Mäklare Stockholms län Nacka Fastighetsbyrån Nacka Emma Strindin
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-03

Läs vad 14 Läs vad Emma Strindin

• Hedda B sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-04-17

Ektorp
    Vår lägenhetsförsäljning gick otroligt smidigt och snabbt! Emma Strindin hade bra kunskap om området, och även redan spekulanter på objekt så som vår lägenhet. Emma visade entusiasm och bra säljmentalitet med klar målbild. Hon la upp en tydlig och god plan över säljprocessen, och vi kände oss verkligen i dem bästa händer. Rekommenderar Emma varmt! Läs mer
  • JONATAN M
    JONATAN M skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-03-31

Emma är en fantastiskt proffsig, pålitlig och trevlig mäklare. Under vårt ett år långa lägenhetssökande har vi inte träffat någon mäklare i Nackaområdet vi känt oss lika trygga med, så vi väldigt glada att vi fick möjlighet att köpa genom henne :) Läs mer
  • Lena Christina J sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-02-14

Älta Hedvigslund
    Bemötandet va mycket bra fick svar på mina frågor och funderingar.
    Fick hjälp med att få en kontakt på banken Jag kan varmt rekommendera Emma. Läs mer
    2019-03-27 Emma S svarar Lena Christina J
    Tack snälla Lena för en fin rekommendation! Har varit ett nöje att få hjälpa till vid försäljningen av din bostad. Hoppas allt går bra med flytten så ses vi snart på tillträdet! :)
  • Jennifer K
    Jennifer K skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-02-12

Väldigt trevlig och proffsig mäklare som jag varmt kan rekommendera! Det har varit ett nöje att samarbeta med henne genom hela affären Läs mer
    2019-02-13 Emma S svarar Jennifer K
    Ett stort tack för er fina rekommendation! Tack och detsamma, så kul att få följa er försäljningsresa. Tack för att ni gav mig de bästa förutsättningarna till försäljningen. Hoppas ni ska stormtrivas i Lindesberg!
  • Josephine B skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-12-21

Emma va en klippa från första mötet tills affären va klar. Alltid rådgivande och hjälpsam och med allas bästa i tankarna hela tiden. Vi kan starkt rekommendera Emma! Läs mer
    2019-02-12 Emma S svarar Josephine B
    Tusen tack för fina ord, glädjer mig verkligen!! Glad att jag fick förtroendet att få lära känna er och hjälpa till vid försäljningen. Hoppas allt går bra inför flytten. Vi ses snart på tillträdet! :)
  • Jessica P
    Jessica P skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-10-17

Emma gjorde försäljningen av min lägenhet både snabbt och smidigt, utan budgivning! Läs mer
    2018-10-30 Emma S svarar Jessica P
    Tack Jessica för ett lyckat samarbete tillsammans och en fin rekommendation. Vi ses på tillträdet! :)
  • Carolina A skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-10-02

Mycket proffisg, seriös, trevlig mäklare som gjorde min bostadsafför trygg och lyckad. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-02 Emma S svarar Carolina A
    Hej Carolina! Tack för din fina rekommendation och ett gott samarbete på Becksjudarvägen! Har varit så kul att få hjälpa dig vid försäljningen. Vi ses på tillträdet :)
  • Sofia N skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-09-12

Mycket bra mäklare. Tillmötesgående och trevlig Läs mer
    2018-09-28 Emma S svarar Sofia N
    Hej Sofia! Tusen tack för trevliga ord. Hoppas ni trivs bra i nya villan i Gävle :)! Tack för ett trevligt & gott samarbete på Ugglevägen!
  • Sofia M skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-09-05

Positiv, proffsig och lätt att ha att göra med! Allt som en mäklare ska vara, m.a.o. Det var ett nöje att få samarbeta med Emma! Läs mer
    2018-09-12 Emma S svarar Sofia M
    Hej Sofia!
    Tack snälla du för en fin rekommendation. Varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad. Vi ses på tillträdet! :)
  • Emelie W skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-08-14

Verifierad kundrelation
    undanhöll information om kommande byggen i närområdet och gav felaktig information om huset under visning. Hade vi haft information om detta tidigare hade inte vi köpt. Välj en annan mäklare eller va på er vakt. En lokal mäklare är ingen garanti för områdeskänning... Läs mer
    2018-12-17 Emma S svarar Emelie W
    Hej Emelie,

Tack Emelie för att du tog dig tid att beskriva din upplevelse. Jag inhämtade informationen från säljaren och även ordförande i föreningen och detta är den informationen som jag utgått från då jag skrivit bostadsbeskrivning samt informationen som jag lämnat på visningen och även innan. Min målsättning i mitt arbete som fastighetsmäklare är att jag alltid skall ha rätt information och vara tydlig mot alla spekulanter när jag visar en bostad. Jag strävar alltid efter att lämna svar på de frågor som kunderna ställer utifrån det jag känner till.

Vänligen,
    Emma