åter till mig & Fastighetsbyrån! Hälsa med dig.
  • Bessie L
    Bessie L skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-05-21

Mycket trevlig mäklare, snabb, serviceinriktad och visar stort intresse för sitt jobb. Allt gick smidigt och vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2018-05-22 Emma S svarar Bessie L
    Tusen tack för fina ord Bessie, glädjer mig verkligen! Glad att jag fick förtroendet att hjälpa er vid försäljningen. Hoppas allt går bra inför flytten. Vi ses på tillträdet!
    Emma S gillar detta
  • Emma K skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-04-05

Supernöjd efter en lyckad affär! Proffsigt, otroligt engagemang och alltid snabb återkoppling. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-04-25 Emma S svarar Emma K
    Tusen tack Emma för fina ord och din rekommendation. Värmer gott! Det glädjer mig verkligen att du är nöjd med hela processen och jag är så tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa dig. Lycka till vid flytten nu så ses vi snart på tillträdet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nacka

Thérèse Lennefalk