Filip Stenbeck
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-30
2019-07 - 2020-06

Läs vad 43 Läs vad Filip Stenbeck

• Trayche I köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-07-07

Ektorp
    Vi har köpt en lägenhet.
    Det var upp till oss Filip mäklare. Vi är nöjda med honom. Läs mer
    2020-07-10 Filip S svarar Trayche I
    Stor tack för att du tog dig tid att svara på Recon Trayche. Hoppas ni kommer trivas bra på Edinsvägen! Önskar er en fin sommar så hörs vi av i framtiden.
  • Lynda H köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-07-06

Ekudden
    Filip tipsade oss om lägenheten som nu är vårt hem! Otroligt proffsigt och trevligt bemötande. Ett stort tack för att du förmedlade vår drömlägenhet med trygghet och värme.
    Lynda och Charlie Läs mer
    2020-07-06 Filip S svarar Lynda H
    Vad kul att ni hittat er drömlägenhet Lynda & Charlie! Tackar så mycket för den fina rekommendationen och hoppas verkligen ni kommer trivas bra i er fantastiska lägenheten. Önskar er båda en fin sommar och vi hörs av i framtiden!:)
  • Emily W köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-07-04

Ekudden
    Köpte lägenhet genom Fastighetsbyrån, super trevligt bemötande av Filip. Allt var väldigt bra gjort, tydligt och tryggt. Kommer definitivt vända mig dit vid nästa sälj/köp. Rekommenderar starkt. Läs mer
    2020-07-06 Filip S svarar Emily W
    Stort tack för rekommendationen och den trevlig feedbacken Emily. Känns kul att du till slut hittade en lägenhet som passade via oss! Hoppas du trivs bra i lägenheten och önskar dig en fin sommar.
  • Anna S sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-07-01

4:a
    Henriksdalsberget
    Jag har sålt min bostad på Henriksdalsringen 67 via Filip Stenbeck. Filip har skött sitt uppdrag till 100%. Otroligt proffsig, kunnig och noggrann är han. Han har också en mycket härlig personlighet. Jag har känt mig trygg med Filip som säljare av min bostad. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2020-07-06 Filip S svarar Anna S
    Stort tack för din rekommendation Anna! Jag tackar för jag fick möjligheten att hjälpa dig i förmedlingen av din lägenheten och hoppas verkligen att ni ska trivas bra i ert nya hus. Har varit ett nöje att samarbeta med dig! Ha nu en fantastisk sommar så ses vi på tillträdet igen:)
  • Mayandré P sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-06-23

Jarlaberg
    Vi har sålt en lägenhet i Nacka. Han har varit mycket bra och trevlig med ett professionellt bemötande. Han har varit ett bra stöd i en lång försäljningsprocess och arbetat för att hitta lösningar. Han har varit Lätt att nå och få återkoppling från. Han har väl motsvarat förväntningarna på en bra mäklare och vi kan rekommendera honom. Läs mer
    2020-06-24 Filip S svarar Mayandré P
    Stort tack för den fina rekommendationen Maya! Jag blir väldigt glad över att ni är nöjda med mitt jobb även fast processen blev längre än förväntat. Önskar er stort lycka till med ert nya boende i Stavsnäs och vi ses på tillträdet. Ha en fantastisk sommar!
  • Simon B sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-06-16

Kvarnholmen
    Trevlig, lyhörd och engagerad. Levererade enligt förväntan och kan rekommendera Filip! Läs mer
    2020-06-24 Filip S svarar Simon B
    Stort tack för förtroendet och rekommendationen Simon! Hoppas du hittar din nya drömbostad innanför tull. Önskar dig en trevlig sommar!!
  • Linnea H köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-06-01

Eknäs
    Otroligt proffsig, kommunikativ, lyhörd, flexibel, tillmötesgående och omtänksam. Från början till slut har Filip varit en trygg punkt under hela köpeprocessen; speciellt ur ett köparperspektiv då Filip varit lika mån om att det ska bli bra för såväl säljare SOm köpare. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-06-03 Filip S svarar Linnea H
    Stort tack för den fina rekommendationen Linnea! Glad över att du känt dig trygg genom hela processen och hoppas verkligen du kommer trivas på trevliga Höjdvägen. Ha en fin sommar så hörs vi av i framtiden!
  • Seija L sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-05-27

Västra Orminge
    Filip rekommenderas starkt och får toppbetyg. Han är jordnära, trevlig och proffsig. Även lättsam att ha att göra med och han hanterar "dumma" frågor respektfullt.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-05-28 Filip S svarar Seija L
    Stort tack för dem fina orden Janne och Pasi. Hoppas att affären känns bra för er mor. Det var ett nöje att sammarbeta med er och önskar er en fin sommar!
  • Mayank A köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-05-18

4:a
    Alphyddan
    Hi

We bought an apartment in Alphyddevägen, Nacka through Filip.

He was quiet supportive before, during and after the selling. I request for private viewing multiple times to be sure before purchase and Filip arranged all of them.

He also explained us the process of buying and important clauses during contract signing quiet well.

I would surely recommend him. Läs mer
    2020-05-28 Filip S svarar Mayank A
    Thank you for the kind words Mayank. Hope you and Sonia will feel at home at Alphyddevägen and that you have a great summer! We keep in touch!
  • Anna Z köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-05-07

Alphyddan
    Superbra!! Vi är väldigt nöjda med affären :) Läs mer
    2020-05-28 Filip S svarar Anna Z
    Tack för rekommendation!!
    Kul att höra att ni känner er nöjda med köpet Anna. Hoppas ni ska trivas på fina Alphyddevägen och att ni får en fin sommar!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nacka

Emma Strindin