Emma Strindin
en del av Fastighetsbyrån Nacka

Forumvägen 12
131 53 Nacka — Visa karta

Vad tror Emma att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 7 kunder tycker om Emma Strindin

• Sofia N
    Sofia N skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket bra mäklare. Tillmötesgående och trevlig Läs mer
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Positiv, proffsig och lätt att ha att göra med! Allt som en mäklare ska vara, m.a.o. Det var ett nöje att få samarbeta med Emma! Läs mer
    2018-09-12 Emma S svarar Sofia M
    Hej Sofia!
    Tack snälla du för en fin rekommendation. Varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad. Vi ses på tillträdet! :)
  • Emelie W
    Emelie W skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lyhörd för vårt (som köpare) behov och vilja gällande ny bostad. Flexibel när vi under flera veckors tid flaggat för ett intresse för lägenheten men inte kunde komma på öppna visningarna, utan erbjöd förhandsvisning. Tydlig med förväntat fsg. pris - inga lockpriser utan transparent rakt igenom! Mkt nöjd! Läs mer
    Emma S gillar detta
  • Lina S
    Lina S skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Rekommenderar dig att anlita Emma. Hon är rak och trevlig, en schysst mäklare som strävar efter att både säljare och köpare ska bli nöjda med affären. Utöver råd och tips inför och under försäljningen skickade hon tips för att hjälpa oss i jakten på nästa bostad - uppskattades mkt! Läs mer
    2018-07-02 Emma S svarar Lina S
    Tusen tack Lina för en fin rekommendation! Det var verkligen ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av "Ugglan" :) Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • Denice S
    Denice S skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma gav allt genom hela vår försäljningsresa. Från första kontakten gav hon ett seriöst intryck och hon beskrev bostadsmarknaden och hur den ser ut idag på ett sätt som gjorde oss trygga. Hon höll oss informerade, svarade snabbt på alla frågor och gav oss tips som hjälpte oss till beslut, både när det gällde försäljningen och i att hitta ett nytt hem. Trots den lite skakiga marknaden hittade Emma ändå seriösa spekulanter och när det väl var dags för kontrakt så kände vi än en gång att vi inte kunnat välja en bättre mäklare, hon har ett stort engagemang i kombination med att hon är lugn, trygg och proffsig. Läs mer
  • Bessie L
    Bessie L skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket trevlig mäklare, snabb, serviceinriktad och visar stort intresse för sitt jobb. Allt gick smidigt och vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2018-05-22 Emma S svarar Bessie L
    Tusen tack för fina ord Bessie, glädjer mig verkligen! Glad att jag fick förtroendet att hjälpa er vid försäljningen. Hoppas allt går bra inför flytten. Vi ses på tillträdet!
    Emma S gillar detta
  • Emma K
    Emma K skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Supernöjd efter en lyckad affär! Proffsigt, otroligt engagemang och alltid snabb återkoppling. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-04-25 Emma S svarar Emma K
    Tusen tack Emma för fina ord och din rekommendation. Värmer gott! Det glädjer mig verkligen att du är nöjd med hela processen och jag är så tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa dig. Lycka till vid flytten nu så ses vi snart på tillträdet!
Thérèse Lennefalk
Daniel Eriksson