Emma Strindin
Registrerad mäklare sedan 2017-07-12
Aktiv på Reco.se sedan 2018-04-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 47 Läs vad Emma Strindin

• Victoria B sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-06-26

Jarlaberg
    Superbra mäklare, lyhörd och gav ett tryggt intryck. Hon är effektiv, duktig. Läs mer
  • Jonas E
    Jonas E sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-02-23

4:a
    Järla Sjö
    Professionellt och trevligt bemötande!
    Sålde lägenheten på Winborgs Väg över all förväntan.

Tydligt och bra möte vid kontaktskrivningen.

Supernöjd!
    Tack Emma Läs mer
  • Maria N sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-02-21

2:a
    Saltängen
    En toppen-mäklare! Fick en otroligt god erfarenhet från första kontakt till försäljning av vår lägenhet. Det kändes helt rätt från början och den känslan höll i sig. Jag kan inte annat än att varmt rekommendera Emma Stridin. Hon tog över hela projektet och styrde det i mål. Läs mer
  • Madeleine E sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-02-20

Östra Orminge
    Emma har hjälpt mig att både köpa radhus och sälja bostadsrätt och jag har känt mig väldigt trygg med Emma i båda affärerna. Emma har varit tillgänglig och svarat i lugn och ro på alla mina frågor. Jag har verkligen uppskattat att jobba med Emma och önskar att vi får göra det igen i framtiden. Den som får köpa eller sälja av Emma kommer känna sig både sedd och hörd. Emma är en toppenmäklare som jag varmt rekommenderar till andra! Läs mer
  • Helena E sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-02-16

4:a
    Järla Sjö
    Emma sålde precis vår lägenhet i Järla Sjö. Hon var mycket trevlig, kunnig, professionell och personlig i sitt bemötande.
    All kontakt vi har haft med Emma har varit jättebra! Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-02-11

Emma är ansvarstagande och kunnig, min affär gick smidigt och jag är mycket nöjd med hennes insats. Läs mer
  • Cameron S sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-02-09

Jarlaberg
    Emma hjälpte mig med att sälja min 3:a i Jarlaberg. Hon var trygg, säker och visade en stor erfarenhet på båda området och marknaden. Hon var alltid glad och visade en stor engagemang, och gjorde till så att hela upplevelsen var mycket, mycket bra. Tack så mycket! Läs mer
  • Amanda T köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-02-07

2:a
    Ektorp
    Omtänksam och trevlig! Tänker på alla detaljer! Läs mer
  • Helen W sålde sitt hus med hjälp av Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-02-05

Östra Orminge
    Jag har sålt mitt radhus. Emma har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam i försäljningen. Allt från att hjälpa till att styla inför fotografering till att alltid vara tillgänglig och effektiv vid visningarna. Jag är mycket nöjd och tycker Emma är otroligt duktig, positiv och driven i sin mäklarroll. Läs mer
  • Eva L sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-02-05

Älta Stensö
    Jag har sålt en trerums lägenhet i Älta.
    Mäklaren har känts väldigt proffsig, glad och trevlig.
    Emma var precis den typ av mäklare som passade mig.
    Hon var intresserad och hade svar på alla mina frågor och behjälplig och snabb på att svara. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nacka

Emma Strindin