Mäklare Stockholms län Nacka Fastighetsbyrån Nacka Filip Stenbeck
Filip Stenbeck
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-05

Läs vad 11 Läs vad Filip Stenbeck

• Anders E sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-06-11

Finnboda Hamn
    Fick tipps om Filip av en annan mäklare.
    Mycket bra bemötande och alltid trevlig
    Skulle verkligen rekommendera Filip till andra. Läs mer
  • Jacob B sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-06-07

Järla Sjö
    Jag har sålt en bostad.
    Blev bra och proffsigt bemött av mäklaren. Mina förväntningar var rätt högt ställda. Tyvärr nådde vi inte upp till önskad försäljningsnivå men det hade nog mer att göra med lägenhetens skick.

Överlag ändå väldigt nöjd att få iväg den till bra nivå på en tuff marknad. Läs mer
  • Kenny H
    Kenny H sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-05-29

Kvarnholmen
    Filip hittade rätt köpare till mig i en trög bostadsmarknad.

Professionell, kunnig, lyhörd, tillgänglig, hjälpsam och väldigt trevlig att jobba med. Rekommenderar Filip varmt! Läs mer
    2019-05-31 Filip S svarar Kenny H
    Stort tack för den fina rekommendationen Kenny!

Det var ett nöje att samarbeta med dig & önskar er all lycka till i letandet efter er nya bostad!
  • Barbara D köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-05-20

Henriksdalsberget
    Lagom engagerade, inte så värst intresserade av jobbet. Läste halva dokumentet och visade tydlig trötthet. Läs mer
  • Tomi H köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-05-06

Henriksdalsberget
    Köpt.
    Träffade aldrig mäklaren, eftersom det var min son som skötte all kontakt, men mejlen fungerade som det skulle. Läs mer
  • Ann-Sophie G
    Ann-Sophie G sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-04-11

Sickla
    Filip är professionell, kunnig, förtroendeingivande, trygg, gör det lilla extra, lyhörd. Kan varmt rekommendera Filip. Läs mer
    2019-04-16 Filip S svarar Ann-Sophie G
    Stort tack för dem fina orden Ann-Sophie!! Det var ett nöje att sammarbeta med dig.
    Vi ses på tillträdet.
  • Åsa B sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-03-27

Västra Orminge
    Köpte min lägenhet för 2,55000, Sålde för 2,52000. Hade givetvis hoppats på vinst, men svår marknad idag.
    Jag har blivit väl bemött och ständigt uppdaterad om läget. Läs mer
    2019-04-16 Filip S svarar Åsa B
    Stort tack för de fina orden Åsa!!
    Jag hoppas att du kommer att stortrivas i ditt nya boende. Vi ses på tillträdet!
  • Tarja H
    Tarja H köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-02-15

Kummelnäs
    Filip var serviceminded och trevlig och var påläst om bostaden. Läs mer
    2019-02-28 Filip S svarar Tarja H
    Stort tack för dem fina orden Tarja. Hoppas du trivs i din nya bostad!
  • Adam S sålde sin bostad med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-11-20

Supertrevlig, bra bemötande, engagerad! Läs mer
    Filip S gillar detta
  • Jacob S
    Jacob S sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-11-11

Alphyddan
    Sålde en bostad i alphyddan, nacka. Mycket nöjd med bemötandet och hur försäljningen gick till! Läs mer
    Filip S gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nacka