Filip Stenbeck
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 26 Läs vad Filip Stenbeck

• Bianca S köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-03-24

Sickla
    Jag har köpt en etta. De var första gången jag köpte en bostad så hade inga specifika förväntningar men blev bra bemött och är nöjd över min affär. Läs mer
  • Annette S köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-03-22

Sickla
    Köp av bostadsrätt. Vi har blivit bra bemötta, hade inga förväntningar på bemötande eftersom det var en snabb affär (lägenheten ett bud och skrev kontrakt samma dag). Läs mer
  • Sophie V sålde sitt hus med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-03-04

Vi sålde vårt parhus och bemötandet från Filip var vänligt, förståeligt och lyhört. Det gjorde att våra förväntningar på professionalitet, tillmötesgående och inkännande blev bekräftat.
    Vi är supernöjda med Filip och kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Bojana S skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-01-28

Tillmötesgående, trevlig och professionell! Hela köpet gick hur smidigt som helst! Läs mer
  • Bert D
    Bert D sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-01-27

Finnboda Hamn
    Vi har sålt en trea på 77 m2 i Finnboda med hjälp av Filip som hjälpt oss igenom denna affär på ett bra sätt trots att vi inte fick till nån verklig budgivning som vi önskade .
    Filip har bemött oss på ett mycket bra sätt tycker vi ! Läs mer
  • Camilla N köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-11-07

Nacka Strand
    Bra service, trevlig, positiv, kunnig och alltid tillgänglig för frågor eller funderingar. Läs mer
  • Markku V
    Markku V sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-10-24

Finnboda Hamn
    Sålde bostadsrätt ,han var trevlig och väldigt engagerad att få lägenheten såld. Läs mer
    2019-11-07 Filip S svarar Markku V
    Stort tack för rekommendationen Markku. Tycker vi hade ett gott samarbete och dialog genom hela processen. Hoppas nu ni kommer trivas bra i er nya bostad.
    Allt gott!
  • Annette L sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-10-23

Alphyddan
    Försäljning av lägenhet i Sickla, Alphyddan.

Filips bemötande har hela vägen varit intresserad, trevlig, tillmötesgående och professionell. Nära till skratt välbalanserat det professionella. Jag har känt mig prioriterad då han återkopplat bra i tid och enligt överenskommet. Och han har haft en schysst stil mot både mig och köpare.
    Allt enligt mina förväntningar. Läs mer
    2019-11-07 Filip S svarar Annette L
    Stort tack Annette för de fina orden. Tycker vi hade ett väldigt bra samarbete och hoppas verkligen du kommer trivas bra i din nya bostad. Vi håller kontakten!
    Allt gott!
  • Sven L köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-10-13

Mkt bra bemötande.
    Bra på att lyssna.
    Kompetent.
    Trovärdig.
    Relationsbyggare Läs mer
    2019-11-07 Filip S svarar Sven L
    Stort tack för de fina orden Sven! Hoppas ni trivs bra i ert nya boende. Tveka inte att kontakta mig om du behöver hjälp med ditt boende i framtiden.
  • Lena B
    Lena B sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-10-01

Västra Orminge
    Sålt en bostadsrätt. Bra bemötande av mäklaren. Fick ej det pris jag hade önskat men det var ok. Läs mer
    2019-11-07 Filip S svarar Lena B
    Stort tack Lena för din fina rekommendation. Tycker vi hade ett gott samarbete och det var ett nöje att hjälpa dig med din bostadsaffär.
    Hoppas nu du kommer trivas toppen i din nya bostad.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nacka

Emma Strindin