Mäklare Stockholms län Nacka Fastighetsbyrån Nacka Filip Stenbeck
Filip Stenbeck
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 3 kunder tycker om Filip Stenbeck

• Adam S sålde sin bostad med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Supertrevlig, bra bemötande, engagerad! Läs mer
  • Jacob S
    Jacob S skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålde en bostad i alphyddan, nacka. Mycket nöjd med bemötandet och hur försäljningen gick till! Läs mer
  • Kristoffer O
    Kristoffer O sålde sin bostad med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Filip hjälpte mig att sälja min lägenhet i Orminge.

Jag upplever att Filip bemötte mig oerhört professionellt & inte alls så "säljig" som vissa mäklaren kan vara.

Jag är en person som gärna vill ha koll på vad som händer och jag upplever att Filip förstod det direkt och höll mig ständigt uppdaterad genom hela processen. Oavsett om det var negativt eller positivt.

Filip kontaktade mig och berättade att han hade en potentiell köpare från en tidigare affär, ett par dagar senare visad han lägenheten till den personen och det slutade med att lägenheten såldes till ett mycket bra pris.

Filip såg även till att hans kollegor på annan ort fanns behjälpliga när det var dags att hitta nästa lägenhet att flytta in i.

Jag skulle alla dagar i veckan rekommendera Filip till mina närstående och jag kommer definitivt att höra av mig till honom när det är dags att sälja nästa gång.

Betyg: A++++++

Med vänliga hälsningar
    Kristoffer Olsson. Läs mer
    2018-11-05 Filip S svarar Kristoffer O
    Oerhört tacksam för dem fina orden Kristoffer!! Det var ett nöje att samarbeta med dig & hoppas att du trivs bra i ditt nya boende.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nacka

Thérèse Lennefalk